AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Synes en god del er raske til å kritisere andres preferanser. "Det er overflatisk", osv. Selv tenker jeg at man bør få ha preferansene man har. Klart ikke alle har så gjennomtenkte preferanser, men det er rimelig arrogant å påpeke det for man vet jo ikke om andres preferanser bygger på erfaring. Og det må jo også være lov å være kravstor. Så får det heller resultere i at man bruker lang tid på å finne kjæreste. Selv ønsker jeg en kjæreste med små pupper og det er egentlig litt viktig for meg at dama har det. Høres sikkert rart ut for andre, men det er det jeg tenner på. Ikke er det få damer med små pupper heller så det er jo ikke som om jeg har kroppslige preferanser som gjør det umulig å ikke finne kjæreste. Men nevner jeg preferansene mine så får jeg ofte høre at jeg er for overflatisk og jeg ikke vet hva som skal se etter i en kjæreste. Samtidig har de jo mest sannsynlig selv noen kroppslige preferanser selv, de aller fleste har jo det. Og det er jo heller ikke som om man har et uoppnåelig skjønnhetsideal om man liker små pupper. Sist dame som kritiserte meg var for øvrig opptatt av at kjæresten skulle være større enn henne. Likevel hadde hun null forståelse for at jeg hadde spesifikke preferanser på kvinners kropp. Jeg ville jo aldri kritisert henne for å ønske seg en kjæreste som er større enn henne. Kanskje er det en preferanse hun har fordi hun har lite erfaring, men det hadde vært arrogant av meg å si at hun ikke vet hva hun egentlig tenner på. For øvrig håper jeg å slippe å høre "kanskje du er homo" kommentarer. Det har jeg også hørt nok av. Det er for øvrig ikke bare dårlig gjort mot meg å komme med slike kommentarer, men dårlig gjort mot kvinner som har små pupper. Anonymkode: 42f18...73e 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 Jeg kan i allefall si at jeg ville blitt rimelig freaka ut om noen fortalte meg at jeg var innafor "radaren" pga små pupper. Den daten hadde endt der. Anonymkode: 8c6d5...d19 4
applestories Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 Jeg skjønner ikke hvorfor du går rundt og forteller folk om dine "kroppslige preferanser".. er dette virkelig noe du synes folk rundt deg bør være obs på, eller er det andre grunner til at du gjør det? 5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #4 Skrevet 2. september 2017 4 hours ago, applestories said: Jeg skjønner ikke hvorfor du går rundt og forteller folk om dine "kroppslige preferanser".. er dette virkelig noe du synes folk rundt deg bør være obs på, eller er det andre grunner til at du gjør det? Nei, jeg går ikke rundt, men har blitt spurt. 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kan i allefall si at jeg ville blitt rimelig freaka ut om noen fortalte meg at jeg var innafor "radaren" pga små pupper. Den daten hadde endt der. Anonymkode: 8c6d5...d19 Det er jo alltid spesielt å si til noen "Du er innenfor radaren min fordi du har ....|sett inn kroppspreferanser] " Jeg har jo aldri sagt det til noen jeg dater på samme måte som du sikkert ikke har sagt det til de du dater. Men likevel så har du jo preferanser. TS Anonymkode: 42f18...73e 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #5 Skrevet 2. september 2017 Er helt enig med deg. Synes folk generelt er for raske til å komme med pekefingeren. Man skal ha noen preferanser, det er bare sunt og fornuftig. Anonymkode: bc360...bef 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #6 Skrevet 2. september 2017 Men det er jo stor forskjell på preferanser. Og hva om du møter en helt fantastisk jente på alle plan, som har litt store pupper. Er det da helt uaktuelt? Selv så har jeg ingen sånne preferanser da det kommer til kropp, eller utseende. Eller noen, men det er sånn, jeg vil ikke ha en mann på 150 kg. Eller en mann på 50 kg. Men jeg har vært sammen med både tynne og overvektige menn. Med høye, lave, med briller, og uten, uten hår og mye hår. Jeg faller først og fremst for personlighet. Og utseende er ikke like viktig. Har og en venninne, som har som krav, at mannen må være over 185 cm, selv er hun 155 cm. Tenker at sånne krav, blir bare teite. Og hun har jo vært singel i 8 år nå. Greit at man som kvinne, ønsker en som er høyere enn seg, men at han må være minst 30 cm høyere, blir jo bare dumt. Anonymkode: 56199...1e1 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #7 Skrevet 2. september 2017 5 minutes ago, AnonymBruker said: Men det er jo stor forskjell på preferanser. Og hva om du møter en helt fantastisk jente på alle plan, som har litt store pupper. Er det da helt uaktuelt? Selv så har jeg ingen sånne preferanser da det kommer til kropp, eller utseende. Eller noen, men det er sånn, jeg vil ikke ha en mann på 150 kg. Eller en mann på 50 kg. Men jeg har vært sammen med både tynne og overvektige menn. Med høye, lave, med briller, og uten, uten hår og mye hår. Jeg faller først og fremst for personlighet. Og utseende er ikke like viktig. Har og en venninne, som har som krav, at mannen må være over 185 cm, selv er hun 155 cm. Tenker at sånne krav, blir bare teite. Og hun har jo vært singel i 8 år nå. Greit at man som kvinne, ønsker en som er høyere enn seg, men at han må være minst 30 cm høyere, blir jo bare dumt. Anonymkode: 56199...1e1 Jeg tenner ikke på jenter med store/middels bryster . Det er også noe man merker veldig fort på en jente, hun trenger jo ikke være avkledd. Det er ikke noe jeg får gjort noe med, det bare er sånn. Ja, det er akkurat som jenta på 155 som må ha mann på 185 og jeg forstår henne godt. Hun får ikke gjort noe med preferansene og har hun vært singel i 8 år så har hun vel levd lenge nok til å vite om hun tenner på menn på 170. Og det er jo heller ikke mangel på menn over 185 så det er ikke som hun har preferanser som gjør det umulig å treffe menn. Synes at så lenge preferanser bygger på erfaring så er de ikke teite og man vet jo ikke om andres preferanser ikke bygger på erfaring så da bør man ikke anta at de er teite. TS Anonymkode: 42f18...73e
Gjest Ingenting2 Skrevet 2. september 2017 #8 Skrevet 2. september 2017 Det er gjerne litt sure folk som føler seg truffet. De innser at de ikke innfrir dine preferanser, selv om de kanskje ikke ville vært interessert uansett. Ingen vil føle seg uønsket. Jeg ble litt støtt av tråden om blondiner i går, selv om jeg selv innser at jeg ikke er attraktiv. Man vil ikke se andre mene det samme.
Cuntzilla Skrevet 2. september 2017 #9 Skrevet 2. september 2017 Alle har preferanser, men noen er jo særere, strengere eller mer uvanlige enn andre. Å like eller foretrekke små bryster er normalt, men å være veldig rigid på at de må være det er å ta det et hakk lengre enn de fleste, det er kanskje derfor du får reaksjoner (samt at du tydeligvis føler for å annonsere det ofte). Hvis jeg f.eks. melder at jeg kun liker menn med brunt hår og alle andre hårfarger er uaktuelle, så vil mange synes jeg har en sær og overfladisk preferanse fordi det for dem kan fremstå som en bagatell, og det er vanskelig å relatere til at man ikke kan forelske seg i noen med en annen hårfarge da det er noe de lett ser forbi. De vil tenke at jeg nok henger meg for mye opp i detaljer i utseende i stedet for å se helheten i en person, altså at man er godt over snittet overfladisk. Så dersom du er veldig kategorisk på at det er umulig å tenne på noen utenfor din foretrukne cupstørrelse, samt melder "små pupper" som det viktigste når du sier hva du vil ha i en kjæreste, så oppfattes du naturligvis som overfladisk. Det høres faktisk drøyere ut enn å bare si at hun må ha digg kropp, det er jo like overfladisk å ha det som høyeste krav, men det virker noe mer romslig og mindre nevrotisk ut når man ikke har nøyaktige tech specs på detaljene. 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #10 Skrevet 2. september 2017 11 minutes ago, Cuntzilla said: Alle har preferanser, men noen er jo særere, strengere eller mer uvanlige enn andre. Å like eller foretrekke små bryster er normalt, men å være veldig rigid på at de må være det er å ta det et hakk lengre enn de fleste, det er kanskje derfor du får reaksjoner (samt at du tydeligvis føler for å annonsere det ofte). Hvis jeg f.eks. melder at jeg kun liker menn med brunt hår og alle andre hårfarger er uaktuelle, så vil mange synes jeg har en sær og overfladisk preferanse fordi det for dem kan fremstå som en bagatell, og det er vanskelig å relatere til at man ikke kan forelske seg i noen med en annen hårfarge da det er noe de lett ser forbi. De vil tenke at jeg nok henger meg for mye opp i detaljer i utseende i stedet for å se helheten i en person, altså at man er godt over snittet overfladisk. Så dersom du er veldig kategorisk på at det er umulig å tenne på noen utenfor din foretrukne cupstørrelse, samt melder "små pupper" som det viktigste når du sier hva du vil ha i en kjæreste, så oppfattes du naturligvis som overfladisk. Det høres faktisk drøyere ut enn å bare si at hun må ha digg kropp, det er jo like overfladisk å ha det som høyeste krav, men det virker noe mer romslig og mindre nevrotisk ut når man ikke har nøyaktige tech specs på detaljene. Ja, preferansen min er rigid. Men det betyr jo ikke at jeg ikke vet hva jeg faktisk tenner på. Tror nok heller ikke rigide preferanser er så uvanlig, det er jo hva man kaller dealbreakere. At min er på noe som er uvanlig endrer jo ikke det. Selv tenker jeg sånn at om man selv vet det er enkelte ting man ikke tenner på så bør man ha forståelse for at andre har ting de vet de ikke tenner på. Å tenke "vel den dealbreakeren er annerledes enn min så den er nevrotisk" er vel å tenke svært snevert. Og selv om det skulle være at man ikke kan si om noe "det vet jeg at jeg aldri vil tenne på" eller "det vet jeg at jeg aldri vil kunne leve med i et forhold" så bør man fortsatt ha forståelse for at andre vet. Selv om det jeg tror de fleste vil kunne nevne noe de absolutt ikke kan tenne på om de bare er kreative nok. TS Anonymkode: 42f18...73e
Cuntzilla Skrevet 2. september 2017 #11 Skrevet 2. september 2017 (endret) 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, preferansen min er rigid. Men det betyr jo ikke at jeg ikke vet hva jeg faktisk tenner på. Tror nok heller ikke rigide preferanser er så uvanlig, det er jo hva man kaller dealbreakere. At min er på noe som er uvanlig endrer jo ikke det. Selv tenker jeg sånn at om man selv vet det er enkelte ting man ikke tenner på så bør man ha forståelse for at andre har ting de vet de ikke tenner på. Å tenke "vel den dealbreakeren er annerledes enn min så den er nevrotisk" er vel å tenke svært snevert. Og selv om det skulle være at man ikke kan si om noe "det vet jeg at jeg aldri vil tenne på" eller "det vet jeg at jeg aldri vil kunne leve med i et forhold" så bør man fortsatt ha forståelse for at andre vet. Selv om det jeg tror de fleste vil kunne nevne noe de absolutt ikke kan tenne på om de bare er kreative nok. TS Anonymkode: 42f18...73e Absolutt. Jeg har noen sære dealbreakere selv som går mer på hvordan man er som person. Og det er jo ikke noe bedre eller verre enn å ha sære preferanser på utseende akkurat. Jeg er ikke like kategorisk da, jeg er åpen for at ting kan endre seg og at man kan falle for folk som går på tvers av preferanser, og det er nok noe mange har opplevd. Så når du sier du vet, så er det nok noen som kan tenke at du bare ikke har levd nok, erfart nok, møtt den rette etc. I tillegg så kan ikke de som ser helheten eller bare følger hjertet/pikken og ikke har en klar liste i hodet over hva som er et must for tenning forstå helt greia med sånne regler og rammer. Tror det kan være litt vanskelig å sette seg veldig inn i andres hang ups av og til, men enig i at det bare er å akseptere at folk har det og ikke gi dem tyn for det. Men tror også du må akseptere at din går under begrepet overfladisk for mange. Endret 2. september 2017 av Cuntzilla 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #12 Skrevet 2. september 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes en god del er raske til å kritisere andres preferanser. "Det er overflatisk", osv. Selv tenker jeg at man bør få ha preferansene man har. Klart ikke alle har så gjennomtenkte preferanser, men det er rimelig arrogant å påpeke det for man vet jo ikke om andres preferanser bygger på erfaring. Og det må jo også være lov å være kravstor. Så får det heller resultere i at man bruker lang tid på å finne kjæreste. Selv ønsker jeg en kjæreste med små pupper og det er egentlig litt viktig for meg at dama har det. Høres sikkert rart ut for andre, men det er det jeg tenner på. Ikke er det få damer med små pupper heller så det er jo ikke som om jeg har kroppslige preferanser som gjør det umulig å ikke finne kjæreste. Men nevner jeg preferansene mine så får jeg ofte høre at jeg er for overflatisk og jeg ikke vet hva som skal se etter i en kjæreste. Samtidig har de jo mest sannsynlig selv noen kroppslige preferanser selv, de aller fleste har jo det. Og det er jo heller ikke som om man har et uoppnåelig skjønnhetsideal om man liker små pupper. Sist dame som kritiserte meg var for øvrig opptatt av at kjæresten skulle være større enn henne. Likevel hadde hun null forståelse for at jeg hadde spesifikke preferanser på kvinners kropp. Jeg ville jo aldri kritisert henne for å ønske seg en kjæreste som er større enn henne. Kanskje er det en preferanse hun har fordi hun har lite erfaring, men det hadde vært arrogant av meg å si at hun ikke vet hva hun egentlig tenner på. For øvrig håper jeg å slippe å høre "kanskje du er homo" kommentarer. Det har jeg også hørt nok av. Det er for øvrig ikke bare dårlig gjort mot meg å komme med slike kommentarer, men dårlig gjort mot kvinner som har små pupper. Anonymkode: 42f18...73e Jeg tror jo alle har noe de foretrekker hos en partner, og noen ting kan gjøre det uaktuelt å bli partner med noen. Det blir vel først ganske overfladisk om det er det eneste som er viktig, antar jeg. Hvis man har svært rigide eller snevre preferanser, må man i alle fall regne med å gå glipp av en god del ellers aktuelle partnere, men så lenge man er klar over det, er det vel ikke verre enn mye annet. Anonymkode: 817b0...f18
Pizzabakeren Skrevet 2. september 2017 #13 Skrevet 2. september 2017 (endret) Her på KG er det i hvert fall helt ekstremt med hvordan man tror man kjenner brukerne mer enn de kjenner seg selv. Man elsker å gi råd ingen har spurt om. Endret 2. september 2017 av Pizzabakeren
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #14 Skrevet 2. september 2017 Jeg har store, naturlige pupper. Så de henger. Noen menn syns det er nasty og foretrekker små pupper. Noen elsker mine pupper og forstår at de må henge litt siden de er naturlige. Alle har preferanser. Det er stort sett ikke noe man velger, man er bare tiltrukket av det ene eller det andre. Jeg dømmer ikke andres, da jeg har mine egne! Anonymkode: 67939...a8d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #15 Skrevet 2. september 2017 Det "aller fleste" har ikke små pupper nei. Det er greit å foretrekke noe men å ha det som åpen preferanse er ganske overfladisk. Man sier ikke akuratt til en som er forelsket i deg og som matcher på alle andre områder at "beklager du har for store pupper, jeg tenner kun på små". Anonymkode: bfc4f...6b7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #16 Skrevet 2. september 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo alltid spesielt å si til noen "Du er innenfor radaren min fordi du har ....|sett inn kroppspreferanser] " Jeg har jo aldri sagt det til noen jeg dater på samme måte som du sikkert ikke har sagt det til de du dater. Men likevel så har du jo preferanser. TS Anonymkode: 42f18...73e Vel, de fleste har såkalt fleksible preferanser. Der en ting er hva man objektivt tror er en no-go, som viser seg å endre seg drastisk om en forelsker seg i et helt menneske. Anonymkode: 8c6d5...d19 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #17 Skrevet 2. september 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det er jo stor forskjell på preferanser. Og hva om du møter en helt fantastisk jente på alle plan, som har litt store pupper. Er det da helt uaktuelt? Selv så har jeg ingen sånne preferanser da det kommer til kropp, eller utseende. Eller noen, men det er sånn, jeg vil ikke ha en mann på 150 kg. Eller en mann på 50 kg. Men jeg har vært sammen med både tynne og overvektige menn. Med høye, lave, med briller, og uten, uten hår og mye hår. Jeg faller først og fremst for personlighet. Og utseende er ikke like viktig. Har og en venninne, som har som krav, at mannen må være over 185 cm, selv er hun 155 cm. Tenker at sånne krav, blir bare teite. Og hun har jo vært singel i 8 år nå. Greit at man som kvinne, ønsker en som er høyere enn seg, men at han må være minst 30 cm høyere, blir jo bare dumt. Anonymkode: 56199...1e1 Krav og preferanser er ikke det samme. For min del ser jeg på preferanser som det man tydelig lener seg mot hos det motsatte kjønn (eller samme kjønn om det er aktuelt). Noen liker store bryster, andre liker små. Noen har en greie for personer med et eksotisk utseende, andre har ikke det. Noen liker store muskler, andre liker best en helt ordinær kropp. Alle har preferanser. Du synes vel ikke alle du møter er attraktive beist? Man kan fint være sammen med en person som ikke møter preferansene, nettopp fordi det er individet som betyr mest for de fleste. Krav er noe annet. Anonymkode: d0c18...be0
Aquaman Skrevet 3. september 2017 #18 Skrevet 3. september 2017 (endret) Jeg pleier aldri å motsi noen som prater om seg selv uansett hvor blåst jeg synes de virker. Tenker det ikke er noe vits i å si fra , om de mangler selvinnsikt så kommer de jo til å fortsette med det selv etter jeg har sagt i fra. I tillegg er det jo alltids en mulighet for at det er jeg som er blåst eller at en av oss er dårlige på å ordlegge oss. Enig med de andre også at det er mange som ender opp med å bli sammen med folk som ikke minner om preferansene de sa de hadde. Endret 3. september 2017 av Aquaman
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #19 Skrevet 3. september 2017 Skjønner hva du mener. Jeg får jævlig mye dritt for å foretrekke små, feminine menn. Ikke maken på. "du må være lesbe", "du lyver, alle damer vil ha en stor mann" etc. Blir så lei. Anonymkode: c972e...bba 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #20 Skrevet 3. september 2017 På 2.9.2017 den 3.58, AnonymBruker skrev: For øvrig håper jeg å slippe å høre "kanskje du er homo" kommentarer. Det har jeg også hørt nok av. Det er for øvrig ikke bare dårlig gjort mot meg å komme med slike kommentarer, men dårlig gjort mot kvinner som har små pupper. Anonymkode: 42f18...73e Eller "kanskje du er pedo" kommentarer? Enig i at dine preferanser ikke representerer et uoppnåelig skjønnhetsideal, og at slike kommentarer er dårlig gjort, både mot deg og mot kvinner med små pupper. Det er da også nok av menn som er opphengt i store pupper. Hilsen kvinne med små pupper. Anonymkode: b7c20...418
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå