Gå til innhold

Ble skjelt ut av gal dame med hund som stilte seg midt i veien og sendte meg morderblikk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble veldig veldig lei meg og gråter enda ( jeg tåler sikkert lite), men dagen min er ødelagt!:( Vetste var at jeg ikke gjorde noe galt. Jeg kjørte som sagt inn en slags "sidevei" til byggefelt, samme som bussene bruker som kjører barna til skolen ( dette var i kveld), jeg kjørte sakte ca 20 km og i det jeg skal rude svingen står det 3 personer med hund og skravler, jeg legger meg godt til siden da jeg skal forbi, da tar hun ene damen   ( fæl lyshåret fugleskremsel med morderblikk på rundt 60 år) å stiller seg midt i veien og stirrer på meg med et sinnsykt blikk og øynene lyser-jeg blir veldig redd. Jeg stopper selvsagt og åpner vinduent da jeg faen ikke skjønner problemet hennes og kan ikke skjønne hva jeg gjør galt. Så hun kommer bort  til meg og klikker i vinkel og skjeller meg ut og sier at det er det strengt forbudt å kjøre og jeg forklarer henne at det overhodet ikke var noe innkjøring eller gjennomkjøring forbudt skilt det jeg kjørte inn ( det var det før vet jeg, men uansett så er ikke det skiltet der nå!) Hun fortsatte å kjefte på meg da det ikke var lov og bla bla bla. Jeg rygget selvsagt rolig tilbake og kjørte vekk derifra, og jeg er 100 % sikker på at skiltet ikke er der, men det ville hun ikke høre på. Synes det er så stygt å kjefte på andre mennesker på den måten, jef har ikke gjort noe galt overhodet og jeg snakket rolig til henne. Er bare kjempelei meg nå og gråter da hun var så fæl mot meg. Måtte bare lufte tankene litt:(

Anonymkode: f984e...935

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt, jeg er et følsomt menneske og liker heller ikke å bli kjeftet på. Jeg forstår ikke vitsen med å klikke og kjefte, hun kunne heller ha sagt det på en rolig måte. (Selv om hun hadde feil)

Hev deg over dette.

Sender deg en klem.

Gjest JesusElskerAlle
Skrevet

Jeg forstår deg godt. Veldig dårlig gjort av henne. Prøv å tenk at det er hun som har et problem, og ikke deg. 

Jeg ble også kjeftet på ei gang av ei dame som var svært syk (mest sannsynlig psykotisk). Hun klikket i vinkel for ingenting og jeg ble så sjokket at jeg begynte å le. Stilte meg bak venninna mi siden jeg var redd for at dama skulle slå meg. Da hun oppdaget at jeg lo sa hun: "Faen ta deg, di jævla hore". Husker jeg ble veldig satt ut

Skrevet

Hun der er sikkert ei sånn dame som lager ubehag for oss butikkansatte også. Noen mennesker er bare bitre på det meste, og det gikk nok utover deg denne gangen. Tror ikke du er den eneste hun har kjeftet på for småting, så ikke la henne ødelegge dagen din. Skjønner godt at du synes det var veldig ubehagelig, men du får tenke at det ikke var du som gjorde noe spesielt galt, men at det er hun som bare er et sånt menneske. 

Skrevet

Godt jeg får litt trøst, jeg er en følsom person og er redd for å gjøre noe galt mot noen. Er helt uttafor enda jeg, mest sannsynlig så er det veiarbeiderne som arbeider på hovedveien nedenfor som hat fjernet skiltet, men det er jo ikle min skyld, da burde hun heller kjefte på dem som har fjernet skiltet. Hr bestemt meg for å installere dashcam i bilen pga faren for å møte på galninger i trafikken. TS

Gjest JesusElskerAlle
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt jeg får litt trøst, jeg er en følsom person og er redd for å gjøre noe galt mot noen. Er helt uttafor enda jeg, mest sannsynlig så er det veiarbeiderne som arbeider på hovedveien nedenfor som hat fjernet skiltet, men det er jo ikle min skyld, da burde hun heller kjefte på dem som har fjernet skiltet. Hr bestemt meg for å installere dashcam i bilen pga faren for å møte på galninger i trafikken. TS

Jeg skjønner at du reagerte som du gjorde. Hadde også blitt lei meg pga jeg er følsom. Sender deg en klem. Hvis du kan snakke med noen om det irl så kanskje du får det litt mer ut? 

Skrevet

Her visste du jo egentlig at det ikke var lov til å kjøre på veien, så du var klar over at det du gjorde kunne være galt selvom du ikke så skiltet nå eller om skiltet hadde blitt tatt bort pga  herverk.

Unødvendig av hun å reagere med sinne og personangrep, men forstår godt at hun ikke syntes det er greit at biler kjører i gågater det ikke er lov.

Anonymkode: ccb80...30d

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her visste du jo egentlig at det ikke var lov til å kjøre på veien, så du var klar over at det du gjorde kunne være galt selvom du ikke så skiltet nå eller om skiltet hadde blitt tatt bort pga  herverk.

Unødvendig av hun å reagere med sinne og personangrep, men forstår godt at hun ikke syntes det er greit at biler kjører i gågater det ikke er lov.

Anonymkode: ccb80...30d

Hvis skiltet var borte, ville jeg tenkt at veien er blitt åpnet for trafikk. Og da ville jeg kjørt der. Det er jo stadig endringer på en del veier, bare fordi en vei en gang har vært stengt/enveiskjørt etc så trenger det jo ikke å være sånn i evig tid 

• Liker 3
Skrevet

Jeg har møtt på noen slike hundeeiere. Hundeiere kan være noe av det mest inkompetente, synes jeg. Verste er dem som bare lar hundene løpe bort til hvem som helst, og de som på liv og død skal slippe hundene sine over alt. Jeg er glad i hunder selv, men vi har regler som vi må følge opp. Det er båndtvang mange steder, og det må man godta når man har hund, f eks. Det er klare regler på hvor det er tillatt å slippe hund og hvor du ikke får slippe hund. Det verste tilfellet jeg har hørt om er tilfeller der hunder har gått løs på sau. Man må jo ta ordentlig ansvar for dyrene sine når man først har skaffet seg en hund. Jeg er likevel mest bekymret over ustabile folk som skaffer seg dyr, eller folk som skaffer dem for så å dumpe dem. Det er så alt for mye dyretragedier pga at folk behandler dyrene sine dårlig. Så jeg mener mer dyrepoliti er på sin plass. Og akkurat her jeg enig med Frp: sterkere straff for dyremishandling. 

Skrevet

Opplever dette ukentlig selv, men har begynt å snakke tilbake. Enkelte folk tror de eier verden. 

Bor langs en gang/sykkelsti der det er skiltet: innkjøring til eiendommene tillat. 

Likevel er det alle slags folk som skjeller meg ut, rister på hode osv. Syklister slår ofte i bilen. Men når jeg stopper for å gå ut å snakke med dem så sykler de fort unna. Feige folk. 

Anonymkode: 21f25...091

• Liker 1
Skrevet

Du hadde vel et formål ved å kjøre langs denne veien? Kunne du ikke bare opplyst damen om hva det var? "Jeg kjører her fordi jeg skal til xx hus", "Å, er det ikke her jeg kommer til xx? Beklager da har jeg kjørt feil".

Skikkelig unødvendig av damen å reagere slik, men om dette er et problem for beboerne i denne gaten så skjønner jeg det faktisk. Altså, ikke at hun ble gal og rasende, men at hun snakket til deg.

Skrevet

Jeg forstår deg godt, ts. Jeg er følsom og redd for å gjøre noe galt selv., og derfor forstår jeg den følelsen du sitter nå med. Jeg har også blitt kjeftet på av folk som tror de eier verden. Og hver gang undres jeg over hva det er med disse personene, som må gi slik kjeft hver gang de opplever noe de ikke liker. Det går jo faktisk an å si fra på en litt roligere måte, og ikke oppføre seg som ukontrollerte apekatter hver gang de vil si meningen sin. De fremstår jo bare som idioter uten kontroll på seg selv. Jeg har dessuten lagt merke til at kjerringer i pensjonsalder ofte er skikkelig grinete, hva nå enn det kan komme av. 

Anonymkode: ef57e...495

Skrevet

Dette handler nok mer om damen enn om deg. Noen mennesker liker følelsen av å snakke nedsettende om andre, å hevse seg over dem. Jeg tror hun dama var mer opptatt av å fylle eget ego enn å kjefte på deg, for å si det sånn. Hun var mer opptatt av hvor bra hun selv følte seg, enn hvor fælt hun fikk deg til å føle deg. Noen mennesker er bare ikke helt i vater

Anonymkode: 8a45d...b40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...