AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Han sender så utydelige signaler. En dag kan han si han liker meg og har egentlig hatt en crush på meg lenge (vi har vært bekjente i flere år), så tar han nesten ikke kontakt før helga etter. Da er han full og sier han savner meg og vil på besøk til meg. Jeg er på rosa skyer helt til han ikke tar kontakt igjen... Så kan han begynne å chatte med meg og jeg tolker det som flørting, men så er det stille igjen.. Vi har møttes flere ganger og det ender med sex. Er det bare det han vil?? Greit han er veldig sjenert, men han må da kunne flørte med noen når han er edru også? Kanskje jeg er like dårlig som han? Jeg tar kanskje ikke kontakt så mye heller, men det er fordi jeg ikke vil virke overivrig. Tenker på ham hele tiden nesten :/ Burde jeg bare si det? Er kanskje dårlig på flørting, kanskje noen vet hva jeg kan si/skrive til ham for at han skjønner at jeg er intr uten å virke desperat. Anonymkode: 003e6...ddb
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 Bare å la det gå, tviler på du egentlig vil ha en slik "mann". Anonymkode: be48c...b24
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #4 Skrevet 2. september 2017 Si det og vit hvor du har han.. eller gå og lure. Jeg gjør alltid sistnevnte. Går og lurer helt til følelsene blir borte ofte spnn etter 3 år, da er det en ny forelskelse hvor jeg skal gå og lure. Anonymkode: 8c54a...f9c 5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #5 Skrevet 2. september 2017 Er ingenting å lurer på, oppførselen er ikke normal, "av/på" "av/på" er ikke normalt. Anonymkode: be48c...b24
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #6 Skrevet 2. september 2017 Når man ikke er kjærester er det ikke så vanlig å snakke sammen hele tiden. En gang i uka høres helt vanlig ut. Det er vel lettere for han å skrive til deg når han er full og ha en unnskyldning til å møtes, men jeg syntes absolutt du bør si til han at du tenker mye på han og ser for deg å kunne bli noe mer enn en flørt med han. Hvis ikke kommer dere ikke til å komme noen vei med dette Anonymkode: ed50a...640
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #7 Skrevet 2. september 2017 Bare å fase han ut. Du er mye mer verdt enn dette! Eventuelt ta igjen med samme mynt. Han virker usikker.. Anonymkode: eac03...94f
LISJ Skrevet 3. september 2017 #8 Skrevet 3. september 2017 Jeg gav opp min siste for 2 år siden. Aldri angret. Gav opp en anna også ifjor. Ikke angret det heller. i år har jeg vært opptatt med å være syk og prøve å forbedre utseende etter sykdom og abort og sigg.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #9 Skrevet 3. september 2017 Synes ikke du skal problematisere det så mye. Det virker som dere liker hverandre. Du finner nok ut etter hvert om dere passer sammen. Anonymkode: 14c44...35f
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. september 2017 #10 Skrevet 3. september 2017 Ser ingen grunn til å forsette, bare å avslutte.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #11 Skrevet 3. september 2017 Typisk kvinner å forvente at han skal ta all jobben med å innlede kontakt og hele veien til et forhold. Hun skal bare gå og tenke at hun har følelser for han så skal han automatisk vite at hun er interessert i han. Anonymkode: 9d4b3...8b5 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #12 Skrevet 3. september 2017 Tekst han! For alt du vet kan det hende han tenker akkurat det samme som deg. "Hvorfor bruker hun så lang tid på å svare?", etc. En av dere må ta initiativ. Og vær ærlig, som flere her har påpekt. Si at du er interessert i noe mer med han, men at du er sjenert og kanskje vil ta det sakte. Det er ikke 'for mye' å si, synes jeg. Og se responsen hans. Prøv, i hvert fall. Anonymkode: 063be...c7f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #13 Skrevet 3. september 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Typisk kvinner å forvente at han skal ta all jobben med å innlede kontakt og hele veien til et forhold. Hun skal bare gå og tenke at hun har følelser for han så skal han automatisk vite at hun er interessert i han. Anonymkode: 9d4b3...8b5 Men er det ikke slik da? menn må jakte hvis ikke mister de fort interessen, har de likt meg har de også tatt mye intiativ. Anonymkode: be48c...b24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå