AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Noen som har erfaring fra å handle på disse stedene? Anonymkode: 62eed...ccc
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 Matsmart har jeg handlet flere ganger fra. Funger godt det. Slipper også å tenke på 350 kr-grensen. Holdbart har jeg ikke erfaring med. Men lavpriskurven og havaristen har jeg også kun gode erfaringer med. Anonymkode: cac11...06b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 Har handlet masse på Holdbart både i Vestby og Fredrikstad, funker bra det De skal snart åpne i Skien og 2 butikker i Oslo. Anonymkode: f7c8d...35d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #4 Skrevet 3. september 2017 På 2.9.2017 den 9.48, AnonymBruker skrev: Matsmart har jeg handlet flere ganger fra. Funger godt det. Slipper også å tenke på 350 kr-grensen. Holdbart har jeg ikke erfaring med. Men lavpriskurven og havaristen har jeg også kun gode erfaringer med. Anonymkode: cac11...06b Ser også det er noe som heter marked.no, får se litt rundt. Men greit konsept og greit varene ikke kastet På 2.9.2017 den 9.59, AnonymBruker skrev: Har handlet masse på Holdbart både i Vestby og Fredrikstad, funker bra det De skal snart åpne i Skien og 2 butikker i Oslo. Anonymkode: f7c8d...35d Bli nettbutikk på meg da eventuelt Anonymkode: 62eed...ccc
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #5 Skrevet 3. september 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser også det er noe som heter marked.no, får se litt rundt. Men greit konsept og greit varene ikke kastet Bli nettbutikk på meg da eventuelt Anonymkode: 62eed...ccc Det er ikke det samme. Det er en helt vanlig matbutikk,men på nett Anonymkode: 1fa72...272
Perelandra Skrevet 4. september 2017 #6 Skrevet 4. september 2017 Har ikke prøvd butikkene som TS nevner, men har handlet hos Lavpriskurven på Gjerdrum og Havaristen i Enebakk. Jeg er godt fornøyd med begge to.
Gjest boblebrist Skrevet 4. september 2017 #7 Skrevet 4. september 2017 Jeg har handlet mye på holdbart.no, og synes servicen og varene har vært bra. En gang glemte de å pakke med noen varer, så jeg sendte en e-post om det og fikk refundert beløpet uten problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå