AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Jeg river nesten av meg håret. Jeg har oppdatert studweb konsekvent den siste halve uken, og jeg sitter med et lite håp om å få det i helgen. Samtidig blir jeg så mentalt utslitt av å logge meg inn hele tiden. Det knyter seg i magen hver gang jeg trykker inn på resultater. Så, hvem her har fått eksamensresultatene sine på studweb i helgen? Jeg vet at de fleste ikke er i eksamensmodus for tiden, men jeg håper dere kan hjelpe en nevrotisk student. Anonymkode: c29f0...fad
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 Administrasjonen jobber vel ikke i helgen? De må jo registrere resultatene elektronisk. Anonymkode: 28cbc...b50
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Administrasjonen jobber vel ikke i helgen? De må jo registrere resultatene elektronisk. Anonymkode: 28cbc...b50 Jeg vet ikke helt hvordan dette fungerer. Jeg vet at det er noen som har fått resultater i helgen, men jeg vet også at det i flere av tilfellene har dreid seg om forsinket sensur. Det er også noen som har eksamen på lørdager. Samtidig er det jo slik at man ofte hører om unntakene, så hvor utbredt dette er vet jeg ikke. Anonymkode: c29f0...fad
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #4 Skrevet 2. september 2017 Nå får det være nok! Ro deg ned og ikke sjekk studweb igjen før onsdag! Tidligst! Anonymkode: 8653e...911
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #5 Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå får det være nok! Ro deg ned og ikke sjekk studweb igjen før onsdag! Tidligst! Anonymkode: 8653e...911 Hehe, nei det kommer ikke til å skje. Da har også sensurfrist passert. Anonymkode: c29f0...fad
JackIost Skrevet 2. september 2017 #6 Skrevet 2. september 2017 Du får jo det du får uanz, og i helgen skjer det uanz ingenting
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #7 Skrevet 2. september 2017 Jeg fikk det nå. Anonymkode: c29f0...fad
Pizzabakeren Skrevet 2. september 2017 #8 Skrevet 2. september 2017 4 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg fikk det nå. Anonymkode: c29f0...fad Håper du fikk karakteren du håpte på eller bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå