Gå til innhold

Er det vanlig å klare å spise en hel frossenpizza ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en dame i 20årene. På nattevakt på jobb stekte jeg meg en hel Grandiosa of spiste hele. Kollegaen min (også jente) reagerte og spurte om jeg virkelig klarte å spise så mye. Jeg har aldri tenkt over at en hel pizza er mye jeg. Er det mye å spise en hel pizza ?

Anonymkode: 8d6ec...a72

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer også det, men er da stapp mett. Men ja fikser det jeg ! 

Anonymkode: 1bb0b...02b

Gjest NotNaomi
Skrevet

For noen sikkert. En Grandiosa har jeg klart alene ja. Er jo ikke så mye fyll osv. Men det er ikke vanlig at jeg gjør det.

Skrevet

En Grandiosa klarer jeg lett å spise alene ja. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

En hel frossenpizza? Jeg tror at det aller vanligste er å varme den skikkelig opp først.      :lur: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 9
Skrevet

En sånn grandiosa-pizza er vel  egentlig ikke så veldig mettende da...         

Anonymkode: feade...71a

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

En hel frossenpizza? Jeg tror at det aller vanligste er å varme den skikkelig opp først.      :lur: 

Tøvefant!  :fnise:

Av frossen pizza (stekt, for pokker...) vil jeg kun ha Big One. Er jeg middels sulten går hele med.....

• Liker 2
Skrevet

Jeg klarer det, men da blir jeg så mett at jeg får vondt 

Skrevet

For meg er det litt mye, men synes ikke det er kjemperart. Forskjell på Grandiosa og f.eks. Big One også mtp tykkelse og fyll.

Skrevet

Spiser en halv Big One hvis jeg har det til middag, men Grandiosa er jo mye tynnere, så hadde sikkert klart en hel slik. Syns ikke det er så mye hvis man er skikkelig sulten i hvert fall. 

Anonymkode: 8ca1d...52a

Skrevet

Jeg spiser en hel Grandiosa. 

Anonymkode: 37550...5d9

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg ikke spist Grandiosa på mange år, men jeg spiser gjerne en hel sånn dr. Oetker-pizza med mozzarella til middag! Den er jo mye tynnere i bunnen enn Grandiosa og jeg blir ganske så god og mett av den, men hadde jeg vært skikkelig sulten hadde jeg sikkert klart en hel Grandiosa :) Synes uansett ikke det er spesielt mye!

• Liker 1
Skrevet

Klarer kun en halv jeg. Forstår ikke at folk klarer å spise en hel :fnise:

Anonymkode: 51b98...b98

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Klarer kun en halv jeg. Forstår ikke at folk klarer å spise en hel :fnise:

Anonymkode: 51b98...b98

Det tror jeg bare du skal være glad for ;) 

Anonymkode: 458a7...21b

• Liker 1
Skrevet

En grandis går ned på et blunk. 

Jeg skjønner ikke hvordan det gikk når vi, en familie på tre, delte én som lørdagsmiddag. 

• Liker 2
Skrevet

Er jeg veldig sulten spiser jeg en hel en uten problemer. Er jeg middels sulten spiser jeg en halv eller tre fjerdedeler. Men det blir som oftest at jeg tvinger ned siste rest uansett sånn at jeg slipper å tenke på å legge den vekk til senere. :fnise: 

Skrevet

Jeg kunne fint ha spist en vanlig Grandiosa alene, nettopp fordi den er så gjerrig på ingredienser. Hadde den derimot vært "oppgradert", med ekstra ost og andre ting, hadde det nok vært verre. :P

Skrevet

Jeg klarer lett en hel Grandiosa, ja. Er jeg sulten går fint en Big One med tykkere bunn med også. Jeg spiser ikke frossenpizza så ofte at jeg har dårlig samvittighet for det (til noen over her, som snakker om næringsverdien i pizzaen).

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Tøvefant!  :fnise:

Av frossen pizza (stekt, for pokker...) vil jeg kun ha Big One. Er jeg middels sulten går hele med.....

Jeg klarer å spise hele av de litt mindre pizzaene som pizza traditionale og de der ande dr oetker pizzaenemen grandis klarer jeg kun halve og big one blir jeg mett etter tre biter. Men er mange som klarer på en hel grandis har jeg hørt

Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Frossenpizza og frossen pizza er ikke det samme. 

Anonymkode: bf470...582

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...