Gå til innhold

Noen som har tips til utdanning som kan passe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg gikk ut av vgs for 5 år siden og aner ikke hva jeg skal gjøre videre. Har jobbet i butikk og andre div. jobber, men nå er jeg klar for å komme i min "endelige" jobb.

Jeg har lyst på en jobb der jeg kan styre og bestemme litt selv. Gjerne en profesjon med beskyttet tittel, som også kan gi muligheter utenfor Norge. Vil jobbe litt som en advokat/psykolog, men har lagt i fra meg disse studiene mtp. at jeg aldri vil få så høye karakterer. Noen som har tips? Setter pris på alle svar. Står virkelig fast:edie:

Anonymkode: c05e9...634

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sosionom? Veldig mange valg som ferdig utdannet der. 

Anonymkode: 4613d...7d4

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Jeg gikk ut av vgs for 5 år siden og aner ikke hva jeg skal gjøre videre. Har jobbet i butikk og andre div. jobber, men nå er jeg klar for å komme i min "endelige" jobb.

Jeg har lyst på en jobb der jeg kan styre og bestemme litt selv. Gjerne en profesjon med beskyttet tittel, som også kan gi muligheter utenfor Norge. Vil jobbe litt som en advokat/psykolog, men har lagt i fra meg disse studiene mtp. at jeg aldri vil få så høye karakterer. Noen som har tips? Setter pris på alle svar. Står virkelig fast:edie:

Anonymkode: c05e9...634

Gestaltterapeut, psykiatrisk sykepleier, miljøarbeider, saksbehandler, evt coach eller karriereveileder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...