AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Jeg føler at jeg ikke er feminin nok; jeg er så utrolig lat og bruker minimalt med tid på meg selv. Bruker ikke lotion, fikser negler hvis jeg gidder, bruker maks 15 minutter på sminke og går med den samme frisyren hver dag. Klær, da tar jeg på det som er mest komfortabelt. Jeg har en kjæreste og jeg tenker også at det hadde vært fint for hans del å ha noen som er lukter bra hele tiden, ser presentabel ut osv. Men jeg gjør dette stort sett for meg selv. Jeg vil så gjerne bli en kvinne som ser mer velstelt ut. Til dere som er, hvordan finner dere energien til dettE? Hva er et must å ha hjemme/i vesken sin? Anonymkode: 63309...f36
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 1. vær den svake part i forholdet. Er du ikke i et forhold så vær svak overfor alle menn du møter. 2. vær underdanig mannen, alltid. Uansett om du er i et forhold eller ei. 3. lær deg å bruke sminke. La deg aldri bli sett ute uten å ha sminket deg først. 4. sett hans behov foran dine. Alltid vær opptatt av å tilfredsstille og tekkes han. Det er de råd jeg kommer på i farten som gjør en kvinne feminin. Anonymkode: 0226c...6e1 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. vær den svake part i forholdet. Er du ikke i et forhold så vær svak overfor alle menn du møter. 2. vær underdanig mannen, alltid. Uansett om du er i et forhold eller ei. 3. lær deg å bruke sminke. La deg aldri bli sett ute uten å ha sminket deg først. 4. sett hans behov foran dine. Alltid vær opptatt av å tilfredsstille og tekkes han. Det er de råd jeg kommer på i farten som gjør en kvinne feminin. Anonymkode: 0226c...6e1 Det var ikke det jeg spurte om...mente ift. å ta vare på utseende osv. Anonymkode: 63309...f36 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #4 Skrevet 2. september 2017 Litt merkelig svar fra ab over her men her er det jeg som ung kvinne ser på som feminint personlig så trener jeg en del, det gjør at jeg holder kroppen i OK stand (ingen super modell her altså, bare sunn og frisk!) ellers er dette hva jeg gjør. setter av mellom 200-500kr i mnd til frisør, øyenbryn osv. Jeg gjør ikke dette hver mnd men sparer opp til eks frisør hver 3-4. Øyenbryn tar jeg med ca 10 uker mellomrom, pleier å nappe litt selv i mellom. Negler gjør jeg enkelt. Bruker ikke Negelakk og holder de generelt korte - så slipper jeg flassete neglakk og knekte negler osv.. kjole = feminint er ikke noe jeg lever etter da jeg mener en kvinne kan være like så feminin med bukser eller hva annet.. Hehe. Men jeg har investert i noen flotte hverdagskjoler som er super fine og behagelige. Men en kvinne som er feminin i mine øyne er en som tar seg tid til seg selv og ser seg i speilet en gang før hun går ut av hjemmet, men trenger ikke kjole og et fjes fult av sminke legg ucla buksene hjemme og gre håret Anonymkode: 13247...142 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #5 Skrevet 2. september 2017 Jeg syntes også det er vanskelig å finne energien og tiden til dette, ikke minst interessen , for jeg har ingen lidenskap for sminke og fashion og følge med på hva slags stil andre har osv. Men det å få kjæreste var jo en liten dytt i gang, og jeg Lakker negler ca 1 gang i uka eller annenhver uke Gått til frisøren hver tredje måned det siste året og fått tips om hårsveiser og spray/mousse metoder der som aldri hadde falt meg inn å bruke før. Og det største og mest synlige steget må være å ha skiftet ut garderoben fra slappe behagelige, ofte mørke klær til stramme lyse klær! Men ja, jeg har ofte dager hvor jeg går å ser etter kosehettegenseren og ikke finner den i skapet og river meg i håret for at jeg kastet de alle for et år siden ..... Men all over føler jeg meg mye mer vel med meg selv nå, selvom stilen ikke er helt meg, så greier jeg å kjenne at jeg føler meg finere og mer feminin! Noen folk trodde jeg var lesbisk før, da jeg hadde laidback stil som Live Nelvik ca... Har også begynt å bruke eyeliner, og det gir også en litt mer feminin touch syntes jeg ! Og det utroligste av alt, jeg har begynt å faktisk like å stelle meg selv litt mer . Nyter søndagskvelden med ansiktsmaske og hårkur (tenkte fysj og lo av det for noen år siden), føler velvære av å ha pene negler osv! Følger med i tråden for flere tips for vi er nok mange som har vært på samme tanker og mission som deg ts! Anonymkode: d3f43...990
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #6 Skrevet 2. september 2017 Mitt triks er fortløpende vedlikehold, slik at status aldri er dårligere enn presentabel (bortsett fra hvis jeg er syk). Litt stell hver dag er fullstendig overkommelig. Rens morgen og kveld. Skrubb et par dager i uka. Annenhver gang hårvask og hårfjerning når jeg dusjer om morgenen. Holder neglene korte og plukker øyenbryn på avveie ved behov. Har langt hår som krever lite styling. Anonymkode: db375...170
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #7 Skrevet 2. september 2017 Jeg bruker mest tid på håret mitt om morgenen (rundt 10-15 minutter, så det er ikke all verdens). Jeg har langt, mørkt hår. Når jeg ordner det er egentlig mye allerede gjort. Samtidig går jeg ofte med kjoler og skjørt, og det krever jo ingenting. Jeg sminker meg naturlig. Hudrutiner og lignende avhenger vel mest av din egen hudtype. Med enkelte unntak bruker jeg ikke tid på det. Jeg lakker ikke negler eller sparer dem på grunn av studier/arbeid. Så lenge man holder dem korte og rene er ikke dette en nødvendighet med mindre man selv ønsker det. Dersom du ønsker å lakke dem er det viktig å vedlikeholde også. Ikke særlig pent med flasset neglelakk. Jeg synes egentlig ikke at det er nødvendig med særlig drastiske endringer. Små, effektive grep utgjør gjerne en stor forskjell. Anonymkode: c0377...f65 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #8 Skrevet 2. september 2017 Og: Jeg har alltid med meg leppestift/leppepomade. Selv om den ikke er farget gjør det leppene friskere. Jeg synes også at rouge utgjør en vesentlig forskjell, men dette tar jeg jo på meg før jeg drar hjemmefra. Anonymkode: c0377...f65 1
Stina234 Skrevet 4. september 2017 #9 Skrevet 4. september 2017 Litt tid til å legge sminke må man gi seg. Bruk mer feminine klær som kjole og skjørt. Er jo herlig å gå i det også.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #10 Skrevet 4. september 2017 Hvorfor vil du være feminin?? Anonymkode: 6fb89...d32
Minlillesky Skrevet 4. september 2017 #11 Skrevet 4. september 2017 (endret) På 2.9.2017 den 16.42, AnonymBruker skrev: Jeg føler at jeg ikke er feminin nok; jeg er så utrolig lat og bruker minimalt med tid på meg selv. Bruker ikke lotion, fikser negler hvis jeg gidder, bruker maks 15 minutter på sminke og går med den samme frisyren hver dag. Klær, da tar jeg på det som er mest komfortabelt. Jeg har en kjæreste og jeg tenker også at det hadde vært fint for hans del å ha noen som er lukter bra hele tiden, ser presentabel ut osv. Men jeg gjør dette stort sett for meg selv. Jeg vil så gjerne bli en kvinne som ser mer velstelt ut. Til dere som er, hvordan finner dere energien til dettE? Hva er et must å ha hjemme/i vesken sin? Anonymkode: 63309...f36 Klipp håret jevnlig. Gjerne en frisyre som er lett å sette opp når det trengs, og ikke trengs så mye stell for å se bra ut når det henger ned. Rens ansiktet morgen/kveld, og ta på deg litt mascara og pudder. Sørg for å ha fine hverdagsklær i skapet, og bruk gjerne parfyme om du ikke er allergisk Men mye er gjort ved å ta vare på ansiktet og sminke seg litt. Man må ikke ha full sminkefjes. Jeg bruker bare mascara og pudder når jeg skal på jobb/fritid, skal jeg føle meg ekstra fin bruker jeg øyenskygge i tillegg. Går ellers uten sminke. Rett opp holdningen din og hold deg i form med trening Vær uthvilt og smil mer Utstrålingen din har veldig mye å si altså Jeg holder neglene mine korte og tar av og til på meg neglelakk. Enten gjennomsiktig, så neglene får en fin glans, eller en svak rosa farge Hvordan går du? Går du som en mann? Da kan endring av gangen din, hjelpe også Jeg er alene med min datter, så jeg har ikke all verdens tid foran speilet. Holdet det enkelt med rens av ansikt morgen og kveld annenhver dag. Rene klær, som og ser pene ut, selv om det kan være basisklær. Bruker øredobber, slenger på litt mascara og pudder. Smiler mye og har en fin holdning, da jeg trener en del Jeg har det generelt bra med meg selv også, noe som gjør at jeg tar veldig godt vare på meg selv, selv uten masse produkter. Jo bedre jeg tar vare på meg selv gjennom trening og det psykiske, jo mer feminin og flott blir jeg Endret 4. september 2017 av Minlillesky 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #12 Skrevet 10. september 2017 Dytter denne litt jeg. Sitter her i joggebukse, sportsbh og en enkel singlet, med håret i ei standard flette og føler meg litt miserabel. Synes kanskje det er mest vanskelig med klær og sko. Er det noen som kan hjelpe en stakkar litt? Gjerne tips fra vanlige butikker som HM, Vero Moda, Lindex osv. Har ikke den beste tilgangen hvor jeg bor og vil helst prøve tøyet før jeg kjøper. Jeg er ikke fryktelig komfortabel med hæler, dessuten er det lite praktisk i hverdagen for min del. Men ankelboots (heter det det?) med litt hæl og evt wedge (hvis det i det hele tatt er "in") kan nok til og med jeg gå i. Anonymkode: 9fae6...b38
Djungelvrål Skrevet 10. september 2017 #13 Skrevet 10. september 2017 På 2.9.2017 den 16.49, AnonymBruker skrev: 1. vær den svake part i forholdet. Er du ikke i et forhold så vær svak overfor alle menn du møter. 2. vær underdanig mannen, alltid. Uansett om du er i et forhold eller ei. 3. lær deg å bruke sminke. La deg aldri bli sett ute uten å ha sminket deg først. 4. sett hans behov foran dine. Alltid vær opptatt av å tilfredsstille og tekkes han. Det er de råd jeg kommer på i farten som gjør en kvinne feminin. Anonymkode: 0226c...6e1 Man blir ikke mer feminin av å verken være svak, tekke mannen eller å være underdanig. Feminine kvinner er sterke kvinner som er uavhengige av menn! 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #14 Skrevet 10. september 2017 5 minutter siden, Mystix skrev: Man blir ikke mer feminin av å verken være svak, tekke mannen eller å være underdanig. Feminine kvinner er sterke kvinner som er uavhengige av menn! En kvinne blir mer feminin av å trenge hjelp fra en stor, sterk, tøff mann jo. Ved å vise at hun er svak og underdanig og trenger mannen viser hun at hun er en kvinne. Hvordan skal en dame som er sterkere enn typen sin kunne være kvinnelig? Hun blir jo mannen i forholdet i så fall! Anonymkode: b8d00...81b
Djungelvrål Skrevet 10. september 2017 #15 Skrevet 10. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En kvinne blir mer feminin av å trenge hjelp fra en stor, sterk, tøff mann jo. Ved å vise at hun er svak og underdanig og trenger mannen viser hun at hun er en kvinne. Hvordan skal en dame som er sterkere enn typen sin kunne være kvinnelig? Hun blir jo mannen i forholdet i så fall! Anonymkode: b8d00...81b I et bra forhold er mann og kvinne likeverdige og ingen trenger å være verken underdanige eller å tekke noen.. For noe 1800 tallsvås du kommer med! Kvinner er like tøffe og sterke som menn, de eier bare ikke den samme fysiske styrken. 3
Pikeliten Skrevet 28. september 2017 #16 Skrevet 28. september 2017 On 10.9.2017 at 12:14 PM, AnonymBruker said: Dytter denne litt jeg. Sitter her i joggebukse, sportsbh og en enkel singlet, med håret i ei standard flette og føler meg litt miserabel. Synes kanskje det er mest vanskelig med klær og sko. Er det noen som kan hjelpe en stakkar litt? Gjerne tips fra vanlige butikker som HM, Vero Moda, Lindex osv. Har ikke den beste tilgangen hvor jeg bor og vil helst prøve tøyet før jeg kjøper. Jeg er ikke fryktelig komfortabel med hæler, dessuten er det lite praktisk i hverdagen for min del. Men ankelboots (heter det det?) med litt hæl og evt wedge (hvis det i det hele tatt er "in") kan nok til og med jeg gå i. Anonymkode: 9fae6...b38 Det finnes fine, feminine, flate sko. Begynn med det:) Ikke joggesko, men typ lave skoletter osv. Feks noe ala disse? http://m.hm.com/no/product/71808?article=71808-B Kikk etter topper og bluser mer enn gensere og jakker. Denne her er enkel og grei, passer til bukse og skjørt og er mer feminin enn genser. http://m.hm.com/no/product/78623?article=78623-A
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå