AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 "...the bottom 80% of men (in terms of attractiveness) are competing for the bottom 22% of women and the top 78% of women are competing for the top 20% of men. The Gini coefficient for the Tinder economy based on “like” percentages was calculated to be 0.58. This means that the Tinder economy has more inequality than 95.1% of all the world’s national economies. In addition, it was determined that a man of average attractiveness would be “liked” by approximately 0.87% (1 in 115) of women on Tinder." https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-you-are-really-hot-you-are-probably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a Dette vil si at hvis en mann sliter med å finne seg dame så er det fordi damer er så uhyre kresne at med mindre han klarer å klatre opp til blant de 20% beste mennene som er på topp så har han ikke en sjanse. Med mindre han klarer å innynde seg blant en av de 20% av kvinnene som er på bunnen. Som de resterende 80% av mennene slåss om. Hvis en kvinne, derimot, sliter med å finne noen så er det fordi hun er for kresen. Hun er så kresen at hun nøyer seg ikke med noe bedre enn en blant de 20% beste av mennene som 80% av de andre kvinnene slåss om. Eller så er det fordi hun er på bunn og kan velge og vrake blant de resterende 80% av mennene som ingen andre vil ha. Altså, hvis en mann er singel og ikke kan få noen så er det kvinners feil. Hvis en kvinne er singel og ikke kan få noen så er det kvinnens feil. Det er uansett kvinners feil. Det er fakta. Anonymkode: 69dec...89b 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 The Dickonomics of Tinder Yes, women are using Tinder to get laid. No, not with you.https://medium.com/matter/the-dickonomics-of-tinder-b14956c0c2c7 Anonymkode: 69dec...89b 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 Just to illustrate that women are operating on a very different scale, here are just a few of the many, many guys we here in the office think are totally decent-looking, but that women have rated, in their occult way, as significantly less attractive than so-called “medium”: Females of OkCupid, we site founders say to you: ouch! Paradoxically, it seems it’s women, not men, who have unrealistic standards for the “average” member of the opposite sex.https://theblog.okcupid.com/your-looks-and-your-inbox-8715c0f1561e Kvinner har alt for for høye forventinger og krav til en partner. Det er ikke menn som stiller urimelig høye krav til utseende og alt mulig annet, det er det kvinnene som gjør. Som sagt, kvinners feil at menn og kvinner er single. Anonymkode: 69dec...89b 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #4 Skrevet 2. september 2017 Frivillig singel her. Anonymkode: 7ba63...cfb
Sylvari Skrevet 2. september 2017 #5 Skrevet 2. september 2017 Oh cry me a river. Jeg kan love deg at å være misogyn tørker en kvinne opp fortere enn det meste, så lykke til med holdningen din, for med den får du ihvertfall ikke dame. 38
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #6 Skrevet 2. september 2017 Kresen og stolt av det. Jeg vil ha en mann som faktisk gjør en innsats og bryr seg. Nå er det for mange menn der ute som forventer å få uten å måtte gi noe tilbake. Får jeg ikke en mann som bryr seg, så er det helt greit. Jeg trenger ingen mann. Psst -tips. Gjør en innsats gutter 😉 Da vil kanskje prosentsatsen se annerledes ut. Anonymkode: 29c55...69f 20
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #7 Skrevet 2. september 2017 3 minutter siden, Sylvari skrev: Oh cry me a river. Jeg kan love deg at å være misogyn tørker en kvinne opp fortere enn det meste, så lykke til med holdningen din, for med den får du ihvertfall ikke dame. Jeg har bare presentert fakta. Du, derimot, i mangel på fakta har bare presentert personangrep. Anonymkode: 69dec...89b 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #8 Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kresen og stolt av det. Jeg vil ha en mann som faktisk gjør en innsats og bryr seg. Nå er det for mange menn der ute som forventer å få uten å måtte gi noe tilbake. Får jeg ikke en mann som bryr seg, så er det helt greit. Jeg trenger ingen mann. Psst -tips. Gjør en innsats gutter 😉 Da vil kanskje prosentsatsen se annerledes ut. Anonymkode: 29c55...69f Mannfolkene gjør en innsats. Som sagt, 80% av dem kappes om 20% av damene. Er du singel er det fordi du er kresen (noe du jo også erkjenner, bra for deg! ). Anonymkode: 69dec...89b
Lurium Skrevet 2. september 2017 #9 Skrevet 2. september 2017 Menn er da like kresne, om ikke mer. 14
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #10 Skrevet 2. september 2017 2 minutter siden, Lurium skrev: Menn er da like kresne, om ikke mer. Nei, det er det artikkelen i OKCupid konkluderer med at menn ikke er. Den konkluderer med at kvinner har langt, fryktelig langt, høyere krav enn menn har. Les gjerne selv. 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Just to illustrate that women are operating on a very different scale, here are just a few of the many, many guys we here in the office think are totally decent-looking, but that women have rated, in their occult way, as significantly less attractive than so-called “medium”: Females of OkCupid, we site founders say to you: ouch! Paradoxically, it seems it’s women, not men, who have unrealistic standards for the “average” member of the opposite sex.https://theblog.okcupid.com/your-looks-and-your-inbox-8715c0f1561e Anonymkode: 69dec...89b Anonymkode: 69dec...89b 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #11 Skrevet 2. september 2017 At menn skulle ha så høye krav og være så vanskelig og uoppnåelige i mens kvinner skulle ha så lave forventinger og nærmest være desperate etter noen som er villig til å gå inn i et forhold med dem, er bare en myte. De som har ekstremt og urealistisk høye krav er kvinner, ikke menn, viser forskning. Anonymkode: 69dec...89b 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #12 Skrevet 2. september 2017 Folk som leter etter partner er uattraktivt uansett kjønn. Anonymkode: b857c...2f2 2
Sylvari Skrevet 2. september 2017 #13 Skrevet 2. september 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har bare presentert fakta. Du, derimot, i mangel på fakta har bare presentert personangrep. Anonymkode: 69dec...89b Og hva tenker du at du får ut av å poste dette? At kvinner universelt tenker "ah, jaja, da må vi senke kravene våre da så menn for seg noe" ? Kunne aldri tenke meg å "senke kravene" for at en mann som føler seg lavere på rangstigen skal få seg kjæreste, beklager, men det er ikke mitt problem. Jobb med deg selv istedet, gjør deg mer attraktiv. Verden skylder deg ingenting. 18
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #14 Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, Sylvari skrev: Og hva tenker du at du får ut av å poste dette? At kvinner universelt tenker "ah, jaja, da må vi senke kravene våre da så menn for seg noe" ? Kunne aldri tenke meg å "senke kravene" for at en mann som føler seg lavere på rangstigen skal få seg kjæreste, beklager, men det er ikke mitt problem. Jobb med deg selv istedet, gjør deg mer attraktiv. Verden skylder deg ingenting. Enda flere personangrep. Sannheten skremmer tydeligvis. Jeg bryr meg pent lite hva du har for fordommer mot menn (og meg i særs). Jeg vil bare at menn skal være klare over at grunnen til at de er single er at slike som deg er fryktelig arrogante. Og jeg vil at kvinner som deg skal være klare over at grunnen til at dere er single er fordi dere sikter alt for høyt og tror dere er verdt noe så langt mye bedre enn dere faktisk fortjener. Du fortjener en normal og vanlig fyr, akkurat som du er normal og helt vanlig. Din egen arroganse står i veien for deg. Anonymkode: 69dec...89b 2
Simbyxor Skrevet 2. september 2017 #15 Skrevet 2. september 2017 Slutt å sutre så jævlig om det pisset der hele tida. Ta deg sammen! Finner du ikke kjæreste er det alltid din egen feil. Alltid. Enten er du stygg og ekkel, eller så er du for sjenert, uintelligent, rar, uheldig, tilfeldig, for pen, for deprimert og syk, for tykk, for arrogant og bedrevitende (jeg kan nærmest love deg at jenter HATER bedrevitere), for nørd, for uhygienisk, for hygienisk/full av ocd, eller så er du kanskje bare FOR BITTER OG SUTRETE. "Buhu, jeg hater kvinner og vil legge all skyld over på dem i absolutt alle tilfeller fordi moren min hater meg, men likevel vil jeg ha en sexslave som kan lage mat og rydde etter meg også", er ofte det det koker ned til. Æsj! 30
Gjest noe tilfeldig Skrevet 2. september 2017 #16 Skrevet 2. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er det artikkelen i OKCupid konkluderer med at menn ikke er. Den konkluderer med at kvinner har langt, fryktelig langt, høyere krav enn menn har. Les gjerne selv. Anonymkode: 69dec...89b Krav til hva da? En date med en fremmed gjennom Internett? Muligheten for casual sex? Er vel ikke ekteskap det snakkes om her..?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #17 Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev: Krav til hva da? En date med en fremmed gjennom Internett? Muligheten for casual sex? Er vel ikke ekteskap det snakkes om her..? Overfladiske krav. Om det er snakk om å utvikle seg til ekteskap sies det ikke noe om. Anonymkode: 69dec...89b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #18 Skrevet 2. september 2017 (endret) Forskning har altså bevist at det er kvinners skyld at menn ikke får partner i dag. Ikke nok med det, det er kvinners skyld at kvinner ikke får partnere i dag. De må lære seg å ikke være så voldsomt kresne. Anonymkode: 69dec...89b Endret 3. september 2017 av Tekola
Gjest noe tilfeldig Skrevet 2. september 2017 #19 Skrevet 2. september 2017 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Overfladiske krav. Om det er snakk om å utvikle seg til ekteskap sies det ikke noe om. Anonymkode: 69dec...89b Overfladiske krav, til mulig sex eller tilfeldig date med en fremmed..? Eller tenker damer annerledes enn menn når de bruker tinder? Det er skrevet utallige ganger her inne om at menn har "sex med hva som helst", dermed er deres "standard" kanskje lavere på en sånn app, hvor kvinner historiak sett har måttet "knipe igjen", både pga risiko vedr. Å bære frem barn, slutshaming osv. Det skulle vært interessant å se statistikk på hvor mange menn som bruker tinder primært for å få sex og hvor mange kvinner som også gjør det.. tipper det vil være ganske relaterbart til den dataen du viser til her.. med andre ord; om kvinnene er ute etter forhold (til syvende og sist barn og ekteskap) er de åpenlyst mer kresen, enn om de er ute etter ett enkelt ligg fordi det gir status å ha masse sex med tilfeldige folk.... Endret 2. september 2017 av noe tilfeldig
Ramona Skrevet 2. september 2017 #20 Skrevet 2. september 2017 Dette gjaldt jo kun nettdating, som vi vet handler mest om utseendet. Dessuten oppgis det også at 80% av mennene skriver til de 20% peneste, så det er nok ikke bare kvinners feil at alle er single. Det skyldes overfladiskhet på nettet. 23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå