Tina79 Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 (endret) Hvor/ hvem du anbefaler for botox injeksjon i Trondheim? Har du gode opplevelse med botox injeksjon? Endret 2. september 2017 av Tina79
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 Jeg har ikke tatt i Trondheim, men kan svare på det siste spørsmålet. Jeg har myset svært mye store deler av livet mitt, hvilket har gjort meg veldig sliten. De siste årene har dette også gjort at rynken har satt seg i løpet av dagen, hvilket ikke har sett bra ut, særlig med tanke på at jeg ikke er eldre enn i midten av tyveårene. For en måneds tid siden tok jeg derfor for første gang botox i sinnarynken, og for en deilig opplevelse det har vært ikke bare har rynken blitt helt borte, men jeg opplever også en slags behagelig velvære som er litt vanskelig å beskrive. Anonymkode: 11183...32c
Tina79 Skrevet 3. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2017 Takk for svar det er lang tid at jeg tenker på botox injection.... jeg tror jeg må bestemme snart 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå