AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Jo, det er kun light weight diskusjoner som er godtatt. Anonymkode: 1fb07...4d1
Gjest PaN Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, det er kun light weight diskusjoner som er godtatt. Anonymkode: 1fb07...4d1 Men tråder om hvor kjedelig det er skal man lage uansett
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #4 Skrevet 2. september 2017 3 minutter siden, WubWub skrev: lag din egen morro davel Hvordan kan jeg det? Nårdet er bare light weight diskusjoner som blir valgt? Mens de seriøste og alvorlige diskusjoner blir oversett elller fokuset på måten det blir skrevet på..?!? Anonymkode: 1fb07...4d1 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #5 Skrevet 2. september 2017 Denne tråden er en light weight. Kommer til å få mye svar på. Anonymkode: 1fb07...4d1 1
Gjest PaN Skrevet 2. september 2017 #6 Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Denne tråden er en light weight. Kommer til å få mye svar på. Anonymkode: 1fb07...4d1 Jeg ser svarene fosser inn
WubWub Skrevet 2. september 2017 #7 Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan kan jeg det? Nårdet er bare light weight diskusjoner som blir valgt? Mens de seriøste og alvorlige diskusjoner blir oversett elller fokuset på måten det blir skrevet på..?!? Anonymkode: 1fb07...4d1 Om du er ute etter tunge faglige diskusjoner så er nok ikke KG den rette plassen - om du derimot er ute etter lett underholdning så er dette det perfekte stedet. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #8 Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Om du er ute etter tunge faglige diskusjoner så er nok ikke KG den rette plassen - om du derimot er ute etter lett underholdning så er dette det perfekte stedet. ute etter enn mellomting. Anonymkode: 1fb07...4d1
WubWub Skrevet 2. september 2017 #9 Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ute etter enn mellomting. Anonymkode: 1fb07...4d1 Ok. Hvilke emner interesserer deg?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #10 Skrevet 2. september 2017 jepp, hot. Anonymkode: 1fb07...4d1 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #11 Skrevet 2. september 2017 11 minutter siden, TadaH skrev: Jeg ser svarene fosser inn ja, flere svar på 2 min. Anonymkode: 1fb07...4d1 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #12 Skrevet 2. september 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: ute etter enn mellomting. Anonymkode: 1fb07...4d1 Start noen mellomstingstråder? Trenger ikke være verre liksom.. Anonymkode: cbc76...344
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #13 Skrevet 2. september 2017 Nå ble det bevist. Anonymkode: 1fb07...4d1 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #14 Skrevet 2. september 2017 Hva kunne du tenke deg å diskutere da? Jeg synes selv det er en del interessante diskusjoner her. Men de omhandler samliv, vennskap og familie, generelt sosiale relasjoner. Der synes jeg det dukker opp interessante tråder rett som det er. Anonymkode: 50d6f...4ab
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #15 Skrevet 2. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva kunne du tenke deg å diskutere da? Jeg synes selv det er en del interessante diskusjoner her. Men de omhandler samliv, vennskap og familie, generelt sosiale relasjoner. Der synes jeg det dukker opp interessante tråder rett som det er. Anonymkode: 50d6f...4ab Seriøst = for spesilet. Anonymkode: 1fb07...4d1 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #16 Skrevet 2. september 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst = for spesilet. Anonymkode: 1fb07...4d1 Du virker ikke videre interessert i å få til noen interessante diskusjoner her inne da. Så det er gjerne det som er svaret ditt: KG er kjedelig fordi medlemmene på forumet ikke selv ønsker å bidra til interessant meningsutveksling. Men du får heller fortsette å klage enn å prøve å gjøre noe med det, siden du virker mer komfortabel med det! Anonymkode: 50d6f...4ab
stan Skrevet 2. september 2017 #17 Skrevet 2. september 2017 TS bør heller finne forum der man diskuterer under eget navn. Da vil muligens seriøsiteten bli høyere. Hjelper på å dempe de minste trollene. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #18 Skrevet 2. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du virker ikke videre interessert i å få til noen interessante diskusjoner her inne da. Så det er gjerne det som er svaret ditt: KG er kjedelig fordi medlemmene på forumet ikke selv ønsker å bidra til interessant meningsutveksling. Men du får heller fortsette å klage enn å prøve å gjøre noe med det, siden du virker mer komfortabel med det! Anonymkode: 50d6f...4ab Fysiisk misshandel av far har fått mye mindre oppmerksomhet enn denne tråden. Hva sier det deg? Anonymkode: 1fb07...4d1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #19 Skrevet 2. september 2017 KG er flott syntes jeg så lenge det holder seg seriøst og hyggelig. Det som gjør det kjedelig er jo alle trolle trådene og kvinnehetsende trådene fra menn som kjeder seg litt for mye. Stakkarslig at de slår ihjel tid på et kvinneforum på den måten, finnes andre forumer for sånne som det! Anonymkode: d6cc1...cca
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #20 Skrevet 2. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: KG er flott syntes jeg så lenge det holder seg seriøst og hyggelig. Det som gjør det kjedelig er jo alle trolle trådene og kvinnehetsende trådene fra menn som kjeder seg litt for mye. Stakkarslig at de slår ihjel tid på et kvinneforum på den måten, finnes andre forumer for sånne som det! Anonymkode: d6cc1...cca Som jeg sa denne tråden kommer til å mange svar fordi den er light weight. Anonymkode: 1fb07...4d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå