Gå til innhold

Egentlig greit å straffe brukere som reagerer på åpenbar provokasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere? Når dere ser brukere som åpenbart er ute etter å provosere frem lavmål i andre brukere, også går noen rett i fella - er det egentlig greit at disse brukerne da få advarsler av moderator, eller burde de som åpenbart prøver å provosere heller få en advarsel?

Anonymkode: ee3fa...a60

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på... :)

Anonymkode: e61d2...adf

Skrevet

Alle har ansvar for hva de skriver, uansett hva noen andre skriver til dem.

• Liker 1
Skrevet

Det kommer vel an på hva de skriver. Men reagerer på at det ikke er bedre moderering her inne. Er så lei av de samme trollene. Et kvinneforum fullt av hets mot kvinner er virkelig et merkelig fenomen, i alle fall når tråder om seriøse tema spores av med hat mot kvinner og feminister, fra mange av de samme folkene hver eneste gang. Hva er greien, og hvorfor stoppes ikke dette? Det ødelegger jo for alle andre diskusjoner.

Anonymkode: 06166...fd3

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer vel an på hva de skriver. Men reagerer på at det ikke er bedre moderering her inne. Er så lei av de samme trollene. Et kvinneforum fullt av hets mot kvinner er virkelig et merkelig fenomen, i alle fall når tråder om seriøse tema spores av med hat mot kvinner og feminister, fra mange av de samme folkene hver eneste gang. Hva er greien, og hvorfor stoppes ikke dette? Det ødelegger jo for alle andre diskusjoner.

Anonymkode: 06166...fd3

Og hat mot menn, det må ta slutt!

Anonymkode: 6e09b...716

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener dere? Når dere ser brukere som åpenbart er ute etter å provosere frem lavmål i andre brukere, også går noen rett i fella - er det egentlig greit at disse brukerne da få advarsler av moderator, eller burde de som åpenbart prøver å provosere heller få en advarsel?

Anonymkode: ee3fa...a60

Bare så jeg forstår deg rett, dersom folk ikke skjønner at de trolles, fyres opp og skriver illsinte innlegg (og personangrep) skal slippe advarsler? Ja, nå skrev jeg uforståelig.

Hvem avgjør om det var trolling? Hvem avgjør hvor åpenbart det er? 

Det er mange her inne som burde få advarsler, sikkert mange fler enn som faktisk får det. Jeg syns heller de bør bli mindre partiske og mer objektive i modereringen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...