AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 I går kveld hadde jeg smerter helt likt de jeg bruker å få når jeg har mensen. Smertene er helt borte nå. Skal ha EL om noen dager og det er den eneste grunnen jeg kan tenke meg at jeg har smerter. Men jeg har aldri hatt slike smerter ved EL før, er det ikke litt rart at de plutselig kommer nå? Jeg har googlet smerter ved EL og det beskrives som en stikkende smerte på enten venstre eller høyre side ved eggstokkene, men smertene jeg har er som menssmerter og kjennes i livmoren. Jeg er forresten 23 år om det skulle ha noe å si. Anonymkode: fca0a...afe
strawberry Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 Jeg hadde nettopp eggløsning og hadde da stikkende smerter i venstre side. Hadde positiv EL-test onsdagskveld og torsdagsmorgen, og hele torsdag på dagtid hadde jeg periodevis stikkende smerter i venstre side av magen. For meg var det egentlig veldig ulikt menstruasjonssmerter. Er du sikker på at du ikke hadde EL nå da?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 5 minutter siden, strawberry skrev: Jeg hadde nettopp eggløsning og hadde da stikkende smerter i venstre side. Hadde positiv EL-test onsdagskveld og torsdagsmorgen, og hele torsdag på dagtid hadde jeg periodevis stikkende smerter i venstre side av magen. For meg var det egentlig veldig ulikt menstruasjonssmerter. Er du sikker på at du ikke hadde EL nå da? Nei, det er jeg ikke sikker på. Anonymkode: fca0a...afe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå