Gå til innhold

Grått hår på tissen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man grått hår i underlivet?

Anonymkode: 2d7bb...de5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har jeg aldri hørt om.

Anonymkode: 74041...ec3

Skrevet

Ja, samantha i satc. fikk det. Er bare 28, så har ikke fått grått hår enda. Men menn får det på brystet så regner med det blir grått der nede også.

Anonymkode: bb784...bd4

Skrevet

Noen gjør det ja. 

Skrevet

Det vil jeg tro. Men man begynner å miste hår på kroppen og i underlivet når man blir eldre.

Skrevet

Ja! Er 44 år å napper gråe kjønnshår.. Gjort det i flere år nå..

Anonymkode: 11a6b...105

Skrevet

Det er vel av hårene som blir sist grå i så tilfelle m sikkert være i pensjonistalderen, tror heller det er mer vanlig å miste hår der nede enn at de blir grå. 

Anonymkode: f2c14...dc0

Skrevet

Jepp, det gjør man.

Skrevet

Ja. Man mister også hår der nede. Men det er veldig individuelt. Har sett kvinner og menn uten noe kjønnshår og de med mye kjønnshår, som alle er godt over 80 år. Fargen er også individuelt, men de aller fleste har gråaktig kjønnshår. 

Anonymkode: 78002...af9

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel av hårene som blir sist grå i så tilfelle m sikkert være i pensjonistalderen, tror heller det er mer vanlig å miste hår der nede enn at de blir grå. 

Anonymkode: f2c14...dc0

Nei, de gråner i takt med resten. Kan være litt i utakt med hodehår, men hos menn følger de skjegget. Og man blir som regel ikke snau, man får bare mer sparsom behåring. 

Anonymkode: 5479a...723

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Er 44 år å napper gråe kjønnshår.. Gjort det i flere år nå..

Anonymkode: 11a6b...105

Samme her. Er kvinne. Har MYE hår, og det er hele partier som er grått, ikke bare ett hårstrå her og der.....

Anonymkode: da29d...d05

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de gråner i takt med resten. Kan være litt i utakt med hodehår, men hos menn følger de skjegget. Og man blir som regel ikke snau, man får bare mer sparsom behåring. 

Anonymkode: 5479a...723

Har sjøl mer og mer grålig skjegg, men overhodet ingen grå hår der nede, så den korrelasjonen er hvert fall ikke vanntett.

Skrevet
17 timer siden, kattepusen skrev:

Noen gjør det ja. 

har du sett noen med grått hår der nede ? 

Anonymkode: d2b5c...bf5

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

har du sett noen med grått hår der nede ? 

Anonymkode: d2b5c...bf5

Ikke personlig nei, men har hørt om det. 

Skrevet

Får du grått hår ett sted, så blir resten av hårene dine og sakte men sikkert grå.  Livets gang. 

Anonymkode: be491...dd4

Skrevet

Jeg jobber i eldreomsorgen og kan ikke huske å ha sett noen med grått hår der nede faktisk. Att det blir mindre hår er vanlig da, men ikke grått... kanskje ett og annet bare.

Anonymkode: 38dce...6cf

Gjest Alterego666
Skrevet

Jepp. Mitt tilfelle: Først tinningen, så hele hodet, så brystet og til slutt skrittet. Gradvis overgang fra mørk til pepper til grått. M50.

Gjest Sugemerke
Skrevet

Jada. Noen blir helt grå/lyse, og de fleste mister det meste med årene.

Gjest making.a.mess
Skrevet
På 2.9.2017 den 17.44, AnonymBruker skrev:

Får man grått hår i underlivet?

Anonymkode: 2d7bb...de5

Barber bort alt så er du kvitt problemet. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber i eldreomsorgen og kan ikke huske å ha sett noen med grått hår der nede faktisk. Att det blir mindre hår er vanlig da, men ikke grått... kanskje ett og annet bare.

Anonymkode: 38dce...6cf

Du har nok dårlig hukommelse eller du har ikke sett skikkelig etter. Pigment som farger hår, på hele kroppen, forsvinner ikke bare på hodehåret. 

Anonymkode: be491...dd4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...