Gå til innhold

Er det vanlig å klare å spise en hel frossenpizza ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 2.9.2017 den 12.56, AnonymBruker skrev:

Jeg er en dame i 20årene. På nattevakt på jobb stekte jeg meg en hel Grandiosa of spiste hele. Kollegaen min (også jente) reagerte og spurte om jeg virkelig klarte å spise så mye. Jeg har aldri tenkt over at en hel pizza er mye jeg. Er det mye å spise en hel pizza ?

Anonymkode: 8d6ec...a72

Det er da vanlig det eller? Jeg klarer fint å spise en grandiosa for meg selv :) Klarer til og med å gomle i meg en big one pepperonni pizza alene :fnise: Den er jo mer fyll i og mer mettende, men jeg klarer det :fnise: Jeg synes det er merkelig med de som så vidt tar en bit av pizzaen og så har de fått nok :fnise: Jeg er 27 :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er overrasket over hvor mange som sier at de lett kan spise en hel Grandis! Det er sikkert ikke de samme som svarer, men i tråder om hvor mange wienerpølser man spiser eller hvor mange sushibiter man må ha, så blir jo folk flest sprekkmette etter to wienerpølser eller seks sushibiter... :hakeslepp: 

Selv er jeg storspist og overvektig så det holder, men de gangene jeg lager Grandis spiser jeg aldri hele. 

Anonymkode: 3ab0e...788

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er overrasket over hvor mange som sier at de lett kan spise en hel Grandis! Det er sikkert ikke de samme som svarer, men i tråder om hvor mange wienerpølser man spiser eller hvor mange sushibiter man må ha, så blir jo folk flest sprekkmette etter to wienerpølser eller seks sushibiter... :hakeslepp: 

Selv er jeg storspist og overvektig så det holder, men de gangene jeg lager Grandis spiser jeg aldri hele. 

Folk blir da ikke sprekkmette etter seks sushibiter. Si 12 du så snakker vi. Ikke møtt noen sushispisere som klarer seg med 6 biter

Skrevet

Spørs vel. Jeg selv kunne ikke klart det nå, da jeg har begynt å spise mindre måltider oftere, i stedet for store måltider sjeldnere. Men kan fint spise f.eks en halv pizza i en sitting, også spare resten til senere, samme dag. 

Skrevet

Jeg klarer ikke å spise en halv alene en gang, men jeg reagerer likevel aldri hvis noen spiser mer. Det er unødvendig å kommentere. Alle kan passe på seg selv.

Skrevet
10 minutter siden, Maleficenta skrev:

Folk blir da ikke sprekkmette etter seks sushibiter. Si 12 du så snakker vi. Ikke møtt noen sushispisere som klarer seg med 6 biter

Jeg sier heller ikke at det er normalt. Jeg er helt enig med deg i at 6 sushibiter ikke er noe å bli mett av. Jeg sier bare at det er slike svar man ofte får her inne når man stiller spørsmål om hvor mye folk spiser av et gitt næringsmiddel. Derfor ble jeg så overrasket når den ene etter den andre forteller at de kan spise en hel Grandis. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan spise 16 makibiter alene glatt, men bruker litt tid og blir stapp mett.  Wienerpølser alene kunne jeg sikkert spist 4-5 stk av men færre med brød/lompe. 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier heller ikke at det er normalt. Jeg er helt enig med deg i at 6 sushibiter ikke er noe å bli mett av. Jeg sier bare at det er slike svar man ofte får her inne når man stiller spørsmål om hvor mye folk spiser av et gitt næringsmiddel. Derfor ble jeg så overrasket når den ene etter den andre forteller at de kan spise en hel Grandis. 

Me det er forskjell på å KUNNE spise en hel grandis og på hva som er nok. Jeg spiser noen ganger hele, men er ofte mett etter 3 fjerdeler av den. Så blir jeg stappmett. 

Jeg kan spise 8 biter sushi og føle meg ok mett. Men spiser gjerne 12 eller 16 for den del. 16 er jeg stappmett. Men sushi er godt. 

Anonymkode: 1bb0b...02b

Skrevet

Nada problemo, går fint det. Men nå spiser jeg ikke grandis så ofte fordi den egentlig ikke smaker noe spesielt godt uten diverse stæsj oppå! 😊 

Anonymkode: ba0fa...886

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...