Gå til innhold

Har du en dildo?

Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

Norske kvinner ligger på dildotoppen, i føge VG. Har du en dildo? :P

(nei, jeg har ingen - enda :wink: ) Egentlig synes jeg en dildo er en dårlig investering, en vibrator må da være mye bedre? :sjarmor:

En annen ting som overasket meg, er at gjennomsnittet på seksualpartnere ligger på 11. Jeg trodde tallet var mye høyere, basert på vennesnakk. Men kanskje tallet er høyere for den yngre generasjonen? (eller kanskje folk er flinke til å skryte :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror rett og slett at det er benevnelsene dildo og vibrator som brukes om hverandre - mange tenker ikke over forskjellen.

Jeg eier heller ingen dildoer - men vibratorer derimot :wink: - har endel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Tror rett og slett at det er benevnelsene dildo og vibrator som brukes om hverandre - mange tenker ikke over forskjellen.

Det kan tenkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattsol

En annen ting er at de som gjerne liker leketøy har 20 eksemplarer, mens andre ikke har noen, hehe.

Hva med å donere et par til Fru Apelthun Sæle? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en vibrator, men syntes ikke det var noe stas. Fikk det mer moro uten hjelp. Hadde en dildo også, men husker ikke om den ble kastet eller ligger gjemt vekk et sted. Uansett ikke noe som er en del av sexlivet vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

ja, opptil fler :) Men de blir så og si aldri brukt... eksen min kjøpte en stor innbydende dildo da vi var sammen, men jeg ble utrolig skuffa. har aldri fått til noe moro med en penis av gummi :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på dildo og vibrator da? Er ikke en vibrator bare en vibrerende dildo?

**forvirret**... jeg har hvertfall en dildo som vibrerer.. evt vibrator. Og et par andre vibrerende ting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente, 31

Jeg er ung, urban, karrierebevisst, glad i fest, utadvendt og attraktiv (sier de):

Men dildo er upassende og vulgært, det vil jeg aldri bruke.

Jeg har heller ikke hatt mange sex-partnere slik det står i VG.

Jeg tror media ønsker å skape et sirkus slik at unge skal tro det er vanlig og dermed begynne en slik atferd.

Men det er ikke nødvendigvis noe å strebe etter. For meg er det høy status å ha så få sexpartnere som overhode mulig. Og helst ikke for mye sex: da blir det kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ung, urban, karrierebevisst, glad i fest, utadvendt og attraktiv (sier de):  

Men dildo er upassende og vulgært, det vil jeg aldri bruke.  

Da har du gått glipp av noe godt! Det går an å kose seg sammen med partneren med en vibrator. Skjønner ikke helt hvorfor du innleder med at du er urban, karrierebevisst og det der. Spiller det noen rolle, tror du? Du høres ganske prippen ut! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Da har du gått glipp av noe godt! Det går an å kose seg sammen med partneren med en vibrator. Skjønner ikke helt hvorfor du innleder med at du er urban, karrierebevisst og det der. Spiller det noen rolle, tror du? Du høres ganske prippen ut! :tunge1:

Må alle som ikke har lyst på en dildo absolutt ha en? Man er altså prippen da.

Har ikke noe imot at kvinner skaffer seg det, men det blir for dumt at "man må ha". Noen trives sikkert veldig fint uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har verken det eine eller det andre, og er ganske fornøgd med livet likevel.

Ikkje er eg prippen (eller utban og karrierebevisst) heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...