Gå til innhold

Anbefal en serie du gir terningkast 6

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Arrested Development - Absurd, kjempebra humor om verdens mest usympatiske familie.

Band of Brothers - Storslått 2.verdenskrigdrama med Spielberg&Hanks-produksjon.

Broadchurch - Britisk krim, menneskelig og gripende. Fantastiske skuespillere.

O.J. Simpson: Made in America - Den beste og grundigste dokumentaren jeg noensinne har sett.

Six Feet Under - Drama, mørk humor, bli konfrontert med vårt syn på døden og karakterer man blir utrolig knyttet til.

Stranger Things - Fantastisk 80-tallshyllest, sci-fi, horror og fantastisk flinke barneskuespillere.

Twin Peaks og Twin Peaks: The Return - Antagelig verdens beste TV-serie? Selv om sesong 2 har en del øyeblikk som ikke treffer blink, men perfeksjonen i The Return gjør opp for alt.

Endret av Librarian
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Puny skrev:

A handmaid's tale

six feet under

The O.A.

Hvor kan jeg se "Six feet under"?

20 minutter siden, Librarian skrev:

Arrested Development - Absurd, kjempebra humor om verdens mest usympatiske familie.

Band of Brothers - Storslått 2.verdenskrigdrama med Spielberg&Hanks-produksjon.

Broadchurch - Britisk krim, menneskelig og gripende. Fantastiske skuespillere.

O.J. Simpson: Made in America - Den beste og grundigste dokumentaren jeg noensinne har sett.

Six Feet Under - Drama, mørk humor, bli konfrontert med vårt syn på døden og karakterer man blir utrolig knyttet til.

Stranger Things - Fantastisk 80-tallshyllest, sci-fi, horror og fantastisk flinke barneskuespillere.

Twin Peaks og Twin Peaks: The Return - Antagelig verdens beste TV-serie? Selv om sesong 2 har en del øyeblikk som ikke treffer blink, men perfeksjonen i The Return gjør opp for alt.

Likte at du tok med en kort beskrivelse, ikke  bare tittelen. Mye enklere å vurdere om det er noe jeg har lyst til å se. 

Skrevet

Game of Thrones
Big little lies
The walking dead
White collar
The 100
Modern family
13 reasons why

Anonymkode: 65966...98b

Skrevet
32 minutes ago, SiMa said:

Likte at du tok med en kort beskrivelse, ikke  bare tittelen. Mye enklere å vurdere om det er noe jeg har lyst til å se. 

Det kan sees på HBO Nordic :)

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grand Hotel.( Spansk)

Anonymkode: cc9a7...a86

Enig, men anbefaler deg å sjekke ut "Velvet" og "Sentralbordjentene" på Netflix dersom du liker spanske serier 👌🏼

Skrevet (endret)

Spooks - Høyt spenningsnivå, tar opp aktuell tematikk, uventede utfall og generelt en spennende serie. Man vet aldri hva som skjer, noe som gjør denne ekstra spennende.

Frasier - Intelligent serie med mye god humor. På høyde med Seinfeld. En av få amerikanske komiserier jeg faktisk synes er fantastisk bra.

Yes, Minister/Yes, Prime Minister - Vanvittig mye god britisk humor, denne serien ser jeg igjen og igjen. Den får meg til å le så jeg gråter. Høytsvevende, og samtidig to the point.

To the Manor Born - Igjen, en fantastisk britisk serie som jeg, som overnevnte, har sett mange, mange ganger. Utrolig morsom. Selv om denne serien er fra 80-tallet er den like morsom i dag, den holder stand den dag i dag.

Call the Midwife - Gripende, et bredt spekter av følelser, realistisk og rørende.

Masters of Sex - En serie som tok meg med storm da den kom. Spennende, annerledes, gripende og fascinerende. Det at den er bygget på virkelige hendelser gjør denne serien desto mer pirrende. Dessverre ble den avsluttet så altfor tidlig. 

Miss Fisher's Murder Mysteries - Her er det kjemien mellom karakterene som først og fremst griper meg, men også plottene, humoren og glimtet i øyet. Nå håper jeg enten på en fortsettelse, eller ihvertfall at filmen som er planlagt også kommer.

Mvh Yvonne :heiajente: 

Endret av Yvonne
Skrevet

Forresten, hvordan kunne jeg glemme Master og None! Ligger ute på Netflix, og er virkelig en av de beste nyere seriene i vår tid, da særlig sesong 2. Balanserer perfekt mellom komedie og drama, og er så utrolig gjennkjennbart at det nesten gjør vondt. Og i sesong 2 leker Azari seg virkelig med fortellerteknikker, i tillegg til at cinematografien er nydelig!

Skrevet

Fringe

You Me Her

Stalker

Blindspot (sesong 1)

Broadchurch

Anonymkode: 8a301...515

Skrevet

Dexter

Anonymkode: b47e6...b3d

Skrevet
3 timer siden, SiMa skrev:

Streemer det bare, jeg sender deg siden på pm, da jeg ikke tror det er lov å legge ut her...? 

• Liker 1
Skrevet

The Borgias - historie drama om Borgia familien i Roma etter at far i huset blir utnevnt pave. Mye intriger, politikk, svik, korrupsjon og sex. En komplisert familie rett og slett. Dessverre ble det bare 3 sesonger. Verdt å sjekke ut om man liker serier som Rome og The Tudors.

Ellers er Peaky Blinders veldig bra også! Gangster drama om Thomas Shelby og hans familie som karrer seg opp fra fattigdom i Birmingham på 1920 tallet, ved a starte gjengen Peaky Blinders. Er litt vanskelig å forklare, men det er interessant handling og gode skuespillere. Cillian Murphy, Sam Neill, Tom Hardy og Helen McCrory for å nevne de mest kjente. 

Skrevet

Six feet under 

westworld 

the handmaids tale

Rome 

game of thrones 

parenthood 

breaking bad 

sense8

atypical 

Anonymkode: 2a915...0b7

Skrevet

Sherlock Holmes (BBC serien)!

Skrevet

White Collar

Call the midwife

The Bletchely Circle 

Anonymkode: 959b2...d17

Skrevet

Suits

Blue bloods

Gilmore Girls(feelgood asså)

Skrevet

The Handmaids Tale

Genius

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...