AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #21 Del Skrevet 2. september 2017 2 minutter siden, Zoey skrev: Nja. Jeg føler meg ikke kald fordi jeg ikke helt klarer å engasjere meg personlig i å trøste ei som griner fordi hun ikke klarer å gå i like høye hæler som "alle andre", ei som ubegrunnet mener at alle er sint på henne uten at noen har vært annet enn vennlige, ei som gråter fordi DJen ikke spiller yndlingsangen hennes på repeat, eller de som.. Ja, du tar poenget. Ei som kollapser I gråt fordi hun er sliten, eller opplever noe stygt, krangler med partneren sin eller gråter over bekymring for et mobbet barn eller w/e, de får like mye sympati av meg fulle som edru. Det er fylletrårer som ikke fyller noen som helst annen mening enn herreguuuuud kan noen gi meg en klem og so at de er glade i meg daaa fordi ingen synes jeg er pen daaa og ingen liksom er vennen min her. Fy faen dere er råtne, jeg kunne tatt taxi hjem akkurat nå og INGEN VILLE SAVNET MEG BUUUHUUU kan alle se på meg og trøste meg og gi meg oppmerksomhet helt til nach er over?!?! ...de ler jeg av. Eller fnyser av. I blant sukker jeg av. Og synes er irriterende. Det er mange sånne. Heldigvis færre til eldre jeg blir. Sjelden jeg fester med sånne nå, men jeg kjenner godt til et par som er notoriske. Jeg henter popcornet og setter meg i sofaen. Anonymkode: 83672...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoey Skrevet 2. september 2017 #22 Del Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg henter popcornet og setter meg i sofaen. Anonymkode: 83672...cba Det er ofte det jeg gjør også, og bare ser å sirkuset. Men dette sirkuset kjørte gjerne over mye bedre underholdning og drap stemningen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 2. september 2017 #23 Del Skrevet 2. september 2017 Det er slitsomt og irriterende når det skjer flere ganger. Jeg er på fest for å ha det gøy, ikke for å trøste folk og være de sin psykolog Hadde en venninne som alltid begynte å grine på fylla og endte meg at jeg måtte trøste. Kjedelig. Jeg sa hun kanskje ikke burde drikke seg så full, men ville ikke høre. Ga henne beskjed om at jeg ikke orker å trøste henne i fylla hele tiden. Vil hun prate og grine, så kan vi ta det i edru tilstand. Men ble ingenting av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #24 Del Skrevet 2. september 2017 Hater det. Men det er verre med de som må krangle, diskutere og kverulere hele jævla tiden. De henger jeg ikke med mer enn en gang. Anonymkode: 34d1a...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 2. september 2017 #25 Del Skrevet 2. september 2017 Slitsomt med de som gråter på hver fest. Jeg ville heller droppet alkoholen om jeg var dem. Følelser kommer lettere ut med alkohol, og det kan skje alle. Men hver gang er bare slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siggen Skrevet 2. september 2017 #26 Del Skrevet 2. september 2017 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 2. september 2017 #27 Del Skrevet 2. september 2017 (endret) Tenker at dette kanskje er personer som ikke har det så greit. De drar på fest, tenker at nå skal jeg glemme elendigheten, drikke og ha det gøy, men så slår det feil vei. Følelsene forsterkes, tankene tar overhånd. Jeg har hatt slike venninder, prøver å snakke med dem og trøste, når dette skjer. Tror ikke de drar på fest, med tanke på at nå skal jeg grine. Men alkohold får deg sjelden til å glemme, selv om det funker for noen. Endret 2. september 2017 av morhjertegod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #28 Del Skrevet 2. september 2017 34 minutter siden, morhjertegod skrev: Tenker at dette kanskje er personer som ikke har det så greit. De drar på fest, tenker at nå skal jeg glemme elndigheten, drikke og ha det gøy, men så slår det feil vei. Følelsene forsterkes, tankene tar overhånd. Jeg har hatt slike venninder, prøver å snakke med dem og trøste, når dette skjer. Tror ikke de drar på fest, med tanke på at nå skal jeg grine. Men alkohold får deg sjelden til å glemme, selv om det funker for noen. Men da burde de heller droppe å dra på fest eller ikke drikke alkohol på festen, hvis det ender opp med grining hver gang. En gang er greit, men kjedelig når det skjer gang på gang. Beste er vel å få orden på problemene først Anonymkode: c4540...f17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 2. september 2017 #29 Del Skrevet 2. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da burde de heller droppe å dra på fest eller ikke drikke alkohol på festen, hvis det ender opp med grining hver gang. En gang er greit, men kjedelig når det skjer gang på gang. Beste er vel å få orden på problemene først Anonymkode: c4540...f17 Helt enig, jeg har opplevd en del triste ting opp igjennom, har alltid avstått fra alkohol og fest, man vet jo innerst inne at det vil gå galt :o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JesusElskerAlle Skrevet 2. september 2017 #30 Del Skrevet 2. september 2017 Er ikke det vanlig å gråte eller le hysterisk når man er full? Når alle følelsene hopper på en, kan man bli rimelig ustabil. Har ikke vært full selv, men var på et russetreff en gang og det var ei jente som gråt så mye og hun visste ikke hvor hun var. Hun var så borte at hun følte seg forfulgt. Jeg prøvde alt jeg kunne å trøste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 2. september 2017 #31 Del Skrevet 2. september 2017 (endret) . Endret 13. juli 2023 av BerntHulken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 3. september 2017 #32 Del Skrevet 3. september 2017 10 timer siden, morhjertegod skrev: Helt enig, jeg har opplevd en del triste ting opp igjennom, har alltid avstått fra alkohol og fest, man vet jo innerst inne at det vil gå galt :o) Enig. Det er ikke så veldig gøy for resten av folka når noen begynner å grine og ødelegger stemninga. Husker når jeg ble brutalt dumpet og dro på fest for å drikke bort sorgene, endte med at jeg ble full og satt på badet å hylgrein. Flaut Var en dårlig idé å skulle drikke vekk sorgene og få han ut av hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #33 Del Skrevet 3. september 2017 Jeg har egentlig ikke opplevd dette med mine venner etter at jeg runda tjue. Hender jeg ser det på jentedassen rett før stengetid på utesteder med tyveårsgrense, og det ser utrolig slitsomt ut, jenter som gråter og spyr om hverandre og blir trøstet av venninner og opptar dassen så vi voksne ikke får tissa før vi skal ut og ta nattbuss i en time. :/ Anonymkode: dd35d...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå