Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2005 #41 Del Skrevet 17. januar 2005 Det eneste leketøyet jeg innehar er kjæresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 17. januar 2005 #42 Del Skrevet 17. januar 2005 Nei, jeg har ikke dildo. Ja, jeg har vibrator (er). Tror det er en begrepsforvirring i den undersøkelsen.. Sexleketøy har fått fellesnavnet dildo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya22 Skrevet 17. januar 2005 #43 Del Skrevet 17. januar 2005 Har masse!....både av det ene og det andre.. vulgært? nei det synes jeg ikke...Er jeg vulgær? høyst trolig,ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 18. januar 2005 #44 Del Skrevet 18. januar 2005 Hav er det? En vandrende kanin? Dildoer er for barnslige jenter som ikke har forstått det. Jeg tør å påstå at jeg har forstått det. Og at jeg er god til det. Og sambo er svært fornøyd, både med meg og leketøyene :-) Tror ikke jeg er spesielt barnslig, men leken, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 18. januar 2005 #45 Del Skrevet 18. januar 2005 Hva er forskjellen på dildo og vibrator da? Er ikke en vibrator bare en vibrerende dildo? **forvirret**... jeg har hvertfall en dildo som vibrerer.. evt vibrator. Og et par andre vibrerende ting.... En dildo vibrerer ikke. Om den vibrerer er den en vibrator... Det er forskjellen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2005 #46 Del Skrevet 18. januar 2005 Trengs ikke Har masse sex.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #47 Del Skrevet 18. januar 2005 Nei jeg har ikke en dildo. Og komme aldri til å skaffe meg en heller Hva er så morsomt ? Yep- vibrator :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 18. januar 2005 #48 Del Skrevet 18. januar 2005 Trengs ikke Har masse sex.. Har og det, men vi bruker den i sexen.... Sjelden jeg bruker den alene gitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2005 #49 Del Skrevet 18. januar 2005 Har og det, men vi bruker den i sexen.... Sjelden jeg bruker den alene gitt!! Hvorfor det?? Har han ikke pikk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engeline Skrevet 18. januar 2005 #50 Del Skrevet 18. januar 2005 Hvorfor det?? Har han ikke pikk?? Om det er en vibrator det er snakk om så er det vel ikke på DEN måten man bruker den... Om du skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2005 #51 Del Skrevet 18. januar 2005 Om det er en vibrator det er snakk om så er det vel ikke på DEN måten man bruker den... Om du skjønner? Uff, jeg er kanskje litt grønn her...men hvordan du bruker den? Jeg tror jeg blander det med dildo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 18. januar 2005 #52 Del Skrevet 18. januar 2005 jeg har to! Og et av disse vibrerende eggene De eggene er bra :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 18. januar 2005 #53 Del Skrevet 18. januar 2005 Jepp, har litt diverse leketøy jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engeline Skrevet 18. januar 2005 #54 Del Skrevet 18. januar 2005 Uff, jeg er kanskje litt grønn her...men hvordan du bruker den? Jeg tror jeg blander det med dildo... Jeg bruker iallefall en liten vibrator på klitoris samtidig som han er inne i meg (ikke alltid, men av og til). På den måten får jeg raskere og mye kraftigere orgasme. Anbefales :oops: ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilpi:) Skrevet 20. januar 2005 #55 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har to rabbit-dildoer, to vibratorer, en klittvibrator, vaginakyler, analkuler, og en butt-plug;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #56 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har noe greier liggende i skuffen min ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 20. januar 2005 #57 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 20. januar 2005 #58 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har ikke noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 20. januar 2005 #59 Del Skrevet 20. januar 2005 JEg har vibrator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #60 Del Skrevet 20. januar 2005 Har en dildovibrator. Heter stubby. Bruker den titt og ofte når mannen ikke har lyst og har sovna. Kjøpte den før jul. Skjønner ikke hvordan jeg har klart meg uten. Jeg har ikke lært meg å onanere nemlig. Hadde jeg visst det jeg vet nå hadde jeg gjort det for lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå