Gjest LoisLane Skrevet 16. januar 2005 #1 Skrevet 16. januar 2005 Mer parfyme... Jeg synes utseendet på flakongen teller når man skal kjøpe parfyme, og det er faktisk noe det ligger mye arbeid bak (får man tro). For tiden synes jeg Kenxos Flower har den stiligste flakongen. Hva synes du?
Gjest Leola Skrevet 16. januar 2005 #2 Skrevet 16. januar 2005 Jeg synes Chanel sin enkle design er tidløs og vakker.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 16. januar 2005 #3 Skrevet 16. januar 2005 Ja det er fint med en stilig flaske. men lukter parfymen vondt så kjøper jeg jo ikke den fordi flaska er fin :o uansett. jeg syns dior pure poison sin flaske var fin.
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2005 #4 Skrevet 16. januar 2005 Hvis parfymen lukter godt nok så hindrer ikke en stygg flakong meg i å kjøpe den. Når jeg tenker meg om så synes jeg Miracle (av Lancôme) lukter veldig godt, mens flakongen er skikkelig turn-off,...(Men det er IKKE flakongen som hindrer meg i å kjøpe den parfymen altså)
Gjest GreenSky Skrevet 16. januar 2005 #5 Skrevet 16. januar 2005 No 5 er den peneste flakongen synes jeg. Enkel og stilfull.
*M* Skrevet 16. januar 2005 #6 Skrevet 16. januar 2005 Liker godt DKNY flasken, den er veldig enkel eller Escada Sentiment som også er veldig enkel.
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2005 #7 Skrevet 16. januar 2005 Jeg liker alle flakonger som er enkle og stilrene, slik som Chanels parfymer. Flakonger som den til Jean Paul Gaulthier Classique eller Lolita Lempicka liker jeg ikke, og det tok meg faktisk en stund å kjøpe disse to parfymene, av den enkle grunn. Derimot har jeg kjøpt dufter pga flakongen; CK Truth og RL Blue, og ikke likt lukta :oops: L'eau par Kenzo og L'eau d'Issey har også utrolig fine flakonger, synes jeg.
Gjest Virvel Skrevet 16. januar 2005 #8 Skrevet 16. januar 2005 Flower by Kenzo er utrolig stilig. Det er favoritten min akkurat nå. :-)
Kaori Skrevet 18. januar 2005 #9 Skrevet 18. januar 2005 JEg liker flakongen til J. Lo`s første parfyme, den er litt glamorøs, derimot lukter den ikke noe godt, så flaska er ikke nok for å få meg til å kjøpe den
Suzy Skrevet 18. januar 2005 #10 Skrevet 18. januar 2005 Jeg liker flakongen til L'Heure Bleu fra Guerlain jeg, stilren og stram, men likevel feminin
birgitte242 Skrevet 3. februar 2005 #12 Skrevet 3. februar 2005 Gucci I og II! Helt enig! De står begge på baderomshyllen min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå