AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Jeg har lett etter ei dame, om så til ons eller langvarige forhold, hva enn hun selv vil. Får det derimot ikke til. Jeg er ikke særlig modig, kanskje det er grunnen, men når jeg først biter tennene sammen, og prøver meg på jenter. Har jeg likevel ikke hellet med meg. Jeg skal innrømme at jeg er noe overvektig, men jeg aksepterer selvsagt noe overviktige damer og. Så det skulle jo vært mulig. Anonymkode: ee3df...197
Teethgrinding Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 Jobb med deg selv. Det er ingen vei utenom.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 Finn deg en dame som er i din liga og ikke over så ordner det seg. De som aldri får damer er enten ekle mannsjåvinister eller så tror de at de er mer attraktive enn de er å skyter for høyt. Anonymkode: e1495...ba7 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #4 Skrevet 2. september 2017 Hvis du legger merke til andre parr, så ser du at det finnes noen for alle der ute. Selv om du veier 150 kg, eller er 150 cm, skalla osv. Så er de i forhold og. Men en kvinne på 150 kg, er gjerne ikke i forhold med den veltrente mannen osv. Anonymkode: ad59a...0eb 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #5 Skrevet 2. september 2017 Kjipt, og du er ikke alene om det. Men for Guds skyld ikke hiv deg på bittergubbetoget og forsøk å legge skylda for din situasjon på kvinnerasen. Ser man seg rundt ser man at virkeligheten er noe annet enn det som beskrives her på KG. Normale menn og damer som finner hverandre. Noen bruker litt lenger tid, andre ikke. Sure, statistikken viser at flere menn forblir barnløse, men statistikken i seg sjøl er ingen grunn til å la seg forbitre eller lange ut mot "kravstore" kvinner. Mitt råd til deg er å droppe overfladisk nettdating, og heller oppsøke folk gjennom venner, hobby og aktiviteter. Og å ikkevære bitter. Anonymkode: 628ae...9bd 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #6 Skrevet 2. september 2017 Du må bare legg lista lavt nok sies det. Anonymkode: d5995...832
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #7 Skrevet 2. september 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lett etter ei dame, om så til ons eller langvarige forhold, hva enn hun selv vil. Får det derimot ikke til. Jeg er ikke særlig modig, kanskje det er grunnen, men når jeg først biter tennene sammen, og prøver meg på jenter. Har jeg likevel ikke hellet med meg. Jeg skal innrømme at jeg er noe overvektig, men jeg aksepterer selvsagt noe overviktige damer og. Så det skulle jo vært mulig. Anonymkode: ee3df...197 Regner med at du kun aksepterer damer som er mindre overvektig enn deg selv, hvis du skal være ærlig? Og kanskje er du ikke så ansiktspen heller? Men du vil ha en dame som er penere enn deg selv? Vel, du må isåfall regne med å forbli singel og uten tilgang på sex. Anonymkode: 588fd...6f5 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #8 Skrevet 2. september 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finn deg en dame som er i din liga og ikke over så ordner det seg. De som aldri får damer er enten ekle mannsjåvinister eller så tror de at de er mer attraktive enn de er å skyter for høyt. Anonymkode: e1495...ba7 Eller usikker/beskjeden??? Kan de ikke være det? Jeg kjenner evig single, men de er hyggelige og kjekke menn, bare veldig sjenert når det kommer flørting. De har mange jentevenner, og går alltid i vennefella. Anonymkode: 30a8d...878 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #9 Skrevet 2. september 2017 Dette kan være flere grunner til. De vanligste er at 1) Man gir ut en vennskapsvibe og er dårlig på å flørte, kultivere, få den andre til å føle seg spesiell, sexy og samtidig respektert. 2) Man viser ikke noe interessant av seg selv. Samtalene går på helt standard ting som hvor man bor, hva man jobber med og hvordan været er. For å få noen interessert må man connecte rundt noe annet, det kan være musikksmak, politikk, feriesteder, reiselyst, filmer osv og man må snakke om noe litt utenom de vanlige rammene. 3) Man tar ikke vare på utseendet sitt. En tur til frisøren, en ny sunnere livsstil med trening og bra kosthold, tannbleking, nye klær i en helt ny stil eller lignende kan ha mye å si! 4) Man tar ikke steget med å faktisk invitere på date. Man må være en gentleman å be en man er interessert i ut på date, og ikke bare sitte å prate som venner og si at det hadde vært hyggelig å ta en kaffe en dag, noe som også venner gjør. Vis tydelig at du er seriøst og mener romantisk date ved å bruke ordet date. Det er alltid bedre å spørre, enn å være redd for å spørre, i værste fall får du et høflig nei, men ingen dame blir sur eller tenker at fyren er rar fordi han spør om date, det er alltid hyggelig uansett å bli spurt om, så lenge fyren er hyggelig såklart, selvom man sier nei av forskjellige grunner. Anonymkode: 26206...d85 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #10 Skrevet 2. september 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette kan være flere grunner til. De vanligste er at 1) Man gir ut en vennskapsvibe og er dårlig på å flørte, kultivere, få den andre til å føle seg spesiell, sexy og samtidig respektert. 2) Man viser ikke noe interessant av seg selv. Samtalene går på helt standard ting som hvor man bor, hva man jobber med og hvordan været er. For å få noen interessert må man connecte rundt noe annet, det kan være musikksmak, politikk, feriesteder, reiselyst, filmer osv og man må snakke om noe litt utenom de vanlige rammene. 3) Man tar ikke vare på utseendet sitt. En tur til frisøren, en ny sunnere livsstil med trening og bra kosthold, tannbleking, nye klær i en helt ny stil eller lignende kan ha mye å si! 4) Man tar ikke steget med å faktisk invitere på date. Man må være en gentleman å be en man er interessert i ut på date, og ikke bare sitte å prate som venner og si at det hadde vært hyggelig å ta en kaffe en dag, noe som også venner gjør. Vis tydelig at du er seriøst og mener romantisk date ved å bruke ordet date. Det er alltid bedre å spørre, enn å være redd for å spørre, i værste fall får du et høflig nei, men ingen dame blir sur eller tenker at fyren er rar fordi han spør om date, det er alltid hyggelig uansett å bli spurt om, så lenge fyren er hyggelig såklart, selvom man sier nei av forskjellige grunner. Anonymkode: 26206...d85 Nr 1 er en klassiker for menn som er usikre og beskjeden. Anonymkode: 30a8d...878 4
Nyttig Skrevet 2. september 2017 #11 Skrevet 2. september 2017 Få deg litt ryggrad, å synes synd på seg selv hjelper ikke. Å være usikker på seg selv som person er heller ikke noe særlig. Men som jeg liker å si til alle som maser om en partner; sikker på du vil bruke tiden på det? Tenk på friheten i livet, du lever bare EN gang. Så skal du jage etter en kvinne/mann? Hva er poenget? Det er så mye annet å bruke livet/tiden sin på, når du minst venter det kan det dukke opp noen for deg. Ikke jakt, jag eller bruk tankene dine for mye på dette. Det bryter deg bare ned, få deg en hobby/interesse.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #13 Skrevet 2. september 2017 Mennesker i alle fasonger med forskjellig utseende og personlighet får kjæreste, uansett hvor uattraktive de oppfattes av andre mennesker. Poenget mitt med denne kommentaren er at det ikke akkurat krever mye å få en partner. Hvorvidt du får en partner eller ei er avhengig av væremåten din og de valgene du tar for å få kjæreste. Jeg ser at det er noen som prøver å føle deg enda dårligere med deg selv, antakeligvis fordi de tenker at du setter høyere krav til en partner enn det du kan gjøre. Det kan stemme, men det kan også bare være fordi man for eksempel utstråler usikkerhet og egentlig ikke prøver seg på jenter selv om man føler at man gjør det. Hva som er din grunn kan man bare spekulere i, men det at du aldri kommer til å få kjæreste er altså ganske lite sannsynlig når hvem som helst andre klarer det. Anonymkode: de3e1...3b7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #14 Skrevet 2. september 2017 Hopp på de mulighetene som byr seg. Merker du noen damer er hyggelige benytt sjansen og be dem med på noe. Ikke vær feig her! Høres ut som du har en fin personlighet og det er dette damer vil ha i forhold. Ha troen på det. Dessuten er menn med tredagers skjegg som regel veldig kjekke. Anonymkode: e3a4d...81e 1
Xcase33 Skrevet 3. september 2017 #15 Skrevet 3. september 2017 On 2.9.2017 at 2:07 AM, AnonymBruker said: Jeg har lett etter ei dame, om så til ons eller langvarige forhold, hva enn hun selv vil. Får det derimot ikke til. Jeg er ikke særlig modig, kanskje det er grunnen, men når jeg først biter tennene sammen, og prøver meg på jenter. Har jeg likevel ikke hellet med meg. Jeg skal innrømme at jeg er noe overvektig, men jeg aksepterer selvsagt noe overviktige damer og. Så det skulle jo vært mulig. Anonymkode: ee3df...197 Du bør utvide horisonten litt ...reise Russland f.eks - i Norge er det overskudd av single menn ...i noen kommuner her til lands er det over 200 single menn pr 100 kvinne. I Russland er det motsatt hvor det er mange flere kvinner enn mannfolk. Der er det kvinner som tar initativet ovenfor menn ..så hvorfor ikke ta en ferie der noen uker ? De er veldig pene også - yngre generasjonen etter Sovjet generasjonen er veldig gode i Engelsk også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå