AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Vi planlegger nytt bad. Har valgt ut veggfliser, men gulv er vanskelig! Skal ha ensfargede, hvite fliser på veggene. Har lyst til at gulvet skal gjøre badet og at veggene skal være enkle. Det finnes utrolig mange fine historiske fliser, men jeg er litt skeptisk til å bruke de på bad. Vet at de kan bli stygge av vannsøl som blir liggende og med tenåringer i hus tenker jeg at det er umulig å unngå selv om vi velger noe annet i dusjen. Det finnes keramiske fliser som ligner på sementfliser /historiske, men utvalget er lite. Er det noen som har forslag? Jeg er åpen for mye annet enn mønstrede fliser, har sett på hexagon, fiskeben osv, men ikke funnet noe som fremkaller hjertebankfølelse 😊 Anonymkode: a2c45...d9d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 Anbefaler deg å se på serien "flip eller flopp", tror den går på TV2 livsstil (kan være TV6 også). Det er et litt flåsete program, men jeg synes de lager utrolig fine bad! Anonymkode: d404b...751 1
Gjest Blondie65 Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 Jeg ville valgt nøytrale fliser på bad - f.eks. grått eller blått. Dette fordi fliser er noe som ikke skiftes ut og da mener jeg at dette skal være så nøytralt som mulig. Dekor og "liv" kan man skape med annet interiør - som håndklær og planter.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #4 Skrevet 2. september 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler deg å se på serien "flip eller flopp", tror den går på TV2 livsstil (kan være TV6 også). Det er et litt flåsete program, men jeg synes de lager utrolig fine bad! Anonymkode: d404b...751 Takk for tips. 9 minutter siden, Blondie65 skrev: Jeg ville valgt nøytrale fliser på bad - f.eks. grått eller blått. Dette fordi fliser er noe som ikke skiftes ut og da mener jeg at dette skal være så nøytralt som mulig. Dekor og "liv" kan man skape med annet interiør - som håndklær og planter. Er ikke så glad i blått, og jeg syntes at det er så utrolig mange kliss like nøytrale bad for tiden. Vil ha noe som er litt annerledes, men det er akkurat det som er utfordringen..finne noe som skiller seg ut, men uten at det blir helt sirkus. Jeg tror jeg vil bli fortere lei noe nøytralt som jeg i utgangspunktet ikke liker så godt enn om jeg går for noe som jeg virkelig liker. Men det må være praktisk.. Anonymkode: a2c45...d9d
Gjest Blondie65 Skrevet 2. september 2017 #5 Skrevet 2. september 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips. Er ikke så glad i blått, og jeg syntes at det er så utrolig mange kliss like nøytrale bad for tiden. Vil ha noe som er litt annerledes, men det er akkurat det som er utfordringen..finne noe som skiller seg ut, men uten at det blir helt sirkus. Jeg tror jeg vil bli fortere lei noe nøytralt som jeg i utgangspunktet ikke liker så godt enn om jeg går for noe som jeg virkelig liker. Men det må være praktisk.. Anonymkode: a2c45...d9d Blått var i grunnen bare et forslag. Selv har jeg valgt grå. Det blir jo litt liv hvis det f.eks er skiferfliser med litt rustårer i eller sekskantede fliser med marmorering, selv om det ikke er knæsjt mønster.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #6 Skrevet 2. september 2017 Ikke velg blå gulvfliser! Det er så 90 talls, da det var eneste fargen å få tak i omtrent. Det finnes jo mange flotte keramiske/porselensfliser i mønster. Bergersen flis og Dekora har masse fint! Standard de siste 10 årene har vært hvite veggfliser og grå/sort gulvfliser. Men alle har dette. Anonymkode: 7bb44...706
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #7 Skrevet 2. september 2017 35 minutter siden, Blondie65 skrev: Blått var i grunnen bare et forslag. Selv har jeg valgt grå. Det blir jo litt liv hvis det f.eks er skiferfliser med litt rustårer i eller sekskantede fliser med marmorering, selv om det ikke er knæsjt mønster. Må gå litt mer rundt å se. Takk for innspill 😀 Anonymkode: a2c45...d9d 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #8 Skrevet 2. september 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke velg blå gulvfliser! Det er så 90 talls, da det var eneste fargen å få tak i omtrent. Det finnes jo mange flotte keramiske/porselensfliser i mønster. Bergersen flis og Dekora har masse fint! Standard de siste 10 årene har vært hvite veggfliser og grå/sort gulvfliser. Men alle har dette. Anonymkode: 7bb44...706 Har ikke vært hos bergersen flis enda, men det skal jeg. Takk for tips. Anonymkode: a2c45...d9d 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #9 Skrevet 2. september 2017 Husk også at butikkene kan bestille opp fliser i mange flere farger og mønstre enn det de har på lager i butikken. Be om å få se i en katalog over bestillingsvarer (i tillegg til det de har inne nå). Butikkene velger ofte å ikke ha på lager mer enn de mest populære flisene. Anonymkode: 35dd2...ecf 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #10 Skrevet 2. september 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke vært hos bergersen flis enda, men det skal jeg. Takk for tips. Anonymkode: a2c45...d9d Du kan titte her http://www.bergersenflis.no/inspirasjonsside http://www.bergersenflis.no/ Anonymkode: 35dd2...ecf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå