mulle Skrevet 28. januar 2005 #81 Del Skrevet 28. januar 2005 Nei, ingen dildo her gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 28. januar 2005 #82 Del Skrevet 28. januar 2005 Nei, jeg kommer aldri til å anskaffe meg noe slikt. Jeg synes det er både harry, vulgært og upassende. For ikke å si usmaklig. Jeg foretrekker den ekte varen eller ingenting. Jeg synes dildo er et hån mot mannen. Hvorfor er det et hån mot mannen at du har det bra på egenhånd, eller at dere har det gøy med den sammen? At vi kvinner ofte trenger lang tid for å få orgasme trenger ikke å bety at mannen må peses helt... Men jaujau, jeg har en vibrator i skuffen. Men jeg bruker den sjelden, og som oftest når jeg er alene egentlig. Men det er en flott oppfinnelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseline Skrevet 30. januar 2005 #83 Del Skrevet 30. januar 2005 Har en vibrator. Brukes enten alene eller med sambo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 30. januar 2005 #84 Del Skrevet 30. januar 2005 Hvorfor det?? Har han ikke pikk?? Noen menn liker å se den gli inn og ut på nært hold, mens de evt gir oralsex samtidig. Vanskelig å få til dette om man bruker pikken gitt. Eier du ikke fantasi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liz_69 Skrevet 2. februar 2005 #85 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg har ikke det, men kommer nok til å skaffe meg det! Må jo prøve det og Har noen tips kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå