Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #1 Skrevet 16. januar 2005 gjennomsnittet er 11.. har du hatt mer eller mindre? jeg har bare hatt 1 stk jeg, er 22 og har vært singel lenge.... føler meg nesten litt prippen nå.
Gjest gotthard Skrevet 16. januar 2005 #3 Skrevet 16. januar 2005 hva er det snittet for a?jenter?gutter? veit det er forskjell der men husker ikke tallet nå
nyibyen Skrevet 16. januar 2005 #4 Skrevet 16. januar 2005 Har hatt ca 20. Og er 30 nå. Hadde bare hatt 2 da jeg var 22, så hadde jeg sikkert 15 i løpet av studietiden. Og nå begynner det å bli lenge siden sist ja... Men skulle gjerne ha byttet og hatt en god partner istedet. Det meste var bare dårlig sex i fylla likevel...
Arkana Skrevet 16. januar 2005 #5 Skrevet 16. januar 2005 Jeg har hatt langt færre enn gjennomsnittet og har ingen planer om å ha så mange som 11. Jeg føler meg ikke prippen, bare kresen når det gjelder sexpartner, og det er jeg glad for.
Gjest Catwoman Skrevet 16. januar 2005 #6 Skrevet 16. januar 2005 Jeg har hatt tre, bryr meg fint lite om at det er langt under gjennomsnittet. Har ikke tenkt å ha flere heller. Og jeg kan ikke si jeg syns du er prippen som kun har hatt en, prippen har ikke noe med antall sexpartnere å gjøre
Gjest GreenSky Skrevet 16. januar 2005 #7 Skrevet 16. januar 2005 Jeg aner en begynnende diskusjon hvorvidt 11 er mye eller ikke. Vil bare si at antall er knusende likegyldig for meg, enten det er 1, 11 eller 111.
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2005 #8 Skrevet 16. januar 2005 11.. hmm.. gjelder det både gutter og jenter? og hvilken alder er det snakk om? tja, det sier liksom så lite når det bare er et tall og ikke noe mer. (men for all del, jeg ligger godt under..)
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #9 Skrevet 16. januar 2005 Har hatt 5. 4 dårlige og 1 god. Så den gode beholt jeg; og giftet meg med.
Gjest Jente, 31 Skrevet 16. januar 2005 #11 Skrevet 16. januar 2005 Jeg er en snerten og sexy 31-åring, urban, glad i fest og utadvendt. Likevel har jeg kun hatt 2 sexpartnere i hele mitt liv. Seksuell debut da jeg var 21 og samboer i to år. Lite sex, men det er bare fordi jeg ikke har vært spesielt interessert..og masse flyttinger og varierte bosteder har gjort at jeg ikek har slått "rot" noe sted. Så når jeg leser om andre jenter på 22 som har hatt opp til 10 sexpartnere blir jeg litt sjokkert. ONS er ikke noe for meg. PS! Og jeg har ikke dildo (selv om Sex and the City er kult)
Gjest Dazed Skrevet 16. januar 2005 #13 Skrevet 16. januar 2005 Har hatt kun to. Og begge har jeg vært sammen med. ONS er ikke aktuelt
Gjest Gutt30 Skrevet 16. januar 2005 #14 Skrevet 16. januar 2005 Selv om jeg er gutt og kansje jeg ikke hører hjemme i dette forumet så kan jeg fortelle at jeg ikke har hatt noen...med andre ord 0. Er det noen som slår den:-) Det er ikke meningen å bryte tråden,men jeg må spørre om sånt "tilfelle" som jeg er det skjelden? Helt til slutt så skal jeg legge til at jeg ikke er krisen, kresen eller noe i de banene...Jeg har bare ikke funnet den rette enda....Kan også legge til at jeg er en helt normal gutt/mann som er hetro, tenker og mener om det samme tingene som normale menn gjøre og tenker..Uten å utdype det.. Får forte meg å legge til at jeg har mine mistanke om at det kan bli noe i fremtid:-) Og da tror jeg det blir bare en:-) Vel,dette var et sidestykke...måtte bare skrive litt skjønner dere:-) Takk for oppmerksomheten..
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #15 Skrevet 16. januar 2005 Selv om jeg er gutt og kansje jeg ikke hører hjemme i dette forumet så kan jeg fortelle at jeg ikke har hatt noen...med andre ord 0. Er det noen som slår den:-) Det er ikke meningen å bryte tråden,men jeg må spørre om sånt "tilfelle" som jeg er det skjelden? Helt til slutt så skal jeg legge til at jeg ikke er krisen, kresen eller noe i de banene...Jeg har bare ikke funnet den rette enda....Kan også legge til at jeg er en helt normal gutt/mann som er hetro, tenker og mener om det samme tingene som normale menn gjøre og tenker..Uten å utdype det.. Får forte meg å legge til at jeg har mine mistanke om at det kan bli noe i fremtid:-) Og da tror jeg det blir bare en:-) Vel,dette var et sidestykke...måtte bare skrive litt skjønner dere:-) Takk for oppmerksomheten.. Det er da helt greit å ikke ha hatt sex også. I dagens samfunn med alt bråket er ikke kropp noe spennende mer. Folk vil tilbake til det autentiske og til bunadsbygdenen nå fremover, fordi byene er overlesset og stappet opp av støy. Folk får for mye sex og de ser nakne kropper overalt. Snart står sex på handlelisten sammen med Zalo. Hvor er spenningen i det?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 16. januar 2005 #16 Skrevet 16. januar 2005 Selv om jeg er gutt og kansje jeg ikke hører hjemme i dette forumet så kan jeg fortelle at jeg ikke har hatt noen...med andre ord 0. Er det noen som slår den:-) Det er ikke meningen å bryte tråden,men jeg må spørre om sånt "tilfelle" som jeg er det skjelden? Helt til slutt så skal jeg legge til at jeg ikke er krisen, kresen eller noe i de banene...Jeg har bare ikke funnet den rette enda....Kan også legge til at jeg er en helt normal gutt/mann som er hetro, tenker og mener om det samme tingene som normale menn gjøre og tenker..Uten å utdype det.. Får forte meg å legge til at jeg har mine mistanke om at det kan bli noe i fremtid:-) Og da tror jeg det blir bare en:-) Vel,dette var et sidestykke...måtte bare skrive litt skjønner dere:-) Takk for oppmerksomheten.. Jeg synes virkelig synd på de som er 30 og ikke har hatt sexpartnere eller også de som har hatt "bare" en eller to. Ikke fordi jeg har noe i mot det, men p.g.a. den sexfikserte pressen som blåser opp at "vi" har hatt 15,2 sexpartnere og nærmest forteller de under gjennomsnittet at de er unormale.
Samantha Skrevet 16. januar 2005 #17 Skrevet 16. januar 2005 Eg har hatt godt under 11. (Er 22 år...) Har venninder som har hatt 0 eller 1 og venninder som har hatt over 20, så.... Om 11 er mykje eller ikkje har eg egentlig ingen formening om. Mykje viss en er 18 år, men ikkje viss en er 25.
Gjest gotthard Skrevet 16. januar 2005 #18 Skrevet 16. januar 2005 må inrømme at jeg er med på og dra statestikken oppover..men så er jeg jo ca 35 år
Andrine22 Skrevet 16. januar 2005 #19 Skrevet 16. januar 2005 Jeg aner en begynnende diskusjon hvorvidt 11 er mye eller ikke. Vil bare si at antall er knusende likegyldig for meg' date= enten det er 1, 11 eller 111. Bra innlegg! Samme mener jeg, driter i hvor mange partnere folk har hatt- det har ikke jeg noe med. Syns det er tåpelig å se ned på andre enten de har hatt få eller mange sexpartnere i sine egne øyne. Ja, det hender jeg kan bli litt sjokka eller overraska kanskje; "Hmm, hvordan kan hun/han ha rukket så mange når hun/han er så ung??" Men samma for meg liksom...
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #20 Skrevet 16. januar 2005 Er 16, har hatt nærmere 20. Du er 16 år og har hatt 20 sexpartnere? Hahaha... Håper det var en spøk! Har du hatt sex med 20 stk når du er 16 da er du vel rimelig lett på tråden? For min del, jeg er 19 og har hatt èn sexpartner. (og ettersom jeg fremdeles er sammen med han har jeg ingen planer om å ha flere på en stund )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå