AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Hei! Jeg drikker mye smoothie og lurer på om det funker å blande litt bcaa i den også? Noen som har prøvd dette? tenkte at det var en grei smoothie før trening Anonymkode: 5652c...a67
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #3 Skrevet 4. september 2017 Hvis du googler litt, så ser du at bcaa ikke er akkurat då viktig i forhold til mye annet du heller burde begynne med før trening det er ikke farlig på noen måte altså, bare at det er hauset veldig opp i SoMe Anonymkode: 0272f...f13 2
britz Skrevet 6. september 2017 #4 Skrevet 6. september 2017 Jeg har tatt en skje med bcaa i smoothien i blant. Nå smaker allerede min bcaa veldig godt, så den har hvertfall ikke gjort smoothien noe dårligere
Sykkelkopp Skrevet 7. september 2017 #5 Skrevet 7. september 2017 (endret) Hva er det med jenter og BCAA? Hvis du drikker smoothie til så bruker du tydelig ikke BCAA til den eneste tingen det er godt for Drit i BCAA, ta protein, kreatin og tran. Hvis du føler du har behov for noe preworkout, ta kaffe eller rent taurintilskudd. Taurinmengden du finner i energidrikker er for liten til å ha effekt. Og koffein er den eneste effektive ingrediensen i energidrikker Endret 7. september 2017 av Sykkelkopp 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå