AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Hei, Har dere et spesielt type utseende dere går etter når dere dater? etnisitet? hårfarge? osv. Anonymkode: 550ad...9ec
wintergirl Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 Har likt så mange forskjellige, så nei. Hverken høyde, øye/hårfarge, eller etnisitet har noe å si for meg. Religion og kultur derimot, er noe viktigere. Og verdier da. That's it. Mange pene menn på hver sin måte.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #4 Skrevet 2. september 2017 Ja. Men det varierer jo fra person til person hva preferansene dems er. Mine er helst høy, mørkhåret, bredskuldret men ikke full av muskler, store sko (=stor penis ) Anonymkode: 9b82f...142
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #5 Skrevet 2. september 2017 Lyshudet (blek) og mørkhåret. Tydelig kjevestruktur og mellomstor, hard (beinete) nese. Normalvektig. Litt behåring på brystkassen, særlig i området rundt kragebeinet (som man ofte kan se stikker litt opp fra en overdel). Skjeggstubber. Litt snodig beskrivelse. Jeg føler generelt at jeg er åpen for hvordan en potensiell partner ser ut, men det er ganske tydelig hva slags type jeg tiltrekkes av når jeg omgås menn. Anonymkode: 2c4d4...3b3 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #6 Skrevet 2. september 2017 Ja, blir bare tiltrukket av svarte menn. Vet ikke hvorfor, er en preferanse som har utviklet seg over litt tid. (Nei, har ikke noe med penisstørrelse å gjøre.) Anonymkode: b09d0...d80
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #7 Skrevet 2. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: store sko (=stor penis Det kan jeg skrive under på ikke stemmer. Har 46 i sko og 11.5 cm erigert penis. Det du må se på er hender. Store hender = Stor kuk Anonymkode: b696d...b63
Aquaman Skrevet 2. september 2017 #8 Skrevet 2. september 2017 Er gift, men svarer likevel. Jeg liker som oftest jenter de fleste andre også synes er pene. Tror mine preferanser ligger tett opp mot samfunnets skjønnhetsideal. Samtidig så har jeg jo likt andre typer jenter også, men da har jeg likt dem først etter jeg ble kjent med dem.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #9 Skrevet 2. september 2017 Middelhavstypen, mørkt hår med krøller og oliven hudfarge, mørke øyne med lange sorte øyenvipper, kraftige bryn og sensuell munn Anonymkode: ea661...3a6
Perle Skrevet 2. september 2017 #10 Skrevet 2. september 2017 Jeg liker billedskjønne typisk motemodell-menn Med tydelig annsiktsstruktur, forfinede trekk og uten kroppsbehåring. Liker også nordiske, lyse og blåøyde menn best.
LISJ Skrevet 3. september 2017 #11 Skrevet 3. september 2017 2 timer siden, Perle skrev: Jeg liker billedskjønne typisk motemodell-menn Med tydelig annsiktsstruktur, forfinede trekk og uten kroppsbehåring. Liker også nordiske, lyse og blåøyde menn best. Herregud jeg liker kun freaks and geeks. Ikke engang jockeys.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #12 Skrevet 3. september 2017 Etter jeg bikka 30 er jeg utelukkende tiltrukket av runde menn med skjegg og snille øyne. Anonymkode: 4b993...730
Papirfly Skrevet 3. september 2017 #13 Skrevet 3. september 2017 Tråden er ryddet for nazistisk propaganda/hatefullt innhold og spekulasjoner.Papirfly, mod.
Elaine Marley Skrevet 3. september 2017 #14 Skrevet 3. september 2017 Jeg liker mye forskjellig har jeg funnet ut. Liker alt fra litt kraftige menn til de som er ganske tynne. Liker godt snille øyne og et pent smil, men hva det er kan nok komme an på øyet som ser. Uansett, så er det mange flotte menn med ganske ulikt utseende og stil.
Engel Skrevet 4. september 2017 #15 Skrevet 4. september 2017 Det kan variere en god del, da sjarm har mer å si en rent utseende. Men selvfølgelig har man preferanser. Jeg foretrekker nordisk utseende, høye menn (siden jeg selv er høy) som man kan se er aktive (et par kg ekstra går helt fint, men ikke sofasliterkropp). Helst litt hår på brystet (men går helt fint uten også), og med litt glimt i øyet. Har også begynt å få sansen for litt skjegg, men kun kort. Siden jeg er 40 er hår gjerne et tema, og jeg foretrekker helt klart at menn heller barberer hodet når de begynner å få måne/bli tynn i håret. Glatt hode kan absolutt være sexy!
Linaa Skrevet 4. september 2017 #16 Skrevet 4. september 2017 Alltid likt "lyse" menn, med mørkt hår og lyse øyne.
Gjest GT-R Skrevet 4. september 2017 #17 Skrevet 4. september 2017 Må være etnisk norsk. Liker de med babyface, oftest liker jeg best brunt hår, må være høyere enn meg, ikke overvektig eller dvask/ølmage.
Gjest Sonic Skrevet 4. september 2017 #18 Skrevet 4. september 2017 Høy, normalvektig og selvsikker er alltid noe jeg liker. Han må ha hår på brystkassen, lei av guttevalper uten hårvekst. Men for mye hår er no go
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #19 Skrevet 4. september 2017 Jeg liker maskuline menn med definert kjeve, grove trekk, god skjeggvekst, høye og bredskuldret osv. Også har alle jeg noen gang har vært forelsket i hatt brunt eller svart hår, så man kan vel si at det også er min type. Foretrekker blå øyne til mørkt hår, synes det er utrolig fint! Men øyenfarge bryr jeg meg i grunn ikke så mye om, utover at det er et pluss om de er blå (altså ikke minus om de er brune). Anonymkode: 1170a...63d
Duftavsommerregn Skrevet 4. september 2017 #20 Skrevet 4. september 2017 42 minutter siden, Sonic skrev: Men for mye hår er no go Har lite hår på hodet da, er det bra ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå