Gå til innhold

Har du en dildo?

Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner ikke hvordan jeg har klart meg uten. Jeg har ikke lært meg å onanere nemlig.

Hadde jeg visst det jeg vet nå hadde jeg gjort det for lenge siden

Helt enig :enig_animasjon: Før og etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant to stk. ubrukte under EN MASSE støv!! Men, jeg burde fått med brukermanualer, for jeg NEKTER å tro at jeg vil få noe ut av gummi... Arrester meg gjerne, men jeg gir meg ikke før det motsatte er bevist! :tunge1: Så er det det å få bevist det da... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg er ung, urban, karrierebevisst, glad i fest, utadvendt og attraktiv (sier de):

Karrierebevisst????oxo greier du ikke å skrive den banale javakoden riktig engang?!!! Les litt mer java du, jenta mi!

Men dildo er upassende og vulgært, det vil jeg aldri bruke.

Men det er ikke nødvendigvis noe å strebe etter. For meg er det høy status å ha så få sexpartnere som overhode mulig. Og helst ikke for mye sex: da blir det kjedelig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tre vibratorer, men bruker nesten kun den ene -en som heter pocket rocket. Den ligger parat og alltid opplagt på dusjhylla... :sjarmor:

*kine*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ikke har dildo/vibrator vet ikke hva dere går glipp av ;) Måtte smile litt av en del innlegg her. Dere som ikke har noe leketøy får dere vaginal orgasme? Jeg bare lurer. Jeg får nemlig ikke det (hittil). Jeg må nemlig ha klitoris stimulering, og sex uten det er en (stor) nedtur for min del. Derfor gjør vibratoren susen og jeg har aldri hatt så bra sex som med en. Hadde en liten vibrator, som døde. Har nå en dildovibrator (?). Jeg skal ha meg en vibrator til, og bruke begge på en gang. Off, blir kåt bare av å tenke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant to stk. ubrukte under EN MASSE støv!! Men' date=' jeg burde fått med brukermanualer, for jeg NEKTER å tro at jeg vil få noe ut av gummi... Arrester meg gjerne, men jeg gir meg ikke før det motsatte er bevist! :tunge1: Så er det det å få bevist det da... :roll:[/quote']

Kjære vene!

Er det mulig......? Du burde kanskje ha fått med brukermanual, ja, eller kjøpt de på ett home-party, hvor det ville være en konsulent som fortalte hvordan de skulle brukes, og hva de kunne gjøre for DEG!!!!

De fungerer nemlig ikke likt for alle, og noen har glede av det, andre ikke. Men jeg tør å påstå, at de som ikke har glede av vibrator eller dildo, er forut-intatt, og veldig uvitende. :-(

Jeg har selv jobbet med salg av leketøy til voksne, og det er akkurat det det er! Noe man kan bruke alene, eller sammen med en partner. Og det finns også mange ting for gutta når det gjelder produkter, og da tenker jeg ikke på dukker, eller andre tilsvarende produkter. Ett eksempel er en penis- ring, med vibrerende egg på oversiden, som stimulerer kvinnen....... Høres det så fælt ut? Prøv det...... Det hjelper mannen til å holde på stivheten, lenge etter egen utløsning, og han kan også oppleve fler orgasmer på rad, uten hvile! Og det igjen hjelper oss kvinner til å få en sterk orgasme, for det er en kjennsgjerning at mange kvinner trenger mer tid enn mannen på å oppnå klimaks.....

Så tilbake til dildo/vibrator: De som mener at det er griseri, og helt unødvendig, må jo selvfølgelig få lov til å mene det...... at mannen er nok osv..... men har dere prøvd? Vet dere egentlig hva dere snakker om......

Seksuell stimuli kan være mange forskjellige ting, og leketøy for voksne må jo være det mest stue-rene som finnes....

Så prøv, dere som tviler, sats ett par hundre-lapper, og se hva som skjer! Kan jo bare kaste det dere har kjøpt, hvis det var så ille som dere tror, men jeg er ganske sikker på, at når man først har prøvd en, er veien til nr 2 veeeldig kort..... Jeg har sett det gang på gang!

Og til deg, Lille Bø, for at det motsatte skal bli bevist, er du nødt til å tørke støv av "dingsene" å prøve, før du kan få noen bevis!!! :wink: KOS DEG :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hat slitt ut ganske mange opp gjennom årene, og kunne ikke tenke meg å være uten! Har for tiden to, men bare en i "aktivt bruk". Det er ingen "erstatning" for en mann. men et megethyggelig suplement! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det?? Har han ikke pikk??

En vibrator brukes ofte på klitoris under samleie. Mange kvinner får ikke orgasme av kun penetrering, men trenger stimuli på klitoris samtidig med penetrering. Da er en vibrator perfekt.

Man kan også bruke dildo selv om mannen har penis. Dobbelt penetrering i skjeden eller en i anus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva er det som er galt med oss som ikke vil ha dildo og som ikke forstår meningen med det?

Må da være lov det også :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_
Hva er det som er galt med oss som ikke vil ha dildo og som ikke forstår meningen med det?

Må da være lov det også :roll:

Det var meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En vibrator brukes ofte på klitoris under samleie. Mange kvinner får ikke orgasme av kun penetrering, men trenger stimuli på klitoris samtidig med penetrering. Da er en vibrator perfekt.

Man kan også bruke dildo selv om mannen har penis. Dobbelt penetrering i skjeden eller en i anus.

No thanks, nothing in anus pleaze ;)

Ok. Kanskje noen trenger det :) Jeg har nok med ekte varen

men det er jo forskjellig fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en dildovibrator. Heter stubby. Bruker den titt og ofte når mannen ikke har lyst og har sovna. ;)

Kjøpte den før jul. Skjønner ikke hvordan jeg har klart meg uten. Jeg har ikke lært meg å onanere nemlig.

Hadde jeg visst det jeg vet nå hadde jeg gjort det for lenge siden ;)

Men om han våkner? Jeg hadde syntes det var flaut, selv om jeg kanskje ikke burde det men... Har typene deres sett dere onanere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Nei, Greensky, har ingen dildo, har aldri hatt, og tror ikke jeg skal ha heller... og hva er forskjellen på dildo og vibrator da?...

(har ikke lest hele tråden, har ikke tid, låner en pc...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Nei, Greensky, har ingen dildo, har aldri hatt, og tror ikke jeg skal ha heller... og hva er forskjellen på dildo og vibrator da?...  

(har ikke lest hele tråden, har ikke tid, låner en pc...)

Det ligger i ordet, en vibrator vibrerer, en dildo er bare... en dildo. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, jeg kommer aldri til å anskaffe meg noe slikt. Jeg synes det er både harry, vulgært og upassende.

For ikke å si usmaklig.

Jeg foretrekker den ekte varen eller ingenting.

Jeg synes dildo er et hån mot mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...