AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #1 Skrevet 3. september 2017 Er på utkikk etter en av parfymene til Puma som jeg kjøpte for mange herrens år siden, så regner egentlig ikke med å få så mye napp her siden den er så gammel. Likevel tenkte jeg at jeg skulle spørre om noen tilfeldigvis vet hvor jeg kan prøve? Vet den finnes på eBay osv, men kanskje noen har sett den andre steder? Anonymkode: 7974d...96f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #3 Skrevet 3. september 2017 1 hour ago, Cocosa said: Cubus? Har saumfart omtrent alle cubus-butikker jeg har kommet over, men finner den ikke der heller desverre.. Men tusen takk for svar! Anonymkode: 7974d...96f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #4 Skrevet 3. september 2017 Jeg tror det lureste du kan gjøre er å ta opp et moderat forbrukslån og dra til antalaya eller bulgaria sunny beach; ta opp bare litt lån og koz deg med mange fargedrinker fekS og så kjøper du 27 flasker på veien tilbake. Anonymkode: e2f86...f7e
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #6 Skrevet 3. september 2017 Siden det er mnge herrens år siden du sist kjøpte den ville jeg sendt en mail til puma og spurt om den fortsatt er i produksjon, og eventulet når den gikk ut av produksjon. Hvis den for eksempel gikk ut av produksjon for 5 år siden er det lite sannsynlig at fysiske butikker har noen igjen. Anonymkode: c947e...ea3 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #7 Skrevet 3. september 2017 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tror det lureste du kan gjøre er å ta opp et moderat forbrukslån og dra til antalaya eller bulgaria sunny beach; ta opp bare litt lån og koz deg med mange fargedrinker fekS og så kjøper du 27 flasker på veien tilbake. Anonymkode: e2f86...f7e Jøss, du er voksen. Det er et enkelt spørsmål som stilles, og dersom du ikke har noe fornuftig svar kan du la være å kommentere. Synes det er så utrolig lite sjarmerende med folk som deg, AB. Anonymkode: 7974d...96f 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #8 Skrevet 3. september 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Vita? Anonymkode: d763e...5e1 1 hour ago, AnonymBruker said: Siden det er mnge herrens år siden du sist kjøpte den ville jeg sendt en mail til puma og spurt om den fortsatt er i produksjon, og eventulet når den gikk ut av produksjon. Hvis den for eksempel gikk ut av produksjon for 5 år siden er det lite sannsynlig at fysiske butikker har noen igjen. Anonymkode: c947e...ea3 Tusen takk for svar! Anonymkode: 7974d...96f
Crystalpeach Skrevet 3. september 2017 #9 Skrevet 3. september 2017 Sjekk prisjakt.no , nordicfeel , eller shopping4net. De har masse utvalg av nye og gamle parfymer
Million Skrevet 3. september 2017 #10 Skrevet 3. september 2017 (endret) Ser ut som den finnes på ebay.co.uk? Den er ikke rosa da, men flasken er lik og det står at det er for damer. Endret 3. september 2017 av Million
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #11 Skrevet 3. september 2017 2 hours ago, Million said: Ser ut som den finnes på ebay.co.uk? Den er ikke rosa da, men flasken er lik og det står at det er for damer. Tusen takk for svar! Mener å huske at den ligner på den rosa i duft ja Anonymkode: 7974d...96f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå