AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Hva hadde du gjort om du arva 10 millioner ? Og ville du hold det hemmelig ? Anonymkode: 131ec...cf7
Gjest making.a.mess Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 Jeg har oversikt. Det er garantert ingen millioner å arve.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 Ok.. Men jeg skal. Hva ville du gjort med pengene om det var deg ? Anonymkode: 131ec...cf7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #4 Skrevet 2. september 2017 10 mill? Med boligpriser på 5-7 mill for en helt normal bolig nå til dags, så er ikke 10 mill så mye lengre, så i den tanken, nei, jeg hadde ikke fortalt det til andre en mitt ene barn, og pengene hadde gått til bolig til meg, og bolig til mitt ene barn. Vi har selvfølgelig tak over hodet nå, men en oppgradering til enebolig hadde vært supert det Anonymkode: e7f43...a0f 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #5 Skrevet 2. september 2017 Har alt drømmeboligen og ingen barn... Men syns det var godt tenkt. Anonymkode: 131ec...cf7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #6 Skrevet 2. september 2017 Men jeg spurte jo om hva dere ville gjort da... Men altså nå i tillegg om du hadde drømmeboligen og ingen barn.. He he Anonymkode: 131ec...cf7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #7 Skrevet 2. september 2017 Ville bygd meg hus, dratt på en skikkelig ferie med samboer, oppgradert garderoben til både meg og samboer. Og ville antageligvis spandert en skikkelig ferie på foreldrene mine, søsknene mine og besteforeldrene mine. Resten hadde jeg spart Anonymkode: 9ecb5...69b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #8 Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ville bygd meg hus, dratt på en skikkelig ferie med samboer, oppgradert garderoben til både meg og samboer. Og ville antageligvis spandert en skikkelig ferie på foreldrene mine, søsknene mine og besteforeldrene mine. Resten hadde jeg spart Anonymkode: 9ecb5...69b Og jeg ville nok fortalt det til samboer og nærmeste familie. Anonymkode: 9ecb5...69b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #9 Skrevet 2. september 2017 Spennende innspill. Hm. Selv har jeg Ikke besteforeldre og en søster, som arver det samme. Men har en gjenlevende far. Hm. Ingen samboer. Syns det er litt vanskelig at det er arv etter en meget kjær mor.. Summen var en overaskelse.. Men nok om meg. Fortsatt interresert i hva dere ville gjort. Om dere hadde boligen dere ville ha og ingen barn. Anonymkode: 131ec...cf7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #10 Skrevet 2. september 2017 Mente : har en søster. Anonymkode: 131ec...cf7
Gjest PaN Skrevet 2. september 2017 #11 Skrevet 2. september 2017 Hadde investert pengene i fond eller aksjer og kjøpt leiligheter som jeg kunne leid ut, jeg hadde også betalt ned lån. Kanskje litt kjedelig men det er nå meg
Gjest Ingenting2 Skrevet 2. september 2017 #12 Skrevet 2. september 2017 Det er helt vanvittig urealistisk å skulle arve ti mill i min familie, spesielt når vi er så mange og det ville bety at den avdøde har langt mer enn "mine" ti Men jeg ville investert i noe jeg ikke vil si her, kjøpt meg et hus (spesifikt jeg har alltid ønsket meg i hjembyen) og satt resten på bok. Ville beholdt leiligheten og lånet på den. Tatt med vennene (de nærmeste) på en tur til Las Vegas. Hadde gitt en spesiell person noe han ønsker seg, men ikke unner seg. Mine søsken og unger får ingenting, de arver jo ti mill selv.
Meadow Skrevet 2. september 2017 #13 Skrevet 2. september 2017 Jeg hadde betalt ned alt av gjeld, unnet meg og familien en skikkelig ferie, og satt resten på bok som en sikkerhet for fremtiden.
Gjest morhjertegod Skrevet 2. september 2017 #14 Skrevet 2. september 2017 Jeg ville satt av 3 til hver av mine tre barn, resten ville jeg brukt til å reise. Vi er gjeldfri og har alt vi trenger, men ville hjulpet mine barn inn i boligmarkedet.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #15 Skrevet 2. september 2017 Ville kjøpt meg bolig i sentrum, rundt 5-6 mill. Så en bil, satt av 1 mill til hver av barna. Og resten til sparing. Anonymkode: 454c9...7a4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #16 Skrevet 2. september 2017 hm- Siden jeg har boligen jeg vil ha og ingen barn har jeg til nå skeiet ut med 3x3 biletter (3 biletter til 3 forskjellige show.) Vet ikke hvem jeg skal ha med ennå. Og har ikke fortalt det til noen jeg har arvet så mye. Jeg er så redd folk vil se anderledes på meg. Tror ikke jeg kommer til å fortelle noen . Men min tante, mors søster vet. Ja og min søster selvsagt, og hennes mann. Har noen tanker om å gi bort noen hundre tusen . Men usikker da de er venninner. Redd det ødlegger noe. Kommer nok til å reise senere. Mulig spandere reiser. Men tror ikke jeg orker styre med enda en bolig og utleie. Men mulig jeg skifter mening der. Vil nok unne meg noe mer i hverdagen da jeg har hatt det trangt til nå. Hm. Egentlig mest trist ennå. Så blir vel mer klartenkt med tiden mulig. Men om jeg ikke skal fortelle noen så kan jeg jo ikke lufte og få råd heller. Anonymkode: 131ec...cf7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #17 Skrevet 3. september 2017 Arvet du og søsteren din ti millioner hver? Anonymkode: 599dc...f87
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #18 Skrevet 3. september 2017 Ca. fem av dem ville blitt gitt bort til familie/venner ++, ville kjøpt meg en leilughet her i Norge og en i det landet jeg vil bo i pluss en gammal bil. Om jeg hadde klart å sitte igjen med 500.000 ville de blitt fordelt på de neste 5årene og jeg kunne ha levd for å skape drømmen min istedet for å jobbe for maten hver dag. Anonymkode: 4266f...7a0
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #19 Skrevet 3. september 2017 Kanskje bygd meg en stor husbåt, og reist på verdensomseiling... Anonymkode: cf562...99d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #20 Skrevet 3. september 2017 Om jeg var meg så ville jeg valgt ny bolig osv, men ser du allerede har drømmeboligen. Jeg ville kjøpt hytte eller feriebolig i utlandet. Spandert ferie eller noe annet dyrt på noen jeg var glad i. Jeg ville kjøpt ny bil. Latt et par millioner stå igjen på konto. Jeg ville kjøpt nye klær og ting jeg ellers ikke har unnet meg. Jeg ville revurdert livsstilen min ift jobb. Om jeg evt skulle jobbet litt mindre pga økt økonomisk frihet. Lagt om matvanene til god mat fra meny fks oftere pluss unnet meg resturang og cafebesøk oftere! Reist masse! Anonymkode: 5dfdf...910
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå