Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt stimulash minst 4 uker nå. Ikke sett ett fnugg av forskjell.

så uhyre skuffet. En jente jeg kjente før yppet seg med å flashe 12 mm vipper i 10 min sist jeg traff på vedkommende. Skrøt og skrøt og skrøt og SKRØT.

er det ikke alle det virker på? Jeg smører hver eneste kveld!!!!

Skrevet

Fungerte ikke på meg!

Og jeg har venninner det har fungert på, så det er ikke bare humbug, men det er nok individuelt. 

Med de fleste vippeserum så må man vel vente sånn 12-16 uker for å se effekt da, siden det er litt livssyklusen til en vippe. Nå bare spyr jeg ut noe info jeg mener å ha lest uten å gidde å google for å dobbeltsjekke, men 4 uker er nok litt lite.   

Anonymkode: b82e5...d10

Skrevet

Det er faktisk pga den.............SENSURERT SENSURERT SENSURERT SENSURERT SENSURERT INNTL VDERE SENSURERT SENSURERT INNTIL VIDERE.

jepp fienden min kom og skrøt av vippene sine, så ja det er derfor faktisk. verdens ondeste person DORA skal faktisk ikke ha lange vipper hun. for ondskapen skal ikke vinne over de SNILLE.

Skrevet

Æsj ass. Dette var skuffende men på den annen side så etter 5 mnd med castor så ser ut som det ene brynet mitt kunne vokst bittelitt ut.

Skrevet

jeg målte for sikkerhets skyld. 5 mm ca 5.5 mm. så da kan det være det har grodd,men det vet jeg jo ikke før jeg sjekker når jeg kjøpte min og ser hvor lenge jeg har brukt den og fortsetter å måle.

Skrevet

Jeg har prøvd Stimulash og det funket ikke i det hele tatt på meg. Har prøvd flere sånne serumer og det eneste som faktisk funket var iGlow sitt. Måtte slutte for vippene tok helt av og det ble rett og slett vanskelig å sminke dem.

Skrevet
2 minutes ago, Hypnosee said:

Jeg har prøvd Stimulash og det funket ikke i det hele tatt på meg. Har prøvd flere sånne serumer og det eneste som faktisk funket var iGlow sitt. Måtte slutte for vippene tok helt av og det ble rett og slett vanskelig å sminke dem.

Samme her!

Anonymkode: 44280...ddc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...