Gå til innhold

Fins det faktisk noen som ikke har symptomer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde masse kvalme allerede fra uke 5 med nr 1 , og masse masse symptomer, men nå er jeg også i uke 5 og har nesten ingen symptomer utenom bitte lite sårhet i brystet :/ . 

Er redd noe kansje er galt , eller er det flere som meg? 

Anonymkode: dcc98...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde masse kvalme allerede fra uke 5 med nr 1 , og masse masse symptomer, men nå er jeg også i uke 5 og har nesten ingen symptomer utenom bitte lite sårhet i brystet :/ . 

Ingen har symptomer på svangerskap. Svangerskap er ingen sykdom og dermed er bruken av symptomer feil. Man har ubehag eller tegn, alternativ kvalme, forstoppelse osv. 

Anonymkode: 13761...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg hadde ingen symptomer verken med nr 1 eller nr 2. Foruten uteblitt mens, voksende mage og spark <3 

Anonymkode: e2ab2...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ingen symptomer verken med nr 1 eller nr 2. Foruten uteblitt mens, voksende mage og spark <3 

Anonymkode: e2ab2...94f

Samme her! Etter min graviditet kan jeg faktisk forstå at noen føder uten å vite de er gravide. Hadde ingen symptomer utover det du nevner. Fant derfor ut av det rimelig sent.

Anonymkode: 2464e...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.9.2017 den 21.57, AnonymBruker skrev:

Uke 5 er veldig tidlig! La det gå noen uker til før du bekymrer deg.. uke 38 her, og hadde lite symptomer i begynnelsen. Innimellom forsvant alle symptomer, vanlig det også😃

Anonymkode: 7f5a7...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingen symptomer, tom blødninger hele tiden som jeg ble irritert av. Etter mange år med ppille ventet jeg på at vanlig syklus skulle komme i gang men det skjedde ikke. Skjønte jeg hvorfor da jeg oppdaget jeg var gravid i uke 20 (helt sant!!!). Heldigvis egentlig, jeg hadde blitt vettskremt hver gang jeg måtte bruke o.b.

Med nr 2 følte jeg det i puppene noen dager etter mensen skulle komme, men det var det.

Har aldri vært kvalm, trøtt, særlig tissetrengt, cravings, vondt i rygg eller bekkenet. Jeg klarte helt til siste dag å bøye meg ned for å knytte skolissene, bare sove på magen ble vanskelig etter uke 25. Jeg kjøpte ammepute og sov sånn på skrå.

Noen slipper billig unna, jeg var en av de heldige.

Anonymkode: ed873...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også gravid for første gang. Var veldig kvalm i både uke 7,8 og 9, og hadde spesielt en matvare jeg ikke kunne tenke på(og heller ikke den dag idag). Drikker generelt mye vann og går ofte på toalettet av den grunn, men har ikke merket noe annet utover dette. Noe oppblåst i magen kanskje.

Var på tidlig UL 11+0, og fikk da se liv og hjerte som slo. Er nå uke 11+6 og vurderer å fortelle det til de nærmeste neste uke, da støtten fra dem hadde vært god uansett utfall. Men er selvfølgelig bekymret for at noe skal skje, føler fortsatt det er tidlig. Regner med denne tanken er vanlig?

Anonymkode: 8824e...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke symptomer de første 14 ukene og trodde nesten ikke på at jeg faktisk var gravid. Alt har vært normalt likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så heldige dere er!!! har vært kvalm med oppkast fra uke 7 til nå i uke 34. Kaster opp hver dag og slet/sliter med hyperemesis enda! vært inne og ute av sykehus. og nå er jeg bare tung og sliten, og da melder bekkenløsningen sin ankomst, sammen med kynnere og all verdens "#$%& ;) ingen enkel sak, ditta!

Anonymkode: c6d75...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...