Gå til innhold

Er du fornøyd med ditt kjønn?  

56 stemmer

1. 1. Er du fornøyd med ditt kjønn?

• Ja
      48
    • Nei
      8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du glad for at du ble mann eller kvinne? Eller skulle du ønske du var det motsatte? Og isåfall hvorfor?

Anonymkode: ffc2f...cfd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror de fleste kvinner er sjalu på menn og ønsker de egentlig var født menn (der av penismisunnelsen til kvinner). 

Anonymkode: 3d889...7f8

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg var kvinne. Da hadde jeg hatt tilgang på en vagina og ikke mindre enn to pupper døgnet rundt. Jeg hadde luktet godt og hatt silkemyk hud og jeg ville hatt et deilig rumpehull jeg kunne kost meg med til alle døgnets tider. Dessuten ville jeg hatt tilgang på damegarderoben og kunne nyte andre nakne kvinners nærvær. Og jeg kunne eksperimentert seksuelt med alle venninnene mine. Det er heller ikke til å legge skjul på at jeg nok ville hatt større suksess i jakten på damer om jeg selv hadde vært dame

Anonymkode: b66f8...fb9

• Liker 2
Gjest NotNaomi
Skrevet

Er veldig glad jeg er kvinne,og ville aldri vært mann. Ikke så lett å oppgi grunner da,men sånn er det bare.

Gjest Ingenting2
Skrevet

Vet ikke om noe annet. Hadde jeg vært mann hadde jeg vært en kjekkas da. 

Skrevet

Jeg er glad jeg ble kvinne. Grunnen er nok fordi jeg da kan få barn, og jeg FØLER ihvertfall at jeg har mer rett på barnet vårt dersom jeg og barnets far skulle skille oss. Og dersom jeg ikke finner en mann så kan jeg alltids bare bli inseminert så barnløs blir jeg ikke. Hadde jeg vært mann, og ikke pen hadde det blitt verre, da hadde jeg vært fortapt.

Så glad jeg er kvinne, til tross for alt kroppshysteriet!

Anonymkode: ffc2f...cfd

• Liker 4
Skrevet (endret)

Eneste negative med å være mann er misunnelsen fra kvinner, men den overlever jeg. :)

Endret av Pizzabakeren
Skrevet

Kunne aldri tenkt meg å vært mann så jeg er storfornøyd jeg.:laugh:

Skrevet

Jeg har egentlig alltid tenkt at jeg heller skulle vært mann. Er mye frustrert over forventinger til meg som kommer av at jeg er kvinner, og er stort sett ukomfortabel med alt som har mye med kvinnerollen å gjøre. Både å gifte seg å gå gravid har føltes helt merkelig. Har funnet meg en mann som i personligheten er en kvinne, så det hjelper jo litt med at enkelte gammeldagse forventninger til meg legges noe bort fordi han tar seg av det.

Anonymkode: 47e6a...d25

• Liker 2
Skrevet

Jada. Er naturligvis et par ting jeg misunner mannfolka, men jeg klager ikke. :)

Skrevet

Stort sett fornøyd. Hadde vært mer fornøyd med en litt større kuk tho

Anonymkode: 92543...196

Skrevet
1 time siden, BiancaH96 skrev:

Jada. Er naturligvis et par ting jeg misunner mannfolka, men jeg klager ikke. :)

Som penisen? :fnise:

Anonymkode: 4ee23...1f8

Skrevet

Jeg er egentlig veldig usikker på hva jeg mener, jeg syns egentlig at penis er en ekkel ting og om jeg kunne vært født igjen og kunne velge, hadde det vært kvinne. Men jeg vil heller ikke endre kjønn fra det jeg har nå.

Anonymkode: 0c4da...82c

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som penisen? :fnise:

Anonymkode: 4ee23...1f8

Hadde vært greit å kunne stå og pisse da, eller ta "en kjapp en" ved behov. :P

• Liker 2
Skrevet

Jeg så aldri på meg selv som ei ordentlig jente, kanskje fordi mammaen min aldri likte at jeg hadde langt hår og slike ting -men helt ærlig så har jeg tanker om meg selv som menneske ikke som kjønn inni meg. Er helt ok å ha blitt født med jente kropp, forelsker meg i begge kjønn. 

Anonymkode: 9e444...9de

• Liker 2
Skrevet

Føler jeg skulle ha blitt født mann. Har litt lyst på barn men pga graviditet og fødsel vil jeg ikke. Hater å være kroppslig svak. Hater å bli sett på som emosjonell og "søt" av folk som ikke kjenner meg. Hater alle stereotypene rundt dette jævla kjønnet. Er lesbisk og veldig mannlig i oppførsel og til en viss grad i utseende og så synes virkelig det er ugunstig å være dame. 

Anonymkode: 9e012...387

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skulle ønske jeg var kvinne. Da hadde jeg hatt tilgang på en vagina og ikke mindre enn to pupper døgnet rundt. Jeg hadde luktet godt og hatt silkemyk hud og jeg ville hatt et deilig rumpehull jeg kunne kost meg med til alle døgnets tider. Dessuten ville jeg hatt tilgang på damegarderoben og kunne nyte andre nakne kvinners nærvær. Og jeg kunne eksperimentert seksuelt med alle venninnene mine. Det er heller ikke til å legge skjul på at jeg nok ville hatt større suksess i jakten på damer om jeg selv hadde vært dame

Anonymkode: b66f8...fb9

Deilig rumpehull har du vel selv?

Anonymkode: b56f4...b50

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...