Gjest RIFF/LIFE Skrevet 2. september 2017 #41 Skrevet 2. september 2017 Jeg tror jeg kunne klart 3/4, men spiser alltid salat før pizza så spiser 1/4 da er jeg stappet for mange timer.
Gjest Regn Skrevet 2. september 2017 #42 Skrevet 2. september 2017 Kan helt fint klare en hel ferdigpizza, ja.
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. september 2017 #43 Skrevet 2. september 2017 Går helt fint, men av frossenpizza er det kun Ristorante, jeg spiser å den er jo ikke så veldig stor.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #44 Skrevet 2. september 2017 Jeg klarer ikke en hel Grandiosa på én gang, men på en nattevakt hadde jeg knekt hele i løpet av vakten i 2 omganger. Det er jo mange! timer. Ristorante trenger jeg én hel for å bli mett. Anonymkode: 020c6...151
Cata Skrevet 2. september 2017 #45 Skrevet 2. september 2017 Jeg klarer fint en grandiosa om jeg vil, men jeg kan ikke huske jeg har spist en hel mer enn et par ganger. Jeg spiser frossenpizza ganske sjelden og om jeg velger grandiosa så stopper jeg som regel når jeg har spist halve og gjemmer den andre halvparten til en dag eller to senere.
Jolene Skrevet 2. september 2017 #46 Skrevet 2. september 2017 Null stress å spise en hel pizza alene.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #47 Skrevet 2. september 2017 Spiste en halv Dr. Oetker i går og syntes det var mer enn nok. Trodde jeg var en storspiser men må visst revurdere det Anonymkode: 1465b...46e
Mr. Kilmister Skrevet 3. september 2017 #48 Skrevet 3. september 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en dame i 20årene. På nattevakt på jobb stekte jeg meg en hel Grandiosa of spiste hele. Kollegaen min (også jente) reagerte og spurte om jeg virkelig klarte å spise så mye. Jeg har aldri tenkt over at en hel pizza er mye jeg. Er det mye å spise en hel pizza ? Anonymkode: 8d6ec...a72 Nope...
Nappetass1 Skrevet 3. september 2017 #49 Skrevet 3. september 2017 Sånn omtrentlig seks biter så er jeg stappmett! De to resterende går ned etter en time eller to
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #50 Skrevet 3. september 2017 En hel grandiosa original tar ikke så mye plass. Det klarer jeg fint å få ned. Big one med biff tar mer plass, det blir i meste laget med en hel til meg. Og til volum/kalori/næring diskusjonen: Én desiliter er én desiliter. Det tar like mye plass i magen om man har en desiliter vann, en desiliter melk, en desiliter moset pizza eller en desiliter moset kyllingfilet med salat til. Forskjellen ligger i næringsinnholdet, ikke i volumet. Anonymkode: b5157...98a 2
T-Rex Skrevet 3. september 2017 #51 Skrevet 3. september 2017 Går helt fint, om du er vant til å spise mye. Går dårlig om du ikke er det.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #52 Skrevet 3. september 2017 Jeg liker ikke Grandiosa, for det er ikke trendy. Anonymkode: fc648...e1c 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #53 Skrevet 3. september 2017 Her var det kommet mange svar siden jeg laget tråden. Det var nattevakt ja, men hadde ikke spist middag før på dagen. Jeg spiser en hel grandis med god samvittighet 😊 Selvom jeg ble overasket over at det er så mye som 1400kcal i en. Hvordan er det mulig? Det "ligner" jo på 4 brødskiver med ketchup, ost og skinke. Godt å at fleste klare å spise en hel, da er jeg ikke en uvanlig kvinne TS Anonymkode: 8d6ec...a72
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #54 Skrevet 3. september 2017 Klarer alle ferdigpizzaer fra butikken aleine, men gjør ganske vondt etterpå. 18 år gammel jente, slank. Anonymkode: c38c4...4ea
Dark Angelina Skrevet 3. september 2017 #55 Skrevet 3. september 2017 Tråden er ryddet for avsporinger og svar til dette. Dark Angelina, mod.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #57 Skrevet 3. september 2017 Spiser lett en hel, kan gjerne presse ned 2 til Anonymkode: a1aba...6f4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #58 Skrevet 4. september 2017 Jeg deler grandisen i to og putter den ene halve tilbake i fryseren. Blir sprekkmett av en halv. Jeg er en normalvektig dame på 34. Det hender jeg får skikkelig lyst på grandis en gang i blant, og da spiser jeg en halv til kveldsmat etter at barna har lagt seg Anonymkode: 65ecf...724
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #59 Skrevet 4. september 2017 Magesekken er tøyelig. Om man spiser store måltider til vanlig, vil sekken utvide seg så den takler store måltider. Om man bare spiser små måltider til vanlig, vil sekken trekke seg sammen, så man ikke klarer spise så store måltider. Så om man til vanlig er en som spiser mange små måltider fremfor noen få store, vil gjerne en grandis være drøyt i en engang, samme hvor sulten man er. For meg, som spiser 3 hovedmåltider, og kanskje en frukt eller så innimellom, er en grandis ingenting. Null problem å få ned. Anonymkode: 65d61...5c2
Drakan Skrevet 4. september 2017 #60 Skrevet 4. september 2017 Jeg er i stand til å spisse 3 eller mer pitza. Anbefaler deg å slutte med pitza, da det ikke er mettende. Du kan jo lage middag i forveien, porsjonere og varme i ovnen. Er ikke vanskeligere en pitza.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå