Zienna Skrevet 5. september 2017 #21 Skrevet 5. september 2017 Jeg har malt dempet sort på soverommet, og er veldig fornøyd. Soverommet vårt er sørvendt, og vinduskarmer og tak i hvitt. Har også malt et stort maleri i friske farger, blått og oransje. Belysningen er gul, oransje, rød og gull. Sengeteppet i samme farger (alt kjøpt på finn.no ) . Blir man ikke fornøyd, så er det fort gjort å male om
Solsikke Skrevet 6. september 2017 #22 Skrevet 6. september 2017 Vi har også nettopp malt soverommet vårt i fargen Balanse fra Jotun, og vi er kjempefornøyde. Det er en mørk, varm og rolig farge.
Gjest justcurious Skrevet 10. september 2017 #23 Skrevet 10. september 2017 På 3.9.2017 den 8.19, AnonymBruker skrev: Skal male det klassisk hvite soverommet i vårt nye hus. Gulvet er lys eik. Jeg tror jeg har lyst på et mørkt rom, og vurderer deco blue. Er det noen som har tips? Skal male alle veggene Anonymkode: 5c5ca...e51 Gidder ikke lese alle innleggene men jeg har nylig malt soverommet i deco blue, og er såååå fornøyd kjempefint til hvite lister og innredning. Så jeg kan absolutt anbefale det
Gjest justcurious Skrevet 10. september 2017 #24 Skrevet 10. september 2017 På 4.9.2017 den 23.41, alli634 skrev: Jeg malte nettopp soverommet mitt i fargen balanse fra jotun. Sååå fornøyd! Oi, det var pent hvor er sengetøyet fra? (føler meg som en bloggleser )
alli634 Skrevet 11. september 2017 #25 Skrevet 11. september 2017 11 timer siden, justcurious skrev: Oi, det var pent hvor er sengetøyet fra? (føler meg som en bloggleser ) Takk! Det er et sengesett fra Kid, bomullssateng om jeg ikke husker feil Veldig fornøyd med fargen på veggene, første gang jeg tester noe annet enn hvitt
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #26 Skrevet 11. september 2017 Melder meg også på med soverom i fargen Balanse Jeg elsker det. Alle advarte meg om at det kom til å bli altfor mørkt, men jeg liker det veldig godt. Jeg liker jo å ha det mørkt når jeg skal sove, så jeg føler faktisk jeg sover bedre når ikke alle veggene er lyse og lysreflekterende Har hvitt tak og hvite detaljer (rør til fellesvarmeanlegget og lister), så føler absolutt ikke det blir for mørkt. Anonymkode: c2b92...783
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 11. september 2017 #27 Skrevet 11. september 2017 Jeg har nettopp malt soverommet vårt mørkeblått, og jeg elsker det! Jeg brukte Pure Color Matt fra Jotun, den er rett og slett nydelig. For at det ikke skal bli for mørkt, har jeg kjøpt hvite gardiner med myk tekstur, og hengt opp bilder med gullfargede, brede rammer. Soverommet vårt er rett og slett blitt sexy. 😄
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #28 Skrevet 11. september 2017 Er vel blå og grønn de anbefaler? Har vertfall hørt at de er de mest beroligende fargene (uten at jeg kan henvise til kilde). Jeg har nettopp malt soverommet i deco blue og jeg angrer meg skikkelig Har hatt lyst på mørkt rom lenge og synes det er SÅ fint i interiørblad og på instagram etc.. men ble rett og slett dritstygt på mitt soverom og mannen nekter å male om Hadde jeg kunne valgt om igjen så hadde jeg gått for pilasterblå eller kveldshimmel. Anonymkode: b6d52...f84
Gjest Cocosa Skrevet 11. september 2017 #29 Skrevet 11. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel blå og grønn de anbefaler? Har vertfall hørt at de er de mest beroligende fargene (uten at jeg kan henvise til kilde). Jeg har nettopp malt soverommet i deco blue og jeg angrer meg skikkelig Har hatt lyst på mørkt rom lenge og synes det er SÅ fint i interiørblad og på instagram etc.. men ble rett og slett dritstygt på mitt soverom og mannen nekter å male om Hadde jeg kunne valgt om igjen så hadde jeg gått for pilasterblå eller kveldshimmel. Anonymkode: b6d52...f84 Hvorfor er det mannen som må male? Kan du ikke bare gjøre det selv? 🙄
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #30 Skrevet 11. september 2017 49 minutter siden, Cocosa skrev: Hvorfor er det mannen som må male? Kan du ikke bare gjøre det selv? 🙄 3 meter under taket og rullestol er ikke verdens beste kombo dessverre. Anonymkode: b6d52...f84
Gjest Cocosa Skrevet 11. september 2017 #31 Skrevet 11. september 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: 3 meter under taket og rullestol er ikke verdens beste kombo dessverre. Anonymkode: b6d52...f84 Unnskyld 😔
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #32 Skrevet 11. september 2017 50 minutter siden, Cocosa skrev: Unnskyld 😔 Null problem, det kunne jo ikke du vite Og det var et ganske naturlig spørsmål sådan. Anonymkode: b6d52...f84
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #33 Skrevet 11. september 2017 Jotun Green Harmony for mørk farge. Jotun Space for lys Anonymkode: 174b0...972
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå