Gå til innhold

Hvilken flakong er stiligst?

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Mer parfyme...

Jeg synes utseendet på flakongen teller når man skal kjøpe parfyme, og det er faktisk noe det ligger mye arbeid bak (får man tro).

For tiden synes jeg Kenxos Flower har den stiligste flakongen.

Hva synes du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Chanel sin enkle design er tidløs og vakker.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Ja det er fint med en stilig flaske. men lukter parfymen vondt så kjøper jeg jo ikke den fordi flaska er fin :o

uansett. jeg syns dior pure poison sin flaske var fin.

Skrevet

Hvis parfymen lukter godt nok så hindrer ikke en stygg flakong meg i å kjøpe den.

Når jeg tenker meg om så synes jeg Miracle (av Lancôme) lukter veldig godt, mens flakongen er skikkelig turn-off,...(Men det er IKKE flakongen som hindrer meg i å kjøpe den parfymen altså)

Gjest GreenSky
Skrevet

No 5 er den peneste flakongen synes jeg. Enkel og stilfull. :)

Skrevet

Liker godt DKNY flasken, den er veldig enkel eller Escada Sentiment som også er veldig enkel.

Skrevet

Jeg liker alle flakonger som er enkle og stilrene, slik som Chanels parfymer. Flakonger som den til Jean Paul Gaulthier Classique eller Lolita Lempicka liker jeg ikke, og det tok meg faktisk en stund å kjøpe disse to parfymene, av den enkle grunn.

Derimot har jeg kjøpt dufter pga flakongen; CK Truth og RL Blue, og ikke likt lukta :oops:

L'eau par Kenzo og L'eau d'Issey har også utrolig fine flakonger, synes jeg.

Skrevet

Flower by Kenzo er utrolig stilig. Det er favoritten min akkurat nå. :-)

Skrevet

JEg liker flakongen til J. Lo`s første parfyme, den er litt glamorøs, derimot lukter den ikke noe godt, så flaska er ikke nok for å få meg til å kjøpe den

Skrevet

Jeg liker flakongen til L'Heure Bleu fra Guerlain jeg, stilren og stram, men likevel feminin

• 3 uker senere...
Skrevet

Gucci I og II!

Skrevet
Gucci I og II!

:Nikke: Helt enig! De står begge på baderomshyllen min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...