AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Har bestilt time til uken og håper det er noen her som vil dele erfaringer da dette er min første fillertype behandling og jeg er litt redd for klumper... Har også lest at etter en stund kan filleren "renne" ned i ansiktet og gi poser under øynene, nettopp det det egentlig skal virke imot! Og da ble jeg litt redd... Har du tatt, gikk det bra, hvor tok du og hvor mye tok du? Anonymkode: 94ce2...8ba
Siri_H Skrevet 4. september 2017 #2 Skrevet 4. september 2017 Jeg tok ikke tear through, fordi jeg har tendenser til ødemer rundt øynene og filleren kan gjøre det verre. Men jeg fikk heller lagt filler akkurat øverst på kinnbeinet, hvor jeg hadde "søkket" i posene under øynene. Det ble veldig mye bedre, og foreløpig (ca 6 mnd etter) ser alt fint ut og ingenting har sunket
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #3 Skrevet 5. september 2017 Jeg tok. Var innsunket og veldig blå under øynene. Resultatet ble såpass at jeg ble brukt på før/etterbilde. Anonymkode: ba64d...e48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå