Simbyxor Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Har dessverre ikke fersk gjær men skal bruke gjær for søte deiger. Er hveteboller hveteboller? Eller er det noen triks for å få dem ekstra gode?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 Herregud, du skjønner vel at tørrgjær funker helt fint? Anonymkode: 46a28...822
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 Bruker alltid blå tørrgjær jeg Anonymkode: 0885c...f8e
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. september 2017 #4 Skrevet 2. september 2017 Disse er uten gjær http://www.detsoteliv.no/oppskrift/hasteboller
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #5 Skrevet 2. september 2017 5 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Disse er uten gjær http://www.detsoteliv.no/oppskrift/hasteboller Og de smaker ikke akkurat godt. I tillegg var de forferdelig klissete å bake ut. Fysj, kommer aldri til å bake de igjen og jeg har hørt flere si det samme. Anonymkode: 3418f...a47
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. september 2017 #6 Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og de smaker ikke akkurat godt. I tillegg var de forferdelig klissete å bake ut. Fysj, kommer aldri til å bake de igjen og jeg har hørt flere si det samme. Anonymkode: 3418f...a47 Har ikke smakt dem selv, googlet bare boller uten gjær.
Brunhilde Skrevet 2. september 2017 #7 Skrevet 2. september 2017 Tørrgjær fungerer helt fint, men pass på å bruke litt varmere væske enn til fersk gjær. Jeg syns ikke "boller er boller" og bruker gjerne oppskriften fra Trines matblogg, men litt ekstra kardemomme og mye rosiner. Bollene blir like gode hver eneste gang.
Simbyxor Skrevet 2. september 2017 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2017 Mkay. Vel, bruker tines oppskrift. Og litt varmere melk ja, takk for tips. Og den deigen var veldig god Håper bollene blir like gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå