Andrine22 Skrevet 16. januar 2005 #21 Del Skrevet 16. januar 2005 Ingen dildo eller vibrator her nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 16. januar 2005 #22 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg tror media ønsker å skape et sirkus slik at unge skal tro det er vanlig og dermed begynne en slik atferd. Eh? Hvorfor skulle media ønske det, egentlig? Jeg bare spør, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #23 Del Skrevet 16. januar 2005 Jada! Jeg har... En vibrator! Men den ligger i mappa mi hvor kjøreskolebøkene fra i fjor ligger! Så den er ikke så flittig brukt! Hvorfor er det "ufint" med slike ting? Synes det kan være morro med slike saker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. januar 2005 #24 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg har en wabbit Og den funker bra? Har lurt på å skaffe meg en sånn en nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 16. januar 2005 #25 Del Skrevet 16. januar 2005 Wabitten er genial den.. Den andre jeg faktisk. Den første ble oppbrukt :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. januar 2005 #26 Del Skrevet 16. januar 2005 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #27 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg har en wabbit Hav er det? En vandrende kanin? Dildoer er for barnslige jenter som ikke har forstått det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. januar 2005 #28 Del Skrevet 16. januar 2005 Ah, ventet på en teit gjeste-komenatar, ja. Der kom'n, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #29 Del Skrevet 16. januar 2005 Eh? Hvorfor skulle media ønske det, egentlig? Jeg bare spør, jeg.... Fordi media (journalistene) er utspekulerte mennesker som ønsker bråk, oppstyr og drama. Selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #30 Del Skrevet 16. januar 2005 Ah' date= ventet på en teit gjeste-komenatar, ja. Der kom'n, gitt. Den som venter på noe godt, vet du. Nå står ikke gjestene for majoriteten av teite tråder her, så en behøver ikke være så bråkjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. januar 2005 #31 Del Skrevet 16. januar 2005 Hvis du sier det, så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #32 Del Skrevet 16. januar 2005 Hehehe... vi med dildoer er teite ja Kanskje Gjest tror at ettersom vi har vibb/dildo så får vi oss ikke noe av "the real thing" ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 16. januar 2005 #33 Del Skrevet 16. januar 2005 Ingen dildoer, men derimot 2 vibratorer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 16. januar 2005 #34 Del Skrevet 16. januar 2005 Nei jeg har ikke en dildo. Og komme aldri til å skaffe meg en heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 16. januar 2005 #35 Del Skrevet 16. januar 2005 har en vibrator, og den blir sjelden brukt alene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 17. januar 2005 #36 Del Skrevet 17. januar 2005 jeg har to! Og et av disse vibrerende eggene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #37 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg har en vibrator (en av disse kanintingene...), en stor dildo og en stor dobbeldildo. Det er stort sett vibratoren som blir brukt når jeg er alene, men det er morsomt å bruke dildoer sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. januar 2005 #38 Del Skrevet 17. januar 2005 Tipper også at dildo ig vibrator brukes om hverandre her og ja - jeg har vibrator og som flere bruker jeg den sjelden alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. januar 2005 #39 Del Skrevet 17. januar 2005 jeg har to vibratorer + litt annet leketøy og bruker nok uttrykkene/benevnelsene litt om hverandre. hadde jeg blitt spurt i en undersøkelse om jeg hadde dildo, så hadde jeg nok godt kunnet svart ja, selv om det jo er vibratorer jeg har. brukes både alene og ikke alene, det er best ikke alene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 17. januar 2005 #40 Del Skrevet 17. januar 2005 Nope, har ikke verken dildo eller vibrator, har nok med sambo jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå