Gå til innhold

Paradise Hotel sesong 1 på Viafree

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nanna og Lene var så fæle at jeg ikke tror jeg orker :dry: Blir bare forbanna av å se på mobbing.

Anonymkode: 1c815...f8b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutes ago, Christy89 said:

Ligger sesong 2 ute? Den kunne jeg tenke meg å se igjen :)

Ikke foreløpig nei, men på siden står det:

"Flere tidligere sesonger slipper vi hver måned frem mot jul"

Personlig ser jeg mest frem til å gjøre et dypdykk i Iselins mange brølere i sesong 4! Det er sikkert mange gullkorn som mangler fra Youtube-videoene :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Ikke foreløpig nei, men på siden står det:

"Flere tidligere sesonger slipper vi hver måned frem mot jul"

Personlig ser jeg mest frem til å gjøre et dypdykk i Iselins mange brølere i sesong 4! Det er sikkert mange gullkorn som mangler fra Youtube-videoene :fnise:

Åh ok. Synes sesong 2 var best. Bra casting og han Stian var hysterisk. Eneste sesongen jeg er fornøyd med begge vinnerne.

Iselin var virkelig noe for seg selv :hoho:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser første episode nå og får vondt i magen av å se Lene og Nanna.

Petter har ikke forandret seg mye på disse årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutes ago, Sukrin said:

Ser første episode nå og får vondt i magen av å se Lene og Nanna.

Ja, ikke snakk! Mobbingen av Margrethe ga et brutalt innblikk i det absolutte lavmål - utrolig nok enda verre enn kommentarfeltet på VG-nett... :sinna:

At det kan være mulig å bedrive grov personhets - attpåtil foran kamera - fordi "du går med sko som overhodet ikke matcher" (sitat fra Lene)...Hun ble jo også kalt "jævla pedo-hore"... Heeeeelt ufattelig!!! 

Endret av Lord Friendzone
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutes ago, Christy89 said:

Iselin var virkelig noe for seg selv :hoho:

Iselin er i mine øyne en Paradise-legende! Ikke direkte sylskarp i toppetasjen, men jeg synes for det meste hun er dum på en sjarmerende og underholdende måte :laugh:

Endret av Lord Friendzone
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Iselin er i mine øyne en Paradise-legende! Ikke direkte sylskarp i toppetasjen, men jeg synes for det meste hun er dum på en sjarmerende og underholdende måte :laugh:

Hun var ikke skarpeste kniven i skuffen, men hun virker jo snill og grei da. Kunne fordra hun Christina. Hun var så fæl!!! 

Men tror ikke mange kan slå Lene og Nanna. Nanna var jo sjefsmegga der inne. Grillet alle de nye "er du her for opplevelsen eller for å vinne?" Var de der før å spille, så skulle de på hode og ræva ut! Tror ikke jeg klarer å se sesong 1 igjen :(

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lord Friendzone skrev:

Hun ble jo også kalt "jævla pedo-hore"... Heeeeelt ufattelig!!! 

For hun rota med en som var 6 år yngre, men Mads var jo 4 år yngre enn Lene :P Men husker dere Katinka/Katarina? (eller hva f hun nå het) Hun var ganske fæl hun og. Var jo med i mobbegjengen. Jeg heiet på Ida og Noor jeg :)

Anonymkode: 3edc1...732

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en titt på de første par episodene, og hadde nesten glemt hvor flotte særlig Iris og Noor var! Litt synd at sistenevnte prøvde seg som artist, og ga ut den tragiske sangen "Work for me" - ellers ville jeg først og fremst husket henne som en svært lekker Paradise-deltaker. (Musikkvideoen hennes er tilsynelatende fjernet fra Youtube).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
43 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Tok en titt på de første par episodene, og hadde nesten glemt hvor flotte særlig Iris og Noor var! Litt synd at sistenevnte prøvde seg som artist, og ga ut den tragiske sangen "Work for me" - ellers ville jeg først og fremst husket henne som en svært lekker Paradise-deltaker. (Musikkvideoen hennes er tilsynelatende fjernet fra Youtube).

Var ikke Iris god venn med N og L i starten, så fikk de henne stemt ut? Var noe sånt tror jeg. Iris var veldig pen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lord Friendzone skrev:

Hva gjør deg til rett person til å kalle noen dum?

Anonymkode: 84362...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett de 4 første episodene og skjønner ikke hvorfor jeg synes Øystein var så kjekk :fnise: Hun Yvonne hadde jeg helt glemt. Blir uvel av å se Lene og Nanna.

Anonymkode: e3c89...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett sesong 1 før, så jeg synes Nanna og Lene virker ganske hyggelige! Gruer meg til de blir så fæle som alle snakker om :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...