Gå til innhold

Hvorfor er kvinner mer positiv til innvandring enn menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er i grunnen rart. Hva tror dere det skyldes?

Anonymkode: 4078b...db8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke forskjellen mellom kjønnene er så store, men det er helt klart noe der i at vi kvinner ikke gidder å sloss når det ikke er nødvendig. Vi ønsker oss en verden hvor vi kan oppfostre nytt liv i trygghet, og det gjelder uansett om du bor i India, Syria eller Norge. 

Verdensbildet i dag ligger på internett. Selv om media, politikere og ikke minst de bak med higen etter penger og makt forsøker å manipulere og holde tilbake, så begynner folket å bli opplyste, hele maktsystemet er i endring, folket ser at vi er nødt til å redde hverandre for å redde kloden i seg selv -og da funker det mye bedre å ta en kopp kaffe med sin nye nabo enn å slå ham i hjel fordi han kommer fra et land hvor makt blir utøvd ved vold så mye at han flyktet fra det hele. 

Anonymkode: c5f5f...b9e

• Liker 1
Skrevet

De synes vel muslimene er brennheite. Tenner på smerte? 

Anonymkode: 0efa5...914

Skrevet

Fordi vi har empati med alle barna og kvinnene som flykter dra krig eller undertrykkelse.

Anonymkode: 8877f...d68

• Liker 3
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi har empati med alle barna og kvinnene som flykter dra krig eller undertrykkelse.

Pussig at 73% av de som flykter over middelhavet er menn under 30 da.

• Liker 3
Gjest Axl Rose
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dummeste jeg har lest. De fleste er menn som kommer. Kriminelle også. Tror dere tenner på de jeg. Hvorfor tar dere de ikke hjem i stua deres da? Betaler for de også.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg er kvinne og er langt fra positiv til innvandring.

Skrevet (endret)

generelt sett er norske kvinner veldig velkomne blant utenlandske menn mens norske menn er veldig lite velkomne.
eneste vi ofte får er slosskamper. totalt sett er det en tap tap situasjon for oss.

(og bare for å gjøre det klart: jeg har venner, både kvinner og menn, som er utenlandske)

Endret av herremann
Skrevet

Samme grunnen til at svarte dildoer er populært mens svarte lommefitter nesten ikke eksisterer.

Skrevet

Fordi vi tenker reproduksjon. Mennene er penere, behandler kvinner bedre enn norske, er ofte mer positive til familie og oppfører seg langt mer voksent enn norske menn. Innvandrerkvinner er også velkommen så de kan ta de norske mennene. Vinn, vinn.

Anonymkode: c0d2d...15c

Skrevet

Jeg er kvinne og negativ til innvandring. Hver innvandrerkvinne føder jo i snitt 10 barn hver mot norske damer som i snitt føder 1.5 barn

Viss det fortsetter i likt tempo så kommer mine oldebarn til å måtte lete svært lenge for å finne en annen norsking å føre slekta mi/si videre. Og 'det' vil jeg jo ikke

Anonymkode: f14c5...233

Skrevet

Kvinner er en del av flokken og de følger lederne. Hvorfor? Jo, fordi kvinner har få andre tryssler enn å bli forvist sosialt. Om bare damer venter og dingler litt med beina, så er de mer eller mindre hundre prosent sikre på å få barn og mann. Selv om stammen tar feil valg har det hatt få konsekvenser for kvinnene. For alt som skjer er at mennene deres blir drept og de selv blir en del av en ny stamme. Det har gjort at kvinner generelt har mindre incentiver for å bry seg og bare følger med strømmen. 

Menn derimot har hatt større incentiver for å bry seg, for de hadde omtrent 40% sjanse for å bringe etterkommere videre. Det skal også sies at kvinner er biologisk sett onde. De er kanskje snille i hjerte og hjernen, men biologisk er de ikke gode. Det kan godt hende at kvinner blir dratt mot å ødelegge eget folk og stamme om de får sjansen. Bare for å være sikker på at de sterkeste gruppene har dem. 

Anonymkode: a67c9...07b

• Liker 2
Skrevet

Uansvarlig føleri er nok en sterkt nedvirkende årsak. 

Skrevet

Fordi kvinner er programerte til å være omsorgspersoner fra naturens side. Det er naturlig og riktig å skulle ta seg av de som ikke har det så godt. Problemet er bare at evnen til å tenke lenger frem enn to uker ikke er tilstede og derfor blir ikke konsekvensene av dette så godt gjennomtenkt. 

Ja, dette var veldig generaliserende og ikke alle er sånn, heldigvis. Selv er jeg mot innvandring fra ikke-vestlige land fordi de negative konsekvensene er for store. Jeg ser ikke hvorfor godhet mot "de andre" skal gå utover "oss" som allerede bor her. Jeg tør ikke gå ute alene etter at det er mørkt, og jeg er en voksen selvstendig kvinne, men jeg har ingenting å stille opp med mot en mann om han skulle angripe meg. Er heller ikke interessert i å bli trakassert og syns det er fryktelig synd at dette er noe vi bare må godta, "det er jo deres kultur".

Anonymkode: 5cf7c...e66

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi tenker reproduksjon. Mennene er penere, behandler kvinner bedre enn norske, er ofte mer positive til familie og oppfører seg langt mer voksent enn norske menn. Innvandrerkvinner er også velkommen så de kan ta de norske mennene.

Muslimske kvinner kan ikke gifte seg med kuffar.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi tenker reproduksjon. Mennene er penere, behandler kvinner bedre enn norske, er ofte mer positive til familie og oppfører seg langt mer voksent enn norske menn. Innvandrerkvinner er også velkommen så de kan ta de norske mennene. Vinn, vinn.

Anonymkode: c0d2d...15c

Seriøst? Dette må da være tull!?

Anonymkode: 5cf7c...e66

Skrevet

DETTE ER ENKELT å svare på. kvinner er så hyperesignerte pga de er jo det svake shønn, så de sier ja til hvasomhelst hvemsomhelst for de får alltid bank de og de VEIT DET SELV ja. SÅ HVOrfor skulle de kunne unne seg luksusen av sterke æresfølsler og ærekrenkelser og føle seg truet som individer som MENN KAN.

Skrevet

Min spekulasjon:

Kvinner er mindre interessert i politikk/konsumerer mindre nyheter enn menn, og har mindre kunnskap om politikk. I tillegg virker kvinner å ha større aversjon mot negative nyheter.

http://forskning.no/...litikk-enn-menn

https://www.regjerin...onsum_i_dag.pdf

https://www.nrk.no/n...book-1.12635669

Om man så legger til at det kan virke som kvinner er noe mer følelsesstyrte enn menn så gir det inntrykk av en befolkningsgruppe som blir veldig påvirket av triste fortellinger og ønsker å hjelpe, samtidig som de har mindre kunnskap om og interesse for problemene det medfører. 

Skrevet
18 timer siden, Bootyhunter skrev:

Dummeste jeg har lest. De fleste er menn som kommer. Kriminelle også. Tror dere tenner på de jeg. Hvorfor tar dere de ikke hjem i stua deres da? Betaler for de også.

Godt innlegg! 

Hvor mange slike tråder skal det opprettes her egentlig??

Skrevet
17 timer siden, LISJ skrev:

DETTE ER ENKELT å svare på. kvinner er så hyperesignerte pga de er jo det svake shønn, så de sier ja til hvasomhelst hvemsomhelst for de får alltid bank de og de VEIT DET SELV ja. SÅ HVOrfor skulle de kunne unne seg luksusen av sterke æresfølsler og ærekrenkelser og føle seg truet som individer som MENN KAN.

Å kunne ordelegge seg ordentlig er ikke noe for deg eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...