Gå til innhold

Er det vanlig å klare å spise en hel frossenpizza ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er ganske slank og klarer fint å spise en hel grandis. :) som oftest spiser jeg 5-6 stk, også resten etter et par timer. Kommer ann på hvor sulten jeg er. :P 

Jeg er en middels aktiv dame. 

Endret av Hypnosee
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det klarer jeg, og det gjør jeg stort sett når jeg har det til middag. 

Ekstremt mye? Tull og tøys. En Grandiosa tilsvarer omtrent den kalorimengden jeg spiser til middag uansett, så ekstremt mye er det ikke. Ser ut som enklete glemmer at ikke alle lever på 1500-2000 kalorier om dagen. En Grandiosa spiser jeg f.eks i helgene hvor jeg kun trenger 250 kalorier i underskudd, og har da mellom 2700-3000 kalorier å gå på. 

Så skal det sies at jeg plukker av paprikaen da, djevelskap som den er. ;) 

Endret av SPOCA
  • Liker 1
Skrevet

Jeg klarer max en halv, og da er jeg sprekkmett. 

Anonymkode: d5a29...66e

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Gaea skrev:

For meg er det litt mye, men synes ikke det er kjemperart. Forskjell på Grandiosa og f.eks. Big One også mtp tykkelse og fyll.

Nettopp.  Mye mer mat i B.O.  enn papp-plata Grandiosa. 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Kariannne
Skrevet

Har klart en hel Big One, så klarer nok en hen grandis også. En Grandiosa er vel ca 580 gr. Det er jo vanlig vekt på mange av Fjordland middagene. Den er jo ganske flat, pizza er jo det, så at det er så veldig unormalt å spise en hel frossen pizza tror jeg ikke. 

Skrevet

Jeg er en slank og liten jente på 50 kg og kan helt fint spise en hel frozzenpizza, ikke er jeg spesielt mett etterpå heller, hadde hatt plass til mer om jeg ville. Jeg pleier dog bare å spise frokost/lunsj og middag da. Altså to måltider om dagen + en banan. Så da trener jeg litt mer mat til middag. 

Anonymkode: d5c0e...0fe

Skrevet

De få gangene jeg spiser det (smaker jo høgg)  kan jeg spise litt over halve.  Blir uggen etterpå, ikke så rart når det er bare mettet fett og mel man trykker nedpå.  Er junk på sitt verste, spiser heller kebab. 

• Liker 1
Skrevet

Spiser en grandis hver søndag, den går rett ned. Av og til spiser jeg av typen sin pizza etterpå, om jeg ikke blir 100% mett :P 

Anonymkode: 7d7c4...4b8

Skrevet

En hel er jo veldig mye mat? Blir mett etter 4 stk

Anonymkode: 29c17...582

• Liker 1
Skrevet

Det klarer jeg lett. Spesielt hvis jeg kun har spist frokost tidligere den dagen. 

Anonymkode: 21876...bbf

Skrevet

En hel frossenpizza er egentlig litt lite for meg til en middag :)

Skrevet

Jeg hadde fint klart å spise en hel frossen pizza men jeg gjør det ikke. Inneholder masse kalorier.

• Liker 1
Skrevet

Æsj nei, men en hel rustica greier jeg av og til :) Skal sies at jeg spiser bare middag, altså 1 måltid om dagen. 

Anonymkode: 189e8...0e1

Skrevet

En hel grandis kan ikke måle seg med disse enmannspizzaene som dr Oetker ol.   En grandis er dobblet så stor og tykkere enn de små. 

Skrevet

Gjør det rett som det er jeg. En grandis er jo bare papp og ost, ikke noe å bli mett av et par stykker fra!

Anonymkode: c06e1...a36

Skrevet

Pleier å steke opp en halv frossenpizza hvis det bare er til meg, men etter to biter er jeg stappmett!

Skrevet

Det er nok ikke særlig uvanlig å klare det. Men hvor bra det er, er derimot et annet spørsmål.

Anonymkode: 0242b...61f

Skrevet

Nei, tror faktisk det er en ny slags pizzarekord!! Du er så vill 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...