Gjest Axl Rose Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Jeg er så drittlei eksen. Hun jeg har barn med. Hvorfor rotet jeg med borti henne? Vi skulle være venner for ungens skyld men hun er jævlig slitsom. Jeg har så lyst å kutte all kontakt men kan jo ikke det. Jeg har solgt bilen min og kjøpt meg tung motorsykkel i stedet. Er så drittlei bil og motorsykkel er mye mer moro å kjøre. Tror du ikke eksen stikker den store nesa si borti det også? Hva faen skal du med det? Skriver hun. Pluss mye annet jeg ikke orker å skrive ned. Hun har ikke lappen selv så jeg har ofte kjørt på henne dum som jeg er. Ikke rart hun er sur men hun kan da for faen sitte bakpå motorsykkelen da eller få seg lappen selv. Jeg kan ikke tvinges til å eige en bil pga jeg skal kjøre på andre. Det er dere vel enig med? Jeg bestemmer over mitt liv. Hun er faen ikke så fattig at hun ikke kan ta lappen men hun orker ikke. Hun er lat og vil være avhengig av andre. Hvordan skal jeg takle meldingene og surheten hennes? Jeg blir bare mer og mer gal. Stalker meg gjør hun hele tiden. Får jo ikke ha privatliv. Bestekompisen min vil banke henne men det er så klart uaktuelt. Var bare på tull også. Bestevenninna mi vil snakke alvorlig med henne men jeg vet ikke om jeg skal blande henne inn. Eksen får meg til å ville reise langt bort til utlandet og bli der et år så jeg får fri men har ikke lyst å reise fra venner.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 Dette med motorsykkel istedenfor bil ser jeg godt. Du har en unge. Ungen kan ikke sitte bakpå motorsykkelen. Å kun kjøre på henne har hun ingen rett til å kreve. Jeg tror ikke det er lurt at andre snakker med henne. Det vil nesten garantert gjøre saken værre. Hva med å prøve å holde det noen lunde "profesjonelt"? Kun ha kontakt om ting som omhandelr barnet. Ikke vær venner, vær foreldre som har en sivilisert tone. Anonymkode: 2c126...6ed 22
Gjest Newroz Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 Ikke bland inn andre. Ta det opp med henne selv, det er dere to som har et problem. Dere lever et liv på hver deres kant nå. Ja, dere må samarbeidet om barnet, men hva dere gjør ellers er deres egen sak. Si klart i fra, og sett punktum for videre innblanding i hverandres liv.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #4 Skrevet 2. september 2017 4 minutter siden, Bootyhunter skrev: Eksen får meg til å ville reise langt bort til utlandet og bli der et år så jeg får fri men har ikke lyst å reise fra venner. Og ungen din kunne du godt være uten et år men venner ikke. Hmm. Og skjønner den med sykkel faktisk. Skal u gen din sitte bakpå den? Anonymkode: c237c...4f5 13
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #5 Skrevet 2. september 2017 Så lenge du klarer å ivareta barnet ditt på en god måte så spiller det ingen role om du har bil eller motorsykkel. Om eksen må gå èn mil eller to hver dag så er ikke det ditt problem. Det må hun løse selv. Anonymkode: 2c72e...a3b 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #6 Skrevet 2. september 2017 Og dropp å blande inn andre i dette her. Anonymkode: c237c...4f5 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #7 Skrevet 2. september 2017 Er du 18 år? Anonymkode: 822d5...ae8 8
LISJ Skrevet 2. september 2017 #8 Skrevet 2. september 2017 Alle hater trynet på xen så jævlig du må flytte og få til å .....klare seg selv. Ellers kommer det til å klikke for deg. Alle har det sånn. Du er helt normal. Xer er SLIT OG MAS OG GNÅL. få hu hukka med noen så er du kvitt hu er mitt tips og råd. Seriøst.
LISJ Skrevet 2. september 2017 #10 Skrevet 2. september 2017 Beklager kg at jeg skrev et banneord men norsk har kun 3 adjektiver og Max strength DVS superlativ styrke på adjektiver det hakke dere og jeg kan bare banneord ingen superlativer. pga norsk har så fåe ord.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #11 Skrevet 2. september 2017 Huff . Er ikke rart at du ikke får deg noe ny kjæreste. Du hater damer og hater din eks, har til og med venner som vil banke henne. Hvordan type folk er dere egentlig?! Såklart lurer hun på hva i alle dager du skal med en motorsykkel - du har et barn! Det er uforsvarlig å kjøre barnet rundt på motorsykkel, og utrygt for egen del for plutselig kommer du i en ulykke og blir paralysert eller dør så har ikke barnet noen far lenger. Tenker du virkelig ikke lenger enn din egen egoisme?! Anonymkode: 21286...835 17
Gjest Ingenting2 Skrevet 2. september 2017 #12 Skrevet 2. september 2017 Nei, absolutt ingen sympati eller forståelse herfra.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #13 Skrevet 2. september 2017 Never put your dick in crazy... Anonymkode: f3928...a11 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #14 Skrevet 2. september 2017 Unnskyld, men du høres veldig umoden ut. Man blander aldri inn andre i slike bagatellmessige krangler. Og så var det ganske dumt å bytte inn bilen for en motorsykkel med tanke på ungen. Det var helt sikkert det første eksen din tenkte på også. Mulig det er dumt at hun ikke har lappen selv, men det er ikke bare å skaffe lappen på null komma niks. Det er mye øving og pugging, i tillegg til at utgiften er så stor at de fleste må fordele den utover lengre tid. Du skulle ha tatt opp dette med henne god tid i forveien, slik at hun hadde hatt mulighet til å ta lappen og kjøpe bil før du byttet ut bilen. Anonymkode: c3e2f...ec1 13
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #15 Skrevet 2. september 2017 Du kan dra fra ungen din i ett år, men ikke vennene dine? Er du seriøs?? Hvor gammel er du egentlig? Ang. bilen skjønner jeg at eksen reagerte, pga ungen din, men det avhenger jo litt av hvor mye du har ungen? Er du f.eks delvis ansvarlig for henting i bhg/skole virker det veldig uansvarlig å bytte bilen mot en sykkel bare fordi det er mer moro for deg... Er enig i at du selvfølgelig ikke har noe ansvar for å kjøre eksen din noe sted. Ungen din derimot har du jo et ansvar for.. Anonymkode: 2a2aa...015 11
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #16 Skrevet 2. september 2017 Klart hun blir sur når du prioriterer motorsykkel foran bil når du har et barn fordi det blir tydelig hvor uviktig ungen din er for deg. En baby kan ikke bruke motorsykkel. Og hvis hun "stalker" deg mye, virker det som hun stadig er forelska i deg og vil ha deg tilbake. Så noe av surheten mot deg er kanskje bare det? Men det er ikke ditt problem at hun ikke har lappen og bil. Du er ikke sjåføren hennes. Din forpliktelse er til barnet og ikke til henne. Men hvordan bor dere egentlig? By eller landsbygd der en er veldig avhengig av bil for å få handlet mat og alt sånt? Hvis det siste: har hun andre som kan hjelpe henne? Anonymkode: 336cb...421
Gjest NotNaomi Skrevet 2. september 2017 #17 Skrevet 2. september 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff . Er ikke rart at du ikke får deg noe ny kjæreste. Du hater damer og hater din eks, har til og med venner som vil banke henne. Hvordan type folk er dere egentlig?! Såklart lurer hun på hva i alle dager du skal med en motorsykkel - du har et barn! Det er uforsvarlig å kjøre barnet rundt på motorsykkel, og utrygt for egen del for plutselig kommer du i en ulykke og blir paralysert eller dør så har ikke barnet noen far lenger. Tenker du virkelig ikke lenger enn din egen egoisme?! Anonymkode: 21286...835 Snakker om du egentlig? Det er vel helt ok om en kjører motorsykkel?! Vet du? At en har to bein å gå med også. Så et barn trenger ikke sitte bakpå før det er stort nok. Til den tid kan en bruke beina og vogn. Og uten vogn når ungen er gammel nok til å gå selv. Så lenge de ikke bør sammen,kan Ts gjøre akkurat hva han vil så lenge han ivaretar barnet. Ingenting annet enn det bør eksen legge seg bort i!
Gjest Axl Rose Skrevet 2. september 2017 #18 Skrevet 2. september 2017 Takk for svar. Det med å være venner er ikke så enkelt så du ab som skrev først har rett. Vær foreldre og ikke venner. Godt sagt. Når ungen er så liten så kunne jeg vært et år bortreist, men det kommer jo ikke til å skje. Hun som er mora burde skaffe seg lappen og bil selv. Ikke bare forvente at jeg skal kjøre bil og ha lappen. Kommer ikke til å bytte tilbake til bil uansett. Hun bor ikke så langt i fra matbutikk heller ikke langt i fra barnehage. Ingen problem for henne å gå, men hun skal være så vanskelig. Hvis hun fortsatt er forelska så burde hun vel si det og ikke bare angripe meg? 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er du 18 år? Anonymkode: 822d5...ae8 Langt over 18 1 time siden, AnonymBruker skrev: Huff . Er ikke rart at du ikke får deg noe ny kjæreste. Du hater damer og hater din eks, har til og med venner som vil banke henne. Hvordan type folk er dere egentlig?! Såklart lurer hun på hva i alle dager du skal med en motorsykkel - du har et barn! Det er uforsvarlig å kjøre barnet rundt på motorsykkel, og utrygt for egen del for plutselig kommer du i en ulykke og blir paralysert eller dør så har ikke barnet noen far lenger. Tenker du virkelig ikke lenger enn din egen egoisme?! Anonymkode: 21286...835 Hvis jeg hater damer. Hvorfor har jeg ei kvinnelig bestevenn? Hvorfor bryter jeg ikke kontakten med alle kvinnelige familiemedlemmer? Hvorfor havner jeg til sengs med kvinner? Kanskje for jeg ikke hater de? 1 time siden, AnonymBruker skrev: Never put your dick in crazy... Anonymkode: f3928...a11 Skulle tenkt på det før, jeg vet.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #19 Skrevet 2. september 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Never put your dick in crazy... Anonymkode: f3928...a11 Krake søker make i dette tilfellet... Anonymkode: 326eb...a7a 11
LISJ Skrevet 3. september 2017 #20 Skrevet 3. september 2017 Herregud. Du gir ordet TØFFEL fire store forbokstaver istedet for 1 stk stor bokstav. Leste innlegget ditt. Du kommer deg nok ikke igjen. Hadet..... _ \ _ <- pilen viser hvor xen har gravlagt deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå