Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det viktigste er at denne personen er i stand til:

-Rense energi
-heale
-Se ting for det de er
-Kommunisere med ånder (aka medium)
-Erfaring med... gamle ånder som kan være farlig.
-Har ånder som kan beskytte seg
-Viktigst av alt, ikke dømmende og forhåpentligvis ikke religiøs

Har vurdert healer lenge, men har frykt for at jeg blir sett som den jeg er, og igjen oppleve vold fra en klarsynt.
Det har skjedd at klarsynte blir redd av... å lese meg, og dermed slått meg. 
Jeg unngår ofte klarsynte, og religiøse mennesker, men jeg har en mørk "energi" og en type vesen (kall det gjerne demon) jeg trenger hjelp med. 
For min del er det et krav at personen ikke er vås, og jeg vil gjennomføre en test for å finne ut om denne personen er ekte.
Jeg er selv klarsynt, og har mange spirituelle evner... derfor er det viktig at det er noen som er i god kontroll over evnene sine og sin egen mentalitet. 

Seriøse svar hadde vært verdsatt. 
Bare en generell pekepinne mot noen som kan hjelpe.
Om du ikke har sett den andre siden, ånder, følt, eller ikke tror på slik, vennligst vis respekt og ikke svar med nedlatende tone eller noe av den natur. Om du vet noe, link eller slikt til siden deres hadde vært verdsatt. 

Jeg vil ikke diskutere av natur hvorfor jeg søker hjelp, og hva som har skjedd med meg mellom andre medium jeg har prøvd å finne hjelp hos, men det er ting jeg har opplevd hele livet som jeg ikke har god nok kontroll på egen hånd. Det er veldig slitsomt... trenger å bryte linken som knytter dette til meg.

Anonymkode: bc8ea...0ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som gjør at du tror enhver som svarer oppfyller dine kriterier? Anonyme på nett kan være hvem som helst som bare ønsker å tjene penger? Jeg personlig synes det er forkastelig om mennesker svarer folk som deg, som er i en sårbar situasjon, for å tjene penger på det.

Anonymkode: b7da6...61a

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som gjør at du tror enhver som svarer oppfyller dine kriterier? Anonyme på nett kan være hvem som helst som bare ønsker å tjene penger? Jeg personlig synes det er forkastelig om mennesker svarer folk som deg, som er i en sårbar situasjon, for å tjene penger på det.

Anonymkode: b7da6...61a

Jeg tror ikke, jeg håper. 
Det er det eneste jeg har.

Folk har ikke tjent penger på meg hittil, og jeg krever ikke penger for mine tjenester hos andre heler. 
Jeg må håpe at det fines noen som kan hjelpe meg, jeg vet at det må være noen som kan hjelpe. Forhåpentligvis. Uansett hvor sterk "demon" man har på slepp. Jeg snakker ikke om det spirituelle nettopp fordi ikke alle tror på dette. De har ikke sett.

Om du ikke har sett de tingene omkring til enhver tid... så forstår jeg.
Men jeg er ikke her for en preken om at noen utnytter andre i sårbare situasjoner. Jeg vet hva jeg opplever, og hva andre ikke forstår når de ikke kan oppleve slike ting.

Skrevet

Du «trenger hjelp» med en demon? Jeg antar du vil bli kvitt den? Da kan du gjøre the lesser banishing ritual of the pentagram. Det er bare å google det. Her for eksempel er en artikkel. Lykke til. :-)

Anonymkode: 9f787...c7d

Skrevet

(Det finnes også videoer på youtube så du kan høre hvordan navnene skal uttales korrekt)

Skrevet

Hvilken by bor du i / nærheten av? 

Anonymkode: 48ccf...4a0

Skrevet (endret)
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

....

Vi tror også på demoner, har du prøvd å se hvordan hjelp er å få?

Endret av omarel
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du «trenger hjelp» med en demon? Jeg antar du vil bli kvitt den? Da kan du gjøre the lesser banishing ritual of the pentagram. Det er bare å google det. Her for eksempel er en artikkel. Lykke til. :-)

Det vil ikke fungere dessverre. 
Er mye sterkere en at pentagram og slikt vil fungere.
Anskaffet en amulett etter en drøm fra min spirituelle veileder, og beskyttelsen dekker kun området symbolet berører med rent metall, men selv det fjerner ikke dette "vesen". Takk for ideen derimot, men dette er ikke sterkt nok.

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken by bor du i / nærheten av? 

Anonymkode: 48ccf...4a0

Bor i sør Norge. Nært Akershus/Oslo.

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan en sjaman være mer passende tro?

https://www.youtube.com/results?search_query=ayahuasca+treatment+

Anonymkode: 7960b...20c

Jeg er selv en sjaman, men det er ikke nok. 
Det er derfor jeg vil se om en helbereder kan hjelpe. 
Jeg har gjort mange ting for å rense, som jeg vet hjelper, men alt jeg gjør kan ikke fjerne "demonen".  Det beste jeg har klart er å hindre den i å skadde meg slik den gjorde før.

9 timer siden, omarel skrev:

Vi tror også på demoner, har du prøvd å se hvordan hjelp er å få?

Jeg vil ikke ha religiøs hjelp, og har prøvd smått å be om hjelp hos noen klarsynte som til gjengjeld har skadet meg fysisk. 
Vet ikke andre jeg kan henvende meg til. Og tenker den jeg ber hjelp hos burde være mentalt i stand til å overkomme det jeg har etter meg konstant. 
Derfor spør jeg. Kvinneguiden kan av og til være et Orakel.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det vil ikke fungere dessverre. 
Er mye sterkere en at pentagram og slikt vil fungere.
Anskaffet en amulett etter en drøm fra min spirituelle veileder, og beskyttelsen dekker kun området symbolet berører med rent metall, men selv det fjerner ikke dette "vesen". Takk for ideen derimot, men dette er ikke sterkt nok.

Bor i sør Norge. Nært Akershus/Oslo.

Jeg er selv en sjaman, men det er ikke nok. 
Det er derfor jeg vil se om en helbereder kan hjelpe. 
Jeg har gjort mange ting for å rense, som jeg vet hjelper, men alt jeg gjør kan ikke fjerne "demonen".  Det beste jeg har klart er å hindre den i å skadde meg slik den gjorde før.

Jeg vil ikke ha religiøs hjelp, og har prøvd smått å be om hjelp hos noen klarsynte som til gjengjeld har skadet meg fysisk. 
Vet ikke andre jeg kan henvende meg til. Og tenker den jeg ber hjelp hos burde være mentalt i stand til å overkomme det jeg har etter meg konstant. 
Derfor spør jeg. Kvinneguiden kan av og til være et Orakel.

Det jeg tenkte var å få hjelp til å bli kvitt dem selv. Lykke til.

• 2 år senere...
Skrevet (endret)

Hei. Hvordan gikk det med deg? Jeg er litt i tvil om demoner og engler fins. Jeg selv heller mer mot å tro aliens (teknologi)(les orbs) er innblandet som spiller engler og demoner alt etter hva som passer liksom for en persons utvikling er det et tema i livet som har med deg selv som du har samtykket i på et ubevisst plan å lære og at det er grunnen til det du opplever som demon, sabotasje osv?? Bare tanker jeg har. Har selv mye liv og leven her hos meg. 

Endret av galaxii

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...