Gå til innhold

Har du en dildo?

Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg har ikke dildo. Ja, jeg har vibrator (er). Tror det er en begrepsforvirring i den undersøkelsen.. Sexleketøy har fått fellesnavnet dildo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hav er det? En vandrende kanin? :roll:

Dildoer er for barnslige jenter som ikke har forstått det.

Jeg tør å påstå at jeg har forstått det. Og at jeg er god til det. Og sambo er svært fornøyd, både med meg og leketøyene :-) Tror ikke jeg er spesielt barnslig, men leken, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på dildo og vibrator da? Er ikke en vibrator bare en vibrerende dildo?

**forvirret**... jeg har hvertfall en dildo som vibrerer.. evt vibrator. Og et par andre vibrerende ting....

En dildo vibrerer ikke. Om den vibrerer er den en vibrator... Det er forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor det?? Har han ikke pikk??

Om det er en vibrator det er snakk om så er det vel ikke på DEN måten man bruker den... Om du skjønner? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en vibrator det er snakk om så er det vel ikke på DEN måten man bruker den... Om du skjønner? :wink:

Uff, jeg er kanskje litt grønn her...men hvordan du bruker den? Jeg tror jeg blander det med dildo... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, jeg er kanskje litt grønn her...men hvordan du bruker den? Jeg tror jeg blander det med dildo...

Jeg bruker iallefall en liten vibrator på klitoris samtidig som han er inne i meg (ikke alltid, men av og til). På den måten får jeg raskere og mye kraftigere orgasme. Anbefales :oops: :wink: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Har en dildovibrator. Heter stubby. Bruker den titt og ofte når mannen ikke har lyst og har sovna. ;)

Kjøpte den før jul. Skjønner ikke hvordan jeg har klart meg uten. Jeg har ikke lært meg å onanere nemlig.

Hadde jeg visst det jeg vet nå hadde jeg gjort det for lenge siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...