Gå til innhold

Er det vanlig å klare å spise en hel frossenpizza ?

Anbefalte innlegg

Gjest RIFF/LIFE
Skrevet

Jeg tror jeg kunne klart 3/4, men spiser alltid salat før pizza så spiser 1/4 da er jeg stappet for mange timer. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Går helt fint, men av frossenpizza er det kun  Ristorante, jeg spiser å den er jo ikke så veldig stor.

Skrevet

Jeg klarer ikke en hel Grandiosa på én gang, men på en nattevakt hadde jeg knekt hele i løpet av vakten i 2 omganger. Det er jo mange! timer.

Ristorante trenger jeg én hel for å bli mett. 

Anonymkode: 020c6...151

Skrevet

Jeg klarer fint en grandiosa om jeg vil, men jeg kan ikke huske jeg har spist en hel mer enn et par ganger. Jeg spiser frossenpizza ganske sjelden og om jeg velger grandiosa så stopper jeg som regel når jeg har spist halve og gjemmer den andre halvparten til en dag eller to senere.

Skrevet

Null stress å spise en hel pizza alene.

Skrevet

Spiste en halv Dr. Oetker i går og syntes det var mer enn nok. Trodde jeg var en storspiser men må visst revurdere det :ler: 

Anonymkode: 1465b...46e

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en dame i 20årene. På nattevakt på jobb stekte jeg meg en hel Grandiosa of spiste hele. Kollegaen min (også jente) reagerte og spurte om jeg virkelig klarte å spise så mye. Jeg har aldri tenkt over at en hel pizza er mye jeg. Er det mye å spise en hel pizza ?

Anonymkode: 8d6ec...a72

Nope...

Skrevet

Sånn omtrentlig seks biter så er jeg stappmett! De to resterende går ned etter en time eller to :nori:

Skrevet

En hel grandiosa original tar ikke så mye plass. Det klarer jeg fint å få ned.

Big one med biff tar mer plass, det blir i meste laget med en hel til meg. 

Og til volum/kalori/næring diskusjonen: Én desiliter er én desiliter. Det tar like mye plass i magen om man har en desiliter vann, en desiliter melk, en desiliter moset pizza eller en desiliter moset kyllingfilet med salat til. Forskjellen ligger i næringsinnholdet, ikke i volumet.

Anonymkode: b5157...98a

• Liker 2
Skrevet

Går helt fint, om du er vant til å spise mye. Går dårlig om du ikke er det.

Skrevet

Jeg liker ikke Grandiosa, for det er ikke trendy. :jolie: 

Anonymkode: fc648...e1c

• Liker 2
Skrevet

Her var det kommet mange svar siden jeg laget tråden. Det var nattevakt ja, men hadde ikke spist middag før på dagen. Jeg spiser en hel grandis med god samvittighet 😊 Selvom jeg ble overasket over at det er så mye som 1400kcal i en. Hvordan er det mulig? Det "ligner" jo på 4 brødskiver med ketchup, ost og skinke. 

Godt å at fleste klare å spise en hel, da er jeg ikke en uvanlig kvinne :Knegg: 

TS

Anonymkode: 8d6ec...a72

Skrevet

Klarer alle ferdigpizzaer fra butikken aleine, men gjør ganske vondt etterpå. 18 år gammel jente, slank.

Anonymkode: c38c4...4ea

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og svar til dette. 

Dark Angelina, mod.

Skrevet

Er jeg sulten nok klarer jeg en alene 

Skrevet

Spiser lett en hel, kan gjerne presse ned 2 til :) 

Anonymkode: a1aba...6f4

Skrevet

Jeg deler grandisen i to og putter den ene halve tilbake i fryseren. Blir sprekkmett av en halv. Jeg er en normalvektig dame på 34. Det hender jeg får skikkelig lyst på grandis en gang i blant, og da spiser jeg en halv til kveldsmat etter at barna har lagt seg :fnise:

Anonymkode: 65ecf...724

Skrevet

Magesekken er tøyelig. Om man spiser store måltider til vanlig, vil sekken utvide seg så den takler store måltider. Om man bare spiser små måltider til vanlig, vil sekken trekke seg sammen, så man ikke klarer spise så store måltider. 

Så om man til vanlig er en som spiser mange små måltider fremfor noen få store, vil gjerne en grandis være drøyt i en engang, samme hvor sulten man er. 

For meg, som spiser 3 hovedmåltider, og kanskje en frukt eller så innimellom, er en grandis ingenting. Null problem å få ned. 

Anonymkode: 65d61...5c2

Skrevet

Jeg er i stand til å spisse 3 eller mer pitza. 
Anbefaler deg å slutte med pitza, da det ikke er mettende. :) 
Du kan jo lage middag i forveien, porsjonere og varme i ovnen. Er ikke vanskeligere en pitza. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...