Gå til innhold

Trøndelag calling!

Anbefalte innlegg

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Er det noen her som skal på Britannia idag (Bryllupsshow 2005)?

Lurte bare på om når man egentlig burde være der, lunsj fra kl.1300 men starter showet allerede da eller litt senere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Showet starter senere. Men for å få med seg alt og få god plass til å se alt, bør man nok være litt tidlig ute

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Takk :klem2:

Er på tur, sambo er litt treg og fikk plutselig klær-problemer :klø:

Skrevet

Kos deg :-) Var der i fjor og det var inspirerende

Skrevet

Hei, var på messa, vi, og vant gavekort på 3000 kr i en brudesalong, det kommer godt med :-)

Ellers syntes jeg det var gøy og fikk bekreftet at jeg har oversikt og kontroll på ganske mye. Har fremdeles ikke bestemt meg for kjole, og når det løsner, ordner jo de fleste andre detaljer seg også... Fikk ikke noen nye tips.

Så på bryllupssuitene, vi har ikke bruk for de store suitene over to etasjer, vil heller ha en av kunstnerrommene, men de vender ut mot gaten og er visstnok ganske bråkete...

Skrevet

Så kult at dere vant :-) Hvilken brudesalong vant dere fra da?

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Gratulere med gavekortet Harrys kvinne!

:P

Syntes det var greit og fikk også en del bekreftelse

Sambo fant seg en dress, men den har vi jo forsåvidt sett på fra før.

Mye og mange var der... men skøy opplevelse

Skrevet

Gavekortet var fra Excellent. Har vært der to ganger og prøvd kjoler, mange flotte, men tror ikke jeg velger en der. Gavekortet kan uansett brukes for å kle opp brudesvenner og brudepike, eller jeg kan kjøpe noe, sko, slør tilbehør eller noe... Super premie :-) 3000 kroner er jo myyye penger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...