AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Hei jeg lurer på hva det godteriet alle (unnskyld) men det "pakkisene" har i bodene sine er. det er de lange godteriene som kommer i lakris, redbull, eple, tutti frutti Håper noen skjønner hva jeg mener.. ser de har det på kiwi men de har kutta det opp i små biter. hvorfor jeg spørr er fordi jeg alltid får vondt i bryster når jeg har spist det.. Anonymkode: bd320...4f0
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg lurer på hva det godteriet alle (unnskyld) men det "pakkisene" har i bodene sine er. det er de lange godteriene som kommer i lakris, redbull, eple, tutti frutti Håper noen skjønner hva jeg mener.. ser de har det på kiwi men de har kutta det opp i små biter. hvorfor jeg spørr er fordi jeg alltid får vondt i bryster når jeg har spist det.. Anonymkode: bd320...4f0 På KIWI kan du be om å få lese innholdsdeklarasjonen som står på boksene som godteriet kommer i Anonymkode: 4be69...719
minister-mio Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg lurer på hva det godteriet alle (unnskyld) men det "pakkisene" har i bodene sine er. Du ber om unnskyldning for det, men du klarer ikke finne et annet ord enn "pakkisene"? 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #4 Skrevet 2. september 2017 5 minutter siden, minister-mio skrev: Du ber om unnskyldning for det, men du klarer ikke finne et annet ord enn "pakkisene"? Utlenningene da? Dem er ihvertfall de eneste som har sånne boder Anonymkode: bd320...4f0
minister-mio Skrevet 2. september 2017 #5 Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Utlenningene da? Dem er ihvertfall de eneste som har sånne boder Anonymkode: bd320...4f0 Utlendinger er et bedre uttrykk enn pakkiser ja 2
Chizue Skrevet 2. september 2017 #6 Skrevet 2. september 2017 Er jo ikke bare utlendinger som selger slike godterier Er bare vanlig fersk lakris.. Allergener; Noen inneholder gluten, andre kan inneholde spor av gluten =) lakrisgutta selger noe, men Vidal fører de lange 50-60cm lakristang. (Når jeg leste overskriften, tenkte jeg "hvem, oppbevarer godteri i en bod? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå