Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Betalt ned min og mine foreldres boliglån. Gitt 1 mill til hver av mine søsken til betale ned bolig/komme inn i boligmarkedet. 

Skrevet (endret)

Betalt ned gjeld, pusset opp kjøkkenet, kjøpt feriebolig i UK, kjøpt en leilighet til å leie ut, byttet ut alle dører inne, samt ytterdør, pusset opp badet, hatt et flott bryllup for mannen og meg, fjernet overflødig hud som ikke er dekket av det offentlige, og dratt på noen flotte ferier.

Endret av SPOCA
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Arvet du og søsteren din ti millioner hver?

Anonymkode: 599dc...f87

ja

Anonymkode: 131ec...cf7

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg var meg så ville jeg valgt ny bolig osv, men ser du allerede har drømmeboligen. Jeg ville kjøpt hytte eller feriebolig i utlandet. Spandert ferie eller noe annet dyrt på noen jeg var glad i. Jeg ville kjøpt ny bil. Latt et par millioner stå igjen på konto. Jeg ville kjøpt nye klær og ting jeg ellers ikke har unnet meg. Jeg ville revurdert livsstilen min ift jobb. Om jeg evt skulle jobbet litt mindre pga økt økonomisk frihet. Lagt om matvanene til god mat fra meny fks oftere pluss unnet meg resturang og cafebesøk oftere! Reist masse! 

Anonymkode: 5dfdf...910

Mange fine innspille. Det rar  er jeg arver en svær hytte også.... Sammen med min søster. Bare en tanke altså ;) Takk for at du delte dine tanker. :) Liker den med å jobbe mindre. Er nok langt framme på min liste.

Skrevet

Ser du nå mente hytte i utlandet. Det arver jeg ikke nei. Liker også spise ute tanken. Merker alt nådet er godt det med å ikke måtte telle sammen alt jeg bruker hele tiden. Men vil heller ikke høyne hverdagsutgiftene.

Skrevet

Investert 5 i eiendom, 3 i aksjer/aksjefond og moret meg med resten.

Skrevet

Betalt ned huslån, pusset opp, kjøpt ny bil, jobbet 60-80% framover med pensjonsparing/resten i fond. Du behøver jo ikke fortelle noe, hvis venner spør, sier du bare at du arvet noe da dine foreldre gikk bort. Jeg ville ikke gitt bort penger til venner, heller vært vanlig raus med gaver og lignende.

Anonymkode: 386a1...b66

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ha satt i fond og aksjesparing og så fått ut noe i avkastning pr måned. Pr dags dato har jeg lav avkastning på 5000 i måneden. Regner med at de som skal kjøpe alt mulig rart har lite fra før. De som har litt penger fra før vil kanskje heller gjøre som meg. Penger har verdi, helt til du bruker dem.

Anonymkode: 9b8a8...5c6

Skrevet

Jeg ville betalt ned boliglånet, pusset opp der det trengs samt kjøpt meg hus i/nærmere sentrum.

Anonymkode: 8fd30...8c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...