AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 heisann. Lurer på om noen kan gi meg noen råd her. Jeg bor i et bofelleskap med 7 firemannsboliger. Flyttet inn i 2013, og trives veldig godt her. Det eneste er at jeg bor i første etasje, men kunne svært gjerne helst tenkt meg 2.etg, av forskjellige grunner, bla at terrassene i 1.etg er enorme, jeg klarer ikke å fylle opp plassen, og føler meg litt beglodd om jeg sitter ute. Så liker jeg meg rett og slett bedre litt oppe i høyden, og terrassen er passe i størrelsen. Vi i sameiet har en felles Facebook gruppe, og jeg la inn spørsmål om noen i 2.etg kunne tenke seg en leilighet i 1.etg, og om de har lyst å bytte. Har gått en del timer, og meldingen er blitt sett av 31 stk, men ingen respons enda. nå føler jeg meg egentlig litt teit var det egentlig ganske dumt å spørre? Tenkte bare det var verdt et forsøk. Anonymkode: 8952c...ba4
Meadow Skrevet 3. september 2017 #2 Skrevet 3. september 2017 Nei, ikke dumt å spørre. Men det er kanskje noe folk må tenke litt på?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #3 Skrevet 3. september 2017 Ikke et dumt spørsmål nei, men de har sikkert ikke tenkt over at det er en mulighet La det stå du. Om ingen svarer kan du jo vente noen måneder og så spørre på nytt Anonymkode: d255a...dbc
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #4 Skrevet 3. september 2017 Det er et sted der alle leier? Anonymkode: af1a8...c31
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #5 Skrevet 3. september 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er et sted der alle leier? Anonymkode: af1a8...c31 Nope, vi eier alle sammen Anonymkode: 8952c...ba4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #6 Skrevet 3. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nope, vi eier alle sammen Anonymkode: 8952c...ba4 TS her forresten. Anonymkode: 8952c...ba4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå