Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med moby wrap bæresjal og vil fortelle om dem? :)

Anonymkode: cb83e...d34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt et elastisk ett, det hadde vektgrense på 6 kg så det holdt til rundt 3 mnd for oss. Jeg var fornøyd med det. Litt knot å knyte de første gangene, men veldig greit å ha babyen så tett. Min fikk litt panikk i et minutts tid når jeg puttet ham i den, så roet han seg og koste seg stort. Han kunne sove opptil tre timer i sjalet, det gjorde han ikke ellers. Veldig greit da vi var i konfirmasjon, så unngikk vi mas om alle som ville holde og stikke hendene opp i ansiktet på ham som nesten nyfødt.

Vi har gått over til ergobaby 360 nå, det er mest fordi det er praktisk å fortsatt kunne ha ham i bæretøy, ergobabyen er ikke like koselig. Vurderer å finne et vevd sjal.

Anonymkode: 691f4...546

Skrevet

Var veldig fornøyd frem til han ble for tung.

Anonymkode: 100e9...9d3

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var veldig fornøyd frem til han ble for tung.

Anonymkode: 100e9...9d3

Hva ble for tungt? (I kg tenker jeg 😊)

Skrevet

Er veldig fornøyd med det, baby er 6 uker nå og elsker det. Det er et 'enkelt' sjal å knyte i den grad sjal er 'enkle'. Fint nybegynner sjal.

Anonymkode: a7fc7...64e

Skrevet

Vi likte det veldig godt og brukte det mye de første tre mnd, både hjemme og på tur. Så en video på youtube om knyting og hadde barna i froskeposisjon i starten. Øvde litt, men tok ikke lang tid før jeg kunne knyte det og putte baby oppi selv.

Skrevet

Jeg har to elastiske sjal, moby wrap er den jeg bruker klart mest, ute på tur hver dag i rundt tre måneder nå! Sjalet siger ganske lite til å være elastisk, så det kan brukes ei stund. Babyen min er rett over 5 kilo nå, så regner med det holder noen måneder til. Hun trives supergodt i sjal, sovner stort sett og skriker aldri. 

Skrevet

Moby var vårt første sjal - og det fikk meg bitt av "basillen". Det er et forholdsvis bredt og tykt elastisk sjal i bomull, one size. Det kan knyttes på flere måter, men det vanligste er å forhåndsknytte og da er det enkelt å ta baby inn/ut. Det er ganske tykt og varmt så jeg anbefaler det fortrinnsvis til utebruk eller inne i vinterhalvåret - det ble altfor varmt for oss inne om sommeren, men vi er veldig varme av oss. Det begynner som regel å sige rundt 6-8 kg, men det er litt individuelt. 

Skrevet

Tusen takk for alle tilbakemeldinger :blomst:

Tror vi går for denne typen selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...