AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Hvilke deler av økonomi/budsjettering bør jeg ha kontroll på dersom jeg skal gå inn i en stilling hvor jeg er sjefens høyre hånd? Da regner jeg med at jeg må være god på alt det sjefen selv er god på, bl.a varetelling, bestilling osv osv. Sånn rent akademisk, hva innenfor økonomi bør jeg da kunne? Anonymkode: 8ba9f...e83
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 Hva slags butikk? Privat eid eller kjedebutikk? Anonymkode: a0a38...aad
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva slags butikk? Privat eid eller kjedebutikk? Anonymkode: a0a38...aad Norsk avdeling av utenlandsk foretak. Engroshandel av parfyme og kosmetikk Anonymkode: 8ba9f...e83
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #4 Skrevet 2. september 2017 Kjedebutikk ja Anonymkode: 8ba9f...e83
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #5 Skrevet 2. september 2017 Begreper, sette opp budsjett/likviditetsbudsjett, månedsoppgjør, kontere bilag, forståelse for lønnskostnader etc. Anonymkode: 4b5ec...f35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå