AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #1 Del Skrevet 3. september 2017 Tok dere de pillene som stopper melkeproduksjonen? Eller bare surret inn brystene og lot melkesprengen gå over av seg selv? Evnt når tar man de pillene? (Jeg vet jeg kommer til å få mye melk da jeg har ammet 3 barn allerede) ☺ Anonymkode: 9ccc1...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #2 Del Skrevet 3. september 2017 Jeg tok piller. fikk litt bivirkninger av dem, som at jeg var tørst hele tiden og at luften kjentes tørr. Men vel verdt det fremfor melkespreng. Anonymkode: a9c58...cad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #3 Del Skrevet 3. september 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok piller. fikk litt bivirkninger av dem, som at jeg var tørst hele tiden og at luften kjentes tørr. Men vel verdt det fremfor melkespreng. Anonymkode: a9c58...cad Ok. Takk for svar 😊 Spør nok legen min om piller da. Hvorfor ikke liksom... Anonymkode: 9ccc1...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. september 2017 #4 Del Skrevet 3. september 2017 Jeg tok ikke piller, jeg ønsker å unngå unødig bruk av medisiner. Jeg pumpet litt når jeg hadde melkespreng (viktig å bare pumpe nok til at sprengen forsvinner og ikke pumpe brystet tomt, man vil ikke stimulere melkeproduksjonen) og det fungerte utmerket. Det gikk fort over og melkeproduksjonen dalte raskt så det var snakk om få dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #5 Del Skrevet 4. september 2017 Pillen heter dostinex og du får den på føden like etter fødsel. Den har blant annet depressive bivirkninger. Om du bør ta den kommer an på grunnen til at du ikke skal amme og din helse ellers. Er det feks pga kreft, annen sykdom, depresjon etc Anonymkode: 3c98c...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #6 Del Skrevet 4. september 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Pillen heter dostinex og du får den på føden like etter fødsel. Den har blant annet depressive bivirkninger. Om du bør ta den kommer an på grunnen til at du ikke skal amme og din helse ellers. Er det feks pga kreft, annen sykdom, depresjon etc Anonymkode: 3c98c...a81 Ja det er mye pga depresjon jeg ikke skal amme.... da høres jo ikke denne pillen så lur ut nei🤔 Må vel bare ha melkespreng da. Går jo rimelig fort over. Takk for svar 😊 Anonymkode: 9ccc1...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mass Skrevet 4. september 2017 #7 Del Skrevet 4. september 2017 Jeg fikk beskjed om at de hadde sluttet å gi piller mot melkespreng på føden. Det gikk raskt over her da. To - tre dager med veldig vondt, og så var det over. Hadde bare surret brystene hardt inn med det samme jeg hadde født viss jeg hadde gjort det om igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #8 Del Skrevet 4. september 2017 2 timer siden, Mass skrev: Jeg fikk beskjed om at de hadde sluttet å gi piller mot melkespreng på føden. Det gikk raskt over her da. To - tre dager med veldig vondt, og så var det over. Hadde bare surret brystene hardt inn med det samme jeg hadde født viss jeg hadde gjort det om igjen. Ja man må visst få pillene fra fastlegen sin nå. Men skal nok prøve å surre de hardt inn med noe ja 👍☺ Anonymkode: 9ccc1...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå