AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #41 Skrevet 23. september 2021 Selvsagt er dette en sinnsyk logikk ts. Tror du at alle som har mobbet eller som mobber er psykopater? Ja psykopater vil oftest ha mobbe ofre, uten tvil men det er langt flere mobbere en det er psykopat. Er ganske sikker på at jeg også har mobbet noen i løpet av livet mitt uten å ha forstått at jeg hadde mobbet eller at jeg har gått over streken. Men kanskje angret flere år i etterkant når lyset gikk opp for meg. Kunne gått inn for å tvangssterilisert alle uten empati i stedet. Så hadde vi løsna den biten. Anonymkode: f68b5...4ce
sicario Skrevet 23. september 2021 #42 Skrevet 23. september 2021 Vet i hvert fall hva jeg hadde gjort om noen mobbet barna mine.
Mari Y Skrevet 1. oktober 2021 #43 Skrevet 1. oktober 2021 Mobbing kan og blir utført av mennesker med tilløp til personlighetsforstyrrelser. Det kan også bli utført av mennesker som ikke har anlegg for noe av dette, gitt at mobbing som fenomen er sammensatt. Så vanskelig og så enkelt er det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå