AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Hei Jeg gikk ut av vgs for 5 år siden og aner ikke hva jeg skal gjøre videre. Har jobbet i butikk og andre div. jobber, men nå er jeg klar for å komme i min "endelige" jobb. Jeg har lyst på en jobb der jeg kan styre og bestemme litt selv. Gjerne en profesjon med beskyttet tittel, som også kan gi muligheter utenfor Norge. Vil jobbe litt som en advokat/psykolog, men har lagt i fra meg disse studiene mtp. at jeg aldri vil få så høye karakterer. Noen som har tips? Setter pris på alle svar. Står virkelig fast Anonymkode: c05e9...634
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 Sosionom? Veldig mange valg som ferdig utdannet der. Anonymkode: 4613d...7d4
himmeloghav Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg gikk ut av vgs for 5 år siden og aner ikke hva jeg skal gjøre videre. Har jobbet i butikk og andre div. jobber, men nå er jeg klar for å komme i min "endelige" jobb. Jeg har lyst på en jobb der jeg kan styre og bestemme litt selv. Gjerne en profesjon med beskyttet tittel, som også kan gi muligheter utenfor Norge. Vil jobbe litt som en advokat/psykolog, men har lagt i fra meg disse studiene mtp. at jeg aldri vil få så høye karakterer. Noen som har tips? Setter pris på alle svar. Står virkelig fast Anonymkode: c05e9...634 Gestaltterapeut, psykiatrisk sykepleier, miljøarbeider, saksbehandler, evt coach eller karriereveileder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå